بلک فرایدی 1402

جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی (BLACK FRIDAY) یک روز استثنایی برای مردم سراسر جهان است. هر ساله در آخرین جمعه نوامبر، بلک فرایدی به همراه تخفیف‌های شگفت انگیزش از راه می‌رسد و سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند. چند سالی است که این جمعه جادویی در ایران هم برگزار می‌شود و در همین مدت کم، طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است. تگموند نیز یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که هر ساله تخفیف‌های جذابی برای بلک فرایدی ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید یکی از مشتریان خوش شانس تگموند در جمعه سیاه باشید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بلک فرایدی چه روزی است؟

جمعه‌ی بعد از روز شکرگزاری(THANKSGIVING DAY)، به بلک فرایدی معروف است که در واقع آخرین جمعه ماه نوامبر نیز محسوب می‌شود. در این روز فروشندگان برای تشویق هرچه بیشتر مردم به خرید، غیرمنتظره ترین تخفیف‌های سراسر سال را روی محصولاتشان می‌گذارند. امسال، در سال ۲۰۲۳، جمعه سیاه ۲۴ نوامبر برگزار خواهد شد که تاریخ بلک فرایدی ۱۴۰۲ در ایران مصادف با تاریخ ۳ آذر است.

در اینجا لازم است بدانید چند سالی است که به دلیل استقبال زیاد مردم، جمعه سیاه فقط در یک روز برگزار نمی‌شود و تخفیف‌های آن چند روز ادامه پیدا می‌کند. البته با توجه به محدودیتی که در موجودی کالاها وجود دارد، برای یک خرید سودمند، بهتر است در اولین ساعات شروع تخفیف‌ها خریدتان را نهایی کنید. ما نیز در فروشگاه اینترنتی تگموند قرار است از ساعت ۰۰:۰۰ روز  ۲ آذر تا ۲۴:۰۰ روز ۳ آذر، با تخفیف‌های باورنکردنی بلک فرایدی در کنار شما باشیم.

بلک فرایدی فقط مخصوص فروشگاه های حضوری است؟

خرید اینترنتی در جمعه سیاه

در طول زمان و با افزایش محبوبیت جمعه سیاه در بین مردم کم‌کم فروشگاه‌های اینترنتی هم وارد این بازی هیجان انگیز شدند و خرید آنلاین در بلک فرایدی را ممکن کردند. به لطف این اتفاق شما می‌توانید بی دردسر همه‌ی کالا‌های مورد نیازتان را از فروشگاه‌های اینترنتی و با تخفیف‌های باور نکردنی تهیه کنید. اگر چه، خرید فیزیکی به دلیل ازدحامی که در مراکز خرید اتفاق می‌افتد در چنین روزی ترسناک به نظر می‌رسد ولی در مقابل با یک خرید اینترنتی می‌توانید همه‌ی محصولات دلخواهتان را بدون دردسر خریداری کنید.

تگموند یکی از فروشگاه های شرکت کننده در بلک فرایدی در ایران است که به واسطه آن می‌توانید اجناس اورجینال را در بلک فرایدی با بهترین قیمت خریداری نمایید.

دوشنبه سایبری

دوشنبه سایبری (Cyber Monday) یک کمپین خرید آنلاین است که دوشنبه پس از جمعه سیاه برگزار می‌شود. در این روز، خرده‌فروشان آنلاین تخفیف‌های ویژه‌ای را برای محصولات خود ارائه می‌دهند و فرصت خریدی عالی را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. دوشنبه سایبری در سال ۲۰۰۵ توسط فدراسیون ملی فروشندگان و اسکات سیلورمن ابداع شد و به‌سرعت تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین روزهای خرید آنلاین در جهان شد. در ایران، دوشنبه سایبری در سال‌های اخیر به یک رویداد محبوب تبدیل شده است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی نظیر تگموند در این روز تخفیف‌های ویژه‌ای را برای محصولات خود ارائه می‌دهند.

بلک فرایدی: جشنواره خرید لباس در تگموند

بلک فرایدی فرصتی عالی برای خرید لباس اورجینال با قیمتی باورنکردنی است. در جشنواره بلک فرایدی تگموند می توانید جدیدترین لباس‌ها و اکسسوری‌ها را از برندهای معتبر ایرانی و خارجی با تخفیف‌های ویژه خریداری کنید. در این جشنواره، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه با تخفیف های ۳۰ تا ۹۰ درصدی عرضه می شوند و شما می توانید لباس‌های مورد علاقه خود را با قیمتی استثنایی از تگموند بخرید.

برای شرکت در این جشنواره، کافی است از تاریخ ۲ تا ۳ آذر به سایت تگموند مراجعه کنید. این حراج در تمام دسته بندی محصولات زنانه و محصولات مردانه شامل کیف، کفش، اکسسوری و لباس است که معتبرترین و بهترین برندهای خارجی و داخلی تامین می‌شوند.

