تابستان از بهترین فصل‌ها برای استایل کردن آقایان است. چراکه  انتخاب‌ها نامحدود است و آقایان می‌توانند به‌آسانی سبک‌ترین و راحت‌ترین لباس‌ها را در تابستان  انتخاب کنند. ازآنجایی‌که روند مد و فشن هرسال در حال تغییر است، نیاز هست تا با ترندهای استایل تابستان ۲۰۲۲ آشنا شویم. در مد و فشن امسال از اکسسوری‌ها گرفته تا کیف، شلوار جین گشاد، پیراهن‌ها، سبک‌های سرگرم‌کننده و تازه‌ای وجود دارد که برای ماه‌های گرم‌تر عالی هستند. در ادامه چند مدل از جدیدترین ترندهای استایل تابستانی مردانه را می‌بینیم.

راهنمای بهترین ترکیب رنگ کفش و لباس برای آقایان

شلوار جین گشاد

شلوار جین مردانه

در این فصل ما شاهد برگشت نوستالژی‌ها هستیم. شلوار جین گشاد از جمله مدل‌های قدیمی است که از ترندهای فصل جدید بشمار می‌رود. شلوار جین‌های گشاد، راحت و جذاب هستند و به‌عنوان لباس تابستانی مردانه تقریباً در هرجایی می‌توان آن را پوشید. این شلوارها با پیراهن‌ مردانه، ژاکت، تیشرت یا حتی یک هودی ست می‌شوند و گزینه مناسبی برای استایل تابستانی مردانه هستند. همچنین به دلیل مدل دوختشان، شما را قد بلندتر و کشیده نشان می‌دهند.

پیراهن تابستانی مردانه

پیراهن تابستانی مردانه

یکی از لباس‌های تابستانی مردانه بسیار محبوب پیراهن هاوایی است. استفاده از لباس‌های طرح‌دار یا همان هاوایی در فصل تابستان بسیار رایج است. برای یک استایل تابستانی جذاب، یک پیراهن آستین‌کوتاه یا آستین بلند طرح‌دار را انتخاب کرده و باقی لباس‌های خود را ساده بپوشید تا زیبایی پیراهن شما نمایان باشد.

شلوارک کوتاه

شلوارک مردانه

شلوارک مردانه همیشه از لباس‌های راحت و خنک در تابستان است. در زمان سفر، پیاده‌روی یا هنگام گردش در کنار ساحل، یک شلوارک مناسب انتخاب اکثر آقایان است. امسال نیز شلوارک‌های کوتاه جزوی از ترندهای لباس تابستانه مردانه هستند. شلوارک خود را می‌توانید با یک تیشرت ساده و صندل چرمی ست کنید و یا با پیراهن هاوایی استایل کنید.

اکسسوری مردانه

اکسسوری مردانه

در روند مد و فشن تابستان ۲۰۲۲ برای آقایان اکسسوری‌ها و جواهرات حرف زیادی برای گفتن دارند. گردنبندهای مرواریدی از جدیدترین ترندهای تابستانه ۲۰۲۲ هستند. اخیراً گردنبند مرواریدی را در همه‌جا می‌توان مشاهده کرد. مروارید را با یک تیشرت دکمه‌دار بپوشید و استایل تابستانی مردانه جذابی بسازید.

زنجیرهای درشت از دیگر ترندهای تابستانی مردانه است.  ما عادت داشتیم تا این مدل زنجیر را در استایل خانم‌ها مشاهده کنیم اما این بار نوبت آقایان است. برای اینکه با این مدل زنجیرها استایل جذابی داشته باشید باید لباس‌های اصلی استایل خودتان را ساده و بدون زیاده‌روی انتخاب کنید و با این اکسسوری خاص به استایل خود عمق ببخشید.

معرفی کامل اکسسوری مردانه

کت‌وشلوار تابستانه

 کت و شلوارمردانه

در تابستان امسال کت‌وشلوار خط‌‌دار یا همان راه‌راه برای آقایان ترند شده است. اگر علاقه‌مند به پوشیدن کت‌وشلوار هستید، کت‌وشلوار کرم خط‌دار که ترند محبوب تابستان ۲۰۲۲ است را به شما پیشنهاد می‌کنم. برای انتخاب لباس تابستانی مردانه اولویت با خنک و راحت بودن است، پس توجه کنید پارچه کت‌وشلوار شما از جنس نخ یا پنبه باشد. برای استایل تابستانه جذاب، این کت‌وشلوار را با یک پیراهن دکمه‌دار و کراوات و کفش کالج ست کنید و یا برای حس راحتی بیشتر می‌توانید یک تیشرت ساده را امتحان کنید.

کیف تابستانی مردانه

 کیف کمری مردونه

کراس بادی یا همان کیف‌های رودوشی کوچک از ترندهای تابستان امسال برای آقایان هستند. همچنین کیف‌های کمری که اخیراً در همه‌جا می‌توان آن را مشاهده کرد نیز جزوی از ترند استایل مردانه بشمار می‌روند. رنگ ترند تابستان برای کیف مردانه کرمی است. این کیف‌ها را با یک تیشرت و پیراهن طرح‌دار، یک کت‌وشلوار تک‌رنگ یا یک کت کلاسیک با شلوارهای رنگارنگ ست کنید. یک شلوار جین و یک ژاکت انتخاب عالی دیگری است که می‌تواند مکمل این اکسسوری باشد.

کفش تابستانی مردانه

در روزهای گرم تابستانی انتخاب کفش مناسب اهمیت بسیاری دارد. کفش انتخابی شما باید راحت، خنک و سبک باشد تا در فصل گرما اذیت‌کننده نباشد. کفش کتانی از گزینه‌های پرطرف‌دار در بین آقایان است. همچنین کتانی‌ها برای هر چهارفصل سال مناسب هستند و هیچگاه قدیمی نمی‌شوند. کتانی سفید ساده انتخاب مناسبی است چراکه از ترندهای این فصل محسوب می‌شود و برای استایل تابستانی مردانه بسیار پیشنهاد می‌شود.

از دیگر کفش‌های مناسب تابستان کالج مردانه است. کالج به دلیل سبک بودن و ایجاد حس خنکی، همراه خوبی در روزهای گرم تابستان است.  سعی کنید کفش کالج خود را از جنس جیر یا چرم اصل تهیه کنید. برای پوشیدن کالج باید توجه داشته باشید تا شلوار انتخابی شما خیلی بلند نباشد تا روی کفش را بپوشاند زیرا کفش کالج باید کاملاً دیده شود.

لباس تابستانه مردانه

سخن آخر

در مقاله بالا ۷ مورد از ترندهای لباس تابستانی مردانه در سال ۲۰۲۲ را عنوان کردیم. برای استایل تابستانی مردانه گزینه‌های فراوانی وجود دارد و شما طبق علایق و اولویت‌های خود می‌توانید دست به انتخاب بزنید. نکته مهمی که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید جنس پارچه و خنک و راحت بودن آن است. در فروشگاه اینترنتی تگ موند انواع لباس تابستانی مردانه را با تنوع بالا و قیمت مناسب می‌توانید مشاهده کنید.

برچسب ها:

,