با شروع فصل زمستان حتماً شما هم به سؤال “زمستان امسال چه بپوشیم “فکر کرده‌اید. برای خرید لباس زمستانی مناسب باید درباره ترندهای زمستانی سال ۲۰۲۲ اطلاع داشته باشید تا خرید مناسبی انجام دهید و استایل زمستانی خود را مطابق مد جدید پیش ببرید. در این مقاله در مورد لباس‌های مناسب زمستان برای خانم‌ها صحبت کردیم و به معرفی ترند استایل زمستان ۲۰۲۴ پرداختیم. با مطالعه این مقاله می‌توانید استایل زمستان خود را منحصربه‌فرد بسازید.

چه عطری در زمستان استفاده کنیم ؟

رنگ ترند زمستان ۱۴۰۲

اکثر ما لباس‌های زمستانی را با رنگ‌های تیره می‌شناسیم. اما در روند مد و فشن زمستان سال ۲۰۲۴ مانند دیگر فصل‌های امسال، شاهد درخشش رنگ‌های متنوع خواهیم بود. رنگ‌های مد زمستان امسال گرم و تند و چند رنگ هستند. همانطور که در مقاله رنگ سال ۲۰۲۴ رنگ‌های مکمل را معرفی کردیم، در زمستان می‌توانید از آن رنگ‌ها هم استفاده کنید. خردلی، لاجوردی، نارنجی چرک، آبی روشن و خاکستری روشن از جمله رنگ‌ها هستند. اگر دوست ندارید سرتاپا رنگی بپوشید، سعی کنید یکی از آیتم‌های استایل زمستانی خود را رنگی انتخاب کنید. برای مثال یک بافت خردلی بر روی شلوار سبز انتخابی جذاب و خاص است.

رنگ ترند زمستان

پالتو گشاد

چند سالی هست که شاهد علاقه مردم به پوشیدن این مدل پالتوها هستیم، اما امسال بیش از همیشه این مدل پالتو ترند شده است. این پالتوها شبیه کت‌های بلند و گشاد هستند و از پارچه‌های ضخیم مانند فوتر دوخته شده‌اند. اگر می‌خواهید استایل زمستانی شما شیک و حاص باشد، از این مدل کت‌ها غافل نشوید.

پالتو ترند زمستان

چکمه زنانه بلند، ترند زمستان

چکمه و بوت‌های بلند زنانه از دیگر ترندهای استایل زمستان است. چکمه‌های بلند تا روی زانو هیچگاه از مد نیفتاده‌اند اما در زمستان امسال به‌عنوان یک آیتم ضروری بشمار می‌روند. بهترین گزینه چکمه‌های ساده هستند. چکمه‌هایی از جنس چرم یا جیر با رنگ قهوه‌ای یا مشکی ساده انتخابی بروز و کاربردی برای شما هستند. 

چکمه زنانه بلند

لگ، ترند زمستان

یکی دیگر از ترندهای زمستان شلوارهای چرم هستند. شلوار چرم از آیتم‌های همیشگی برای فصل زمستان بوده است. شلوار چرم راسته با رنگ مشکی از کاربردی‌ترین مدل‌ها است. اما اگر می‌خواهید در استایل زمستانی امسال خود تنوع به خرج دهید، از رنگ‌های شگفت‌انگیزی مانند قرمز یا سبز زیتونی استفاده کنید.

لگ زمستانی

دامن، ترند زمستان

دامن پلیسه و پشمی به مد و فشن ۲۰۲۴ بازگشته است. اگر به‌خاطر فصل سرما در پوشیدن دامن تردید دارید، می‌توانید آن را با جوراب شلواری ست کنید. همچنین باید بدانید دامن پلیسه چرمی برای استایل زمستان بسیار جذاب به نظر می‌رسد. دامن پلیسه را با یک کت ضخیم بپوشید و چکمه‌های بلند را با آن ست کنید و زیبا استایل کنید. این دامن پارسال هم ترند بود و به دلیل خاص بودن همچنان هم در ترندهای زمستانی باقی مانده است.

دامن پشمی زمستانی

کت چرمی

خرید یک کت چرم می‌تواند تا سال‌ها در کمدتان قابل‌استفاده و کاربردی باشد. مانتوهای چرمی از ترندهای زمستانی هستند که با آنها می‌توانید بسیار جذاب استایل کنید. قهوه‌ای یا کرم از جمله رنگ‌های همیشگی در مد هستند و به‌راحتی با لباس و اکسسوری‌های مختلف ست می‌شوند مانتوهای چرم مناسب‌ترین گزینه برای استایل رسمی هستند.

کت چرم زنانه

پافرها

پافرها یکی از گرم‌ترین گزینه‌های استایل زمستانی است. این مدل کاپشن‌ها به‌خوبی در برابر نفوذ سرما شما را گرم نگه می‌دارد و ازاین‌جهت بسیار موردتوجه قرار گرفته است. نگران حجیم بودن سایز کاپشن نباشید، شما می‌توانید این مدل کاپشن را با یک کمربند ست کنید و یا کاپشن‌های کمی بلندتر بخرید و با شلوار جین استایل اسپورت خودتان را تکمیل کنید.

پافر زنانه

کلاه 

کلاه‌ها امسال بیش از دیگر مدل‌های اکسسوری ترند شده‌اند. کلاه‌های بافتنی دستی و ماشینی ساده و بعضا با لبه برگشته یکی از ترندهای روز است که میان خانم‌ها همه گیر شده است و علاوه بر محافت از سینوس‌ها، زیبایی راحتی را هم به ارمغان می‌آورد.

کلاه زمستانی

سخن آخر

در مقاله بالا ۶ آیتم مد سال ۲۰۲۴ برای فصل زمستان را معرفی کردیم. مد و فشن امسال برای طراحی‌های خود از سبک‌های قدیمی و کلاسیک الهام گرفته و با افزودن المان‌هایی جدید، لباس‌های جذابی طراحی کرده است. همهٔ آیتم‌های ترند زمستان ۱۴۰۲ را از بهترین برندها می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

برچسب ها:

,