در اینجا چند نمونه از تخفیف های ویژه جشنواره خرید لباس و اکسسوری تگموند آورده شده است:

سوالاتی که ممکن است در مورد بلک فرایدی تگموند داشته باشید

سوالات متداول جمعه سیاه

چگونه برای خرید بلک فرایدی در وبسایت یا اپلیکیشن ثبت نام کنم؟

ابتدا شماره‌ی موبایل خود را وارد می‌کنید، سپس کد ارسالی به شماره را در قسمت مربوطه وارد می‌نمایید. در مرحله بعد سیستم از شما نام کاربری، ایمیل و جنسیت را درخواست می‌کند و با وارد کردن این اطلاعات ثبت نام شما کامل می‌شود. برای این که بتوانید در بلک فرایدی زودتر از همه خرید کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم پیش از شروع تخفیف‌های بلک فرایدی حساب کاربری خود را بسازید.

آیا کالایی که در جمعه سیاه تگموند وجود دارد اورجینال است؟

تگ موند با هدف دسترسی راحت‌تر کاربران به محصولات برندهای معتبر دنیا در حوزه پوشاک و اکسسوری فعالیت خود را آغاز کرد و تضمین اصالت کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی جز اصول و پایه های وجودی آن است. به همین علت تگموند ضمانت می‌کند که با تامین کننده‌های معتبر و رسمی همکاری می‌کند و تمام کالاهای موجود در این فروشگاه اینترنتی اورجینال می‌باشد.

چطور مطمئن باشم پس از ثبت سفارش، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر تجربه و سابقه‌ی تیم تگموند، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

آیا بعد از ثبت سفارش لازم است با بخش پشتیبانی تماس بگیرم؟

خیر بعد از ثبت سفارش و ارسال پیامک نیازی به تماس با واحد پشتیبانی تگموند نیست و در صورت نیاز، کارشناسان تگموند با شما تماس خواهند گرفت.

خوب است بدانید در بلک فرایدی اگر احساس کردید به هر دلیلی نیاز به برقراری ارتباط با ما دارید همکاران ما در بخش پشتیبانی در این دو روز از طریق تماس تلفنی (پنجشنبه ۹-۱۸ و جمعه ۹-۱۸) پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی هستند. همچنین در این دو روز میتوانید مشکلات خود را از طریق ایمیل با ما در میان بگذارید. پیشاپیش از اینکه در بلک فرایدی به دلیل حجم بالای پیام‌ها امکان پاسخگویی به شما در تلگرام و واتس‌اپ وجود ندارد از شما پوزش می‌طلبیم.

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند علاوه بر این کاربران ساکن اکثر مناطق تهران می‌توانند هزینه سفارش را درب منزل به صورت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان به پیک ارسال شده توسط شرکت بپردازند. لازم به ذکر است که در زمان بلک فرایدی هیچ کوپن تخفیفی بر روی سفارشات اعمال نخواهد شد.

آیا پرداخت اینترنتی من در تگموند امن است؟

بله تگ موند متعهد است که از اطلاعات کاربران به بهترین نحو محافظت کند. درگاهی که پرداخت شما با آن صورت می گیرد کاملا امن و راحت است. برای اطمینان بیشتر لطفا به نکات زیر دقت فرمایید:

با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

 قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

سفارش ها از چه طریقی ارسال می‌شود؟

سفارش‌های تهران از طریق پیک و شهرهای دیگر از طریق پست پیشتاز ارسال می‌گردد.

پس از ثبت سفارش در بلک فرایدی چقدر زمان می‌برد تا سفارش به دستم برسد؟

سفارش از برند‌هایی که از خارج از کشور تامین می‌شوند، طی ۱۵ الی ۱۹ روز کاری برای شما ارسال می‌شوند و محصولاتی که از داخل کشور تامین می‌شوند بین ۳ تا ۷ روز کاری به دست شما خواهند رسید. اگر ساکن تهران هستید و سفارش شما از داخل کشور تامین شود، در حراج جمعه به دلیل استقبال بی نظیر مشتریان از تخفیف‌ها و به دنبال آن حجم بالای سفارشات، پس از تامین محصول خریداری شده، یک لینک به شماره موبایل شما ارسال می‌شود که از طریق آن می‌توانید زمان ارسال سفارش خود را انتخاب کنید. در غیر این صورت، برای مشتریان ساکن دیگر شهرهای ایران، طبق همان شرایطی که در مشخصات کالا ذکر شده، مرسولات از طریق پست ارسال خواهد شد.

چگونه می‌توانم در بلک فرایدی سفارش خودم را مرجوع کنم؟

جمع‌آوری سفارشات مرجوعی مشتریان ساکن تهران، به دلیل حجم بالای سفارشات، از هفته بعد بلک فرایدی، یعنی شنبه ۱۱ آذر، آغاز خواهد شد. مشتریان در هفته بلک فرایدی می‌توانند درخواست مرجوع را توسط کال سنتر ثبت نمایند اما آغاز جمع آوری بوسیله پیک‌ها، از هفته بعد آن آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی تگموند، فروشگاه فعال در حوزه فروش پوشاک از برندهای بین‌المللی و معتبر است که در بلک فرایدی امسال با بیش از ۴۰۰ برند شامل برندهای مطرح و با کیفیتی مثل آدیداس، نایک، پوما، برشکا، زارا، پولو و … همکاری می‌کند. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات مورد علاقه‌ی خودتان را از میان بیش از ۷۰ هزار مدل محصول موجود در تگموند سفارش دهید.

دسته بندی شده در: