خرید لباس بچگانه می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. چرا که کودکان به صورت مداوم در حال رشد هستند و لباس‌های فصلی معمولا تنها برای همان چند ماه قابل استفاده خواهند بود. درواقع خرید لباس کودک مانند رفتار خود کودک است، در لحظه اهمیت داشتن. همانطور که خود کودک تنها به این لحظه حال اهمیت می‌دهد و به فردا فکر نمی کند، حین خرید لباس بچه باید به آینده دور فکر نکنید و آینده نزدیک را در نظر بگیرید.

به همین خاطر در نزدیکی فصل گرم قصد داریم تا برایتان یک مطلب در خصوص خرید لباس بچه برای فصل تابستان ارائه کنیم که کمک حال شما باشد.

ترند‌های روز در لباس کودک

همانطور که پیشتر گفتیم، لباسی که امسال برای تابستان کودک خود می‌خرید، سال دیگر بلا استفاده خواهد بود. چرا که اگر لباس از دست شیطنت‌های کودک شما سالم مانده باشد، قطعا دیگر اندازه او نیست! پس به همین خاطر خوب است که به ترندهای روز در حین خرید لباس کودک توجه کنید تا پول شما هدر نرود.

ویژگی‌های لباس تابستانه کودک

لباس کودک در تابستان باید جنس خنکی داشته باشد و بتواند بدن کودک شما را خنک نگه دارد. جنس‌های پلاستیکی و غیر طبیعی معمولا انتخاب نا مناسبی برای کودکان هستند. چرا که کودکان جنب و جوش بالایی دارند و این موضوع دمای بدن آن‌ها را بالا می‌برد. در صوتی که شما لباس نا مناسبی برای او خریداری کرده باشید کودک شما با تعریق بیش از حد مواجه خواهد شد و کلافگی را برای او در پی خواهد داشت.

پیراهن و سرهمی کودک در تابستان

هنگام انتخاب پیراهن کودک تابستانی، مهم است که راحتی را در نظر بگیرید. پارچه، سبک و تناسب لباس کودک اهمیت زیادی دارد.

همچنین باید آب و هوای محلی خود را در نظر بگیرید. اگر در ناحیه ای با تابستان‌های گرم و مرطوب زندگی می‌کنید، باید پیراهنی از جنس پارچه ای تنفس پذیر مانند پنبه یا کتان انتخاب کنید. این الیاف رطوبت بدن را جذب می‌کنند و از تعریق بیش از حد و خیس ماندن بدن جلوگیری خواهند کرد. همچنین سبک هستند و آزادی حرکت کودک شما را نخواهند گرفت.

اگر به دنبال یک پیراهن دخترانه مجلسی هستید که برای مهمانی‌های تابستانی مناسب است باید بیش از هرچیزی راحتی آن را در نظر بگیرید تا کودک شما در مهمانی کلافه نشود و بتواند شادابی خود را حفظ کند. اگر جنس پیراهن بچه به صورتی باشد که دمای بدن او را بالا ببرد و کودک شما تعریق بیش از حد داشته باشد، هم ممکن است بوی بدی به همراه داشته باشد و هم برای کودک باعث احساس بدی شود.

پیراهن بچگانه

۵ پیراهن کودک مناسب برای فصل تابستان

پیشتر گفتیم که حین خرید لباس بچه بهتر است به ترندهای روز توجه کنید، خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که برخی طرح‌ها و مدل‌های پارچه همیشه ترند هستند و هیچوقت از مد نخواهند افتاد. در ادامه این ۵ مدل را معرفی خواهیم کرد.

  • پیراهن گلدار دخترانه: طرح گل‌دار یکی از دسته طرح‌هایی است که هر بهار و تابستان ترند می‌شود و همیشه زیبایی خاص خودش را به استایل خواهد داد.
  • پیراهن هاوایی: یکی دیگر از طرح‌هایی که همیشه در فصل گرم ترند می‌شود، طرح هاوایی است که جنسیت ندارد و هم پسران و هم دختران می‌توانند لباس‌هایی با این طرح را بپوشند.
  • پیراهن چهار خانه: چهار خانه هم یک طرح محبوب دیگر است که در هر چهار فصل ترند است و تنها ترکیب رنگی آن در فصل‌های مختلف متفاوت است. چهار خانه‌ها می‌توانند ریز یا درشت باشند.
  • پیراهن جین کاغذی: جین کاغذی هم یکی از ترندهای همیشگی فصل گرم است که یک استایل خاص و اسپرت را ایجاد می‌کند و در لباس‌های کودکان و بزرگسالان قابل مشاهده است.
  • پیراهن خال‌خالی: خال خالی هم یکی از طرح‌های خاص و ترند است که در لباس‌های خنک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیراهن کودک مناسب تابستان

رنگ لباس تابستانه کودک

یکی از مهمترین نکات حین خرید لباس بچه، توجه به رنگ است. معمولا برای کودکان از رنگ‌های شاد و براق روشن استفاده می‌شود که هم شادابی و نشاط کودکان را حفظ کند و هم جذب نور و گرمای کمتری داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم حین خرید حتما به روشن بودن رنگ و ترندهای روز هم توجه کنید.

کفش تابستانه کودک

در کنار اهمیت انتخاب لباس کودک، انتخاب کفش بچگانه مناسب هم از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که کودکان جنب و جوش دارند و کفش‌های تابستانی معمولا جنس ضعیفی دارند. این جنس ضعیف هم زود خراب می‌شود و هم ممکن است برای کودک شما حادثه آفرین باشد و به مچ پای او حین حرکت آسیب بزند.

همچنین کفش‌های جلو باز برای محیط‌های دارای سنگ ریزه و خاک به هیچ عنوان مناسب نیستند و راه رفتن را برای کودک شما مشکل خواهند کرد و در صورت زخم شدن ممکن است پای او عفونت کند. کفش‌های تماما بسته با رویه‌های غیر قابل تنفس هم محیط را برای رشد قارچ‌ها مساعد می‌کنند و باعث بروز مشکلات متعدد برای پوست پای کودک شما خواهند شد.

تیشرت بخریم یا آستین حلقه؟

درست است که در این فصل هرچه کمتر لباس بپوشیم خنک‌تریم، اما واقعیت این است که تاپ‌ها بخش عمده‌ای از پوست کودک را در معرض اشعه‌های خورشید قرار می‌دهند و این موضوع ممکن است باعث بروز سوختگی روی بازوی کودک شده و او را بیازارد. پس بهترین انتخاب این است که خرید تیشرت بچگانه را توی اولویت بگذارید تا از پوست او در برابر آفتاب محافظت شود. همچنین پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان استفاده از کرم‌های ضد آفتاب را در مواجهه با آفتاب فراموش نکنید.

تیشرت بچگانه

خرید آنلاین لباس بچه

بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خریدهای خود را به صورت حضوری انجام دهند، اما با فراگیر شدن فروشگاه‌های اینترنتی نگرانی در خصوص خرید آنلاین کاهش پیدا کرده است. به خصوص که فروشگاه‌های تخصصی خرید لباس سایز بندی و اطلاعات دقیقی از محصولات خود ارائه می‌کنند که خطای خرید را به حداقل می‌رساند. اگر قصد خرید آنلاین لباس بچه دارید هم پیشنهاد می‌کنیم دسته‌بندی لباس کودک تگموند را حتما ببینید.

سخن پایانی

در انتخاب لباس کودک دغدغه‌‎های زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. این دغدغه‌ها هم شامل اندازه گیری، انتخاب رنگ و مدل و هم جنس پارچه است. مهمترین اولویت هم راحتی کودک و در امان ماندن او از آفتاب و گرما تا حد ممکن است. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم به شما کمک کنیم که راحت‌تر انتخاب کنید.

دسته بندی شده در: