همه چیز درباره برند کروم

برند Corum یک برند ایرانی است که در حوزه مد و پوشاک مردانه فعالیت می‌کند. این برند با درنظر گرفتن نیاز آقایان در صنعت مد و پوشاک و به منظور برطرف کردن این نیاز، با محصولات باکیفیت و متناسب با سلیقه ایرانی وارد عرصه تولید شد. در ادامه این مقاله به معرفی محصولات برند کروم و ارزش‌های این برند می‌پردازیم.

معنی اسم برند کروم

برند کروم نام خود را از یک واژه اصیل به معنای درختان انگور الهام گرفته است که در فرهنگ دهخدا به آن اشاره شده است.

ویژگی‌های محصولات کروم

محصولات برند کروم زیر نظر طراحان حرفه‌ای و براساس فرهنگ و سلیقه ایرانی طراحی می‌شود و سپس با بهترین متریال دوخته، و وارد بازار می‌شود.

طراحان این برند با تحلیل آناتومی مخاطبین و استایل‌های نرمال ایرانی و بر اساس عرف جامعه پوشاک رسمی و نیمه رسمی (formal & easy formal) را تولید می‌کند. لازم به ذکر است که تمامی این طرح‌ها و الگوهای اولیه برند کروم توسط کارشناس مجرب فشن ایران و ترکیه بررسی و تایید می‌شوند.

متریال محصولات برند کروم

لباس‌های این برند از پارچه ۱۰۰ درصد الیاف طبیعی استفاده می‌کند و کیف و کفش‌های این برند هم از چرم طبیعی تهیه و تولید می‌گردند.

متریال لباس برند کروم

برند کروم مواد اولیه محصولات خود را از ترکیه و بخشی دیگر را نساجی‌های با کیفیت ایرانی تهیه می‌کند تا پوشاکی با کیفیت و ایده‌آل را به دست مصرف‌کننده ایرانی برساند.

اکسسوری برند کروم

اکسسوری‌های استفاده شده روی کفش‌ها و لباس‌های این برند نظیر دکمه‌ها تهیه شده از طدف طبیعی، coconut و corozo است و زیپ‌های کمپانی ykk در لباس‌ها به کار رفته که همگی بازیافت پذیر هستند.

ارزش های برند کروم

  • تولید محصولات بر اساس آناتومی دقیق مرد ایرانی و همخوان با استانداردهای جهانی
  • استفاده از متریال طبیعی و باکیفیت ترک و ایرانی
  • اکسسوری قابل بازیافت لباس‌ها
  • دیزاین فروشگاهی خاص و منطبق با استانداردهای جهانی فشن
  • طراحی و الگو لباس بر اساس کانسپت‌های جهانی فشن

معرفی محصولات برند کروم

در این مطلب برند کروم را معرفی کردیم و ویژگی محصولات آن را به شما گفتیم. حال اگر به دنبال شعب کروم هستید، باید بگوییم که شما می‌توانید بدون مراجعه به شعب این برند و به صورت آنلاین محصولات آن را از طریق فروشگاه اینترنتی تگموند خریداری نمایید. در ادامه مطلب به صورت اختصاری محبوب‌ترین دسته‌