پاییز ازراه‌رسیده و خیابان‌ها با برگ‌های نارنجی و قرمز فرش شده‌اند. زمان آن رسیده است که به دنبال لباس بچه گانه پاییزی باشید که برای تعطیلات آینده مناسب هستند. کودکان پاییز را به‌خصوص برای شکلات داغ خوشمزه‌ای که می‌نوشند دوست دارند. برای اطمینان از اینکه فرزندانتان از هوای خنک و غیرقابل‌پیش‌بینی پاییزی محافظت می‌شوند، باید توجه جدی به لباس‌های آنها داشته باشید. در ادامه این نوشتار چند مدل لباس بچه گانه مناسب پاییز و زمستان را معرفی می‌کنیم تا مطمئن باشید کودک شما در پاییز شیک و ایمن لباس می‌پوشد.

راهنمای خرید لباس بچگانه

خرید لباس بچه گانه

خرید لباس بچگانه ممکن است بسیار دوست‌داشتنی به نظر برسد؛ اما سختی‌های خاص خود را دارد. از آن جایی که کودک شما دائم درحال‌رشد است؛ باید همیشه لباسی را انتخاب کنید که یک سایز از سایز اصلی او بزرگ‌تر باشد. هرقدر که لباس بچگانه دوخت ساده‌تری داشته باشد، تعویض آن برای پدر و مادر و سنین بزرگ‌تر برای خود کودک هم راحت‌تر خواهد بود. همچنین از خرید لباس‌هایی که دگمه زیادی دارند یا به‌سختی باز می‌شوند اجتناب کنید.

انفجار رنگ و طرح

لباس بچه گانه

پاییز زمانی است که شما می‌توانید چند رنگ روشن را با هم بپوشید و عجیب نباشد. برای این آب‌وهوا به سراغ پیراهن‌های پسرانه با طرح‌های روشن و لباس‌های گل‌دار برای دختران بروید. قرمز روشن، آبی، قهوه‌ای، زرد، خردلی، سبز و قهوه‌ای بهترین رنگ‌ها برای لباس بچه گانه پاییزه هستند. همچنین می‌توانید با اکسسوری‌های روشن در مدل‌های مختلف، به یک لباس ساده طرح و رنگ اضافه کنید.

لباس بچه گانه ؛ جوراب شلواری

جوراب شلواری بچه گانه

احتمالاً فکر می‌کنید که باید تمام پیراهن یا دامن‌های زیبا و کوتاه تابستانی را در فصل سرما کنار بگذارید. اما جوراب شلواری یک آیتم پاییزی عالی برای بچه‌هاست. جوراب ساق بلند یک راه آسان و مؤثر برای تبدیل لباس یا دامن به یک لباس گرم است. جوراب شلواری یک مدل لباس بچه‌گانه جذاب برای فصل سرما است. شما می‌توانید با ست‌کردن پیراهن و یک جوراب شلواری در رنگ‌های متضاد، یک استایل رنگی ایجاد کنید. همچنین در روز‌های خیلی سرد زیر شلوار کودک‌ تان جوراب شلواری بپوشید تا از آن‌ها در برابر سرما محافظت کنید.

لباس بچه گانه ؛ بوت و نیم بوت

بوت بچه گانه

بوت‌ها در فصل پاییز و زمستان یکی از پوشاک ضروری برای کودکان هستند. آنها مستحکم هستند، پای بچه‌های شما را گرم نگه می‌دارند و زیبا به نظر می‌رسند. مدل‌های مختلفی از چکمه‌های بچه گانه برای پسران و دختران در بازار موجود است. ما پیشنهاد می‌کنیم از چکمه‌هایی تا مچ پا استفاده کنید، زیرا می‌توان آن‌ها را برای هوای گرم‌تر نیز پوشید. وقتی هوا خیلی سرد است، آن‌ها را با جوراب‌های بلند آن را ست کنید. اطمینان حاصل کنید که بوت‌ها به‌اندازه کافی برای بازی محکم هستند، درحالی‌که خیلی سنگین نیستند. چکمه‌های ضدآب تهیه کنید که پاهای کودکتان را هنگام بازی در فضای باز گرم و خشک نگه می‌دارد.

لباس بچه گانه ؛ سوییشرت و بافت

اگر قصد خرید سوییشرت و بافت بچگانه دارید اما نمی‌دانید که کودکتان دقیقا کی به این لباس‌ها نیاز پیدا می‌کند، باید گفت که شوییشرت و بافت دو نمونه از پر استفاده‌ترین لباس‌های کودک هستند که در فصل سرما به نجات جان کودکتان می‌شتابند. شما می‌توانید از یک بافت ظریف و رنگ روشن روی یک شلوار یا دامن هم رنگ با آن برای کودکتان یک استایل خاص و جذاب بسازید. همچنین سوییشرت هم به عنوان یک مکمل عالی روی این ست برای روزهای خیلی سرد گزینه خوبی است و می‌تواند کودک شما را در هوای سرد، گرم نگه دارد.

لباس بچه گانه ؛ کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن بچه گانه

یکی مدل لباس بچه گانه ضروری در فصل سرما کلاه و شال‌ گردن است. شما بدن کودک خود را پوشانده‌اید بعد از آن باید انتخاب مناسبی برای پوشش سروگردن انجام دهید. کلاه همچنین راهی برای گرم نگه‌داشتن سر است؛ زیرا بچه‌های بزرگ‌تر نمی‌توانند آنها را مانند کودکان نوپا از سرِ خود خارج کنند. کلاهی را انتخاب کنید که دارای آستری نرم برای گرمای بیشتر باشد. حتی می‌توانید تنوع و جسارت به خرج دهید و از کلاه‌هایی با طرح‌های کودکانه زیبا مانند یک کلاه گوش خرگوشی استفاده کنید. در کنار آن از یک شال‌ گردن همرنگ‌ آن تهیه کنید و مطمئن باشید کودک شما از سرما ایمن می‌ماند.

بیشتر بخوانید: استایل های پاییزی کودکانه

لباس بچه گانه ؛ کاپشن‌های پشمی

کاپشن پشمی بچه گانه

کاپشن‌ها یکی از لباس‌های ضروری پاییزی برای همه هستند. آن‌ها به‌عنوان یک‌لایه بیرونی از کودک شما در مقابل سرما مواظبت می‌کنند. سعی کنید کاپشنی تهیه کنید که سنگین نباشد تا در زمان بازی‌کردن کودک اذیت نشود. زمانی که هوا گرم شد نیز می‌توان آن را درآورد. حتماً در لیست خرید لباس بچه گانه خود کاپشن پشمی را فراموش نکنید؛ چراکه هرگز از مد نمی‌روند. همچنین رنگ‌های پاییزی مثل قرمز، نارنجی و زرد محبوب و پرطرف‌دار هستند.

لباس بچگانه ؛ دستکش

دستکش بچه گانه

در هوای سرد، اعضای بدن به‌سختی گرم می‌شوند. دستکش یک لباس عالی برای محافظت از دستان است. دستکش‌ها برای محافظت از دست‌های کودک شما در طول فعالیت‌های بیرون از منزل، معجزه می‌کنند. این لباس بچگانه پاییزی برای گرم نگه‌داشتن این دست‌های کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

لباس بچه گانه ؛ کت‌های بارانی

آب‌وهوای پاییزی قابل‌پیش‌بینی نیست، بنابراین لباس بچه گانه پاییزی شما باید همه‌کاره باشند. بارانی یک پوشش عالی برای کودک شما است درصورتی‌که ناگهان نم‌نم باران یا باران شروع شود تا کودک شما نیازی به توقف گردش و تفریح خود نداشته باشد. بارانی به رنگ کرم و خردلی از زیباترین مدل‌ها هستند.

سخن پایانی

در مقاله بالا سعی کردیم چند مورد از لباس‌های مناسب و موردنیاز برای فصل پاییز و زمستان را معرفی کنیم. امروزه خرید لباس بچه گانه به شکل آنلاین گسترش زیادی پیدا کرده است. خرید آنلاین باعث صرفه‌جویی در وقت می‌شود و شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان با قیمت مناسب از بین انواع متنوع لباس‌ها دست به انتخاب و خرید بزنید. فروشگاه تگموند انواع مختلف لباس بچه گانه از بهترین برند‌های خارجی و داخلی با قیمت مناسب را در وبسایت خود فراهم آورده است.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,