انتخاب و خرید لباس بچه یکی از کارهای دشوار والدین است. چرا که کودک پوستی حساس دارد و در صورتی که جنس لباس نامرغوب باشد می‌تواند کودک را آزار دهد. همچنین انتخاب لباس مناسب فصل به صورت مستقیم با سلامت کودک در ارتباط است. در این مقاله از تگ‌مگ قصد داریم تا نکاتی درباره لباس کودک زمستانی و لباس بچگانه تابستانی صحبت کنیم تا بتوانید برای کودک خود بهترین‌ها را تدارک ببینید.

جدیدترین مدل‌های لباس بچه گانه

اگر به دنبال مدل های جدید لباس کودک هستید، در ادامه این مطلب به شما نکاتی را می‌گوییم که به واسطه آن می‌توانید یک انتخاب درست برای فرزند دلبند خودتان داشته باشید. لباس‌های جدید ممکن است تنوع بالایی داشته باشند و در ابتدا شما را گیج کنند، اما در ویژگی‌های اصلی همگی ثابت هستند.

الیاف طبیعی

امروزه با اهمیت پیدا کردن مدهای پایدار و محیط زیست، لباس‌های الیاف طبیعی از ترندهای روز هستند. از مزایای لباس الیاف طبیعی می‌توان به راحت بودن لباس و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. با خرید لباس‌های الیاف طبیعی کودک دیگر نیازی نیست که نگران حساسیت نشان دادن پوست کودک خود و اذیت شدن آن باشید.

جنس لباس کودک

لباس ضد اشعه آفتاب

از جدیدترین ترندهای لباس کودک، لباس ضد اشعه آفتاب است. این لباس‌های کودک و پتوهای نوزاد ضد اشعه آفتاب به این دلیل ترند شده اند که از پوست حساس فرزندتان در برابر اشعه‌های مضر آفتاب جلوگیری می‌کنند.

دوخت لباس کودک

امروزه دوخت لباس کودک به صورتی است که درز داخل لباس یا مارک پشت لباس پوست کودک را نمی‌خراشد و کودک را آزار نمی‌دهد. علاوه بر آن درز بسیار نازک است و به صورت کلی حس نمی‌شود.

لباس تابستانه کودک

لباس تابستانه کودک

شاید شما هم دغدغه خریدن یک لباس شیک و در عین حال راحت را برای کودک خود در فصل گرما داشته‌اید و فکر کرده‌اید چه لباسی بخرم که هم راحت باشد و هم ظاهر خوبی داشته باشد؟ به چه نکاتی هنگام خرید لباس کودک توجه کنیم؟

جنس لباس تابستانه کودک

لباس تابستانه کودک باید از جنس نخ‌های ضدحساسیت نظیر پنبه، کتان و بامبو باشد و از هرگونه تعرق و ایجاد سوختگی در سطح پوست کودک جلوگیری کند. علاوه بر آن راحتی لباس کودک در تابستان جلوگیری از کلافه شدن فرزند شما در هوای گرم از اهمیت بالایی برخوردار است.

علاوه بر آن اهمیت دارد که جنس لباس کودک به گونه‌ای باشد که شست و شوی آن راحت باشد و پس از چندبار شست و شو از شکل و فرم اولیه خارج نشود.

رنگ لباس تابستانه کودک

لباس‌های کودک عموما دارای تنالیته رنگ‌های شاد و پررنگ هستند. همچنین طرح گل و حیوانات از دیگر طرح‌های جذاب لباس کودک است.  دیگر ترندهای روز لباس کودک عبارتند از طرح‌های شخصیت‌های کارتونی محبوب که روی لباس‌ها چاپ می‌شوند.

نکات خرید لباس بچه

لباس زمستانی کودک

لباس گرم کودک یکی دیگر از دغدغه‌های والدین است! پیدا کردن لباسی با جنس خوب، ضدحساسیت و ضدآب که کودک در آن احساس راحتی داشته باشد کار آسانی نیست! به ویژه این که لازم است توجه کنید لباس با ترندهای روز هماهنگ باشد و به مدت زمان معقول کودکتان بتواند از آن استفاده کند.

پیشنهاد می‌کنیم سری هم به

دسته بندی شده در: