اگر شما هم پدر و مادر شده باشید، قطعا هنگام خرید لباس برای دلبندانتان دچار سردرگمی می شوید. ویترین فروشگاه‌ها پر است از لباس‌های رنگارنگ با مدل ها بسیار متنوع است که هر بیننده ای را مجذوب خود می‌کند. حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام خرید، چند لباس مختلف را که بیشتر مورد پسندتان بوده خریداری کرده اید، اما هنگامی که آنها را به تن دلبندانتان کرده اید متوجه شدید که لباس ها با هم همخوانی چندانی ندارند. ما اینجا چند استایل بچگانه پر طرفدار پاییزی را معرفی می کنیم تا هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید

شما هم از آن دست مادرانی هستید که دوست دارند لباس کودکانشان را خودشان ببافند؟

اگه جواب شما بله است، پیشنهاد ما به شما استایل بالاست. یک مدل شیک دخترانه، مناسب زیر سه سال. بعد از بافتن این ژاکت دوست داشتنی فقط کافی است که نگاهی به کمد کوچولوی دلبندتان بندازید. حتما یک بلوز گل گلی برای زیر آن پیدا خواهید کرد. رنگ بلوز مناسب این ژاکت، قرمز یا قهوه ای می باشد که با یک جفت کفش قرمز به راحتی ست می شود.

شاید هم از آن دست والدینی باشید که اعتقاد دارند رنگ مناسب دختران خردسال صورتی است. اشکالی ندارد، همه سلیقه ها محترم اند. یک ژاکت بافت صورتی بخرید ولی سعی کنید ساده و بدون طرح نقش خاصی باشد. چون یک ژاکت ساده را با لباس های بیشتری می توان ست کرد تا یک ژاکت کارشده و طرحدار را.

برای زیر آن هم می توانید یک پیراهن گلدار انتخاب کنید هم یک تیشرت کم طرح. شلوار یا لگ مناسب این ست بهتر است تیره تر از رنگ ژاکت انتخاب شود. کفش و لگ را همرنگ بردارید.

اگر فرزند شما پسر است، حتما از استایل بالا خوشتان خواهد آمد. یک استایل با ترکیب رنگ متفاوت. اگر دوست دارید جنسیت فرزندتان با لباسش همخوانی داشته باشد، تیشرت آبی و شلوار طوسی یا سرمه ای را پیشنهاد می دهیم. اما استایل با یک ترکیب رنگی یکسان خیلی جذاب نیست. پس پالتوی فرزند خود را زیتونی روشن بخرید. این رنگ در کنار آبی کودک شما را به یک مدل حرفه ای تبدیل خواهد کرد. کلاه سفید را فراموش نکنید زیرا با اکثر لباس های رنگ روشن ست می شود.

ما حتی برای آن دسته از پدر مادرهایی که علاقه به کاپشن هم دارند استایل ویژه ای داریم. البته نباید فراموش کرد که کاپشن ها گرمای بیشتری را به نسبت کت ها و ژاکت ها برای کودکان به ارمغان می آورند. زیتونی جزو آن دست از رنگ هاست که به تمام رنگ پوست ها می آید و افراد را باوقارتر نشان می دهد. یک کاپشن زیتونی بخرید و برای زیر آن از لباس مردانه یا تیشرت زرشکی استفاده کنید. یک شلوار دودی یا خاکستری برای این استایل بسیار مناسب است. این استایل چون تم تیره دارد بهتر است از کلاه طوسی یا دودی استفاده شود.

یک استایل متفاوت و زیبا برای دخترها، استایل طوسی رنگ است که در ترکیب با صورتی یا قرمز روشن فوق العاده می شود. فقط کافی است یک کت طوسی با لگ طوسی بخرید. مرحله بعد یک بلوز سفید یا صورتی کمرنگ است. در آخر هم از یک کفش صورتی پررنگ یا قرمز کمرنگ استفاده کنید تا یک دختر جذاب داشته باشید.

اگر بعد از خواندن این مطلب تصمیم به خرید برای کودک دلبندتان گرفتید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تگموند می‌توانید از مجموعه کاملی از لباس و کفش بچگانه بازدید کنید.

دسته بندی شده در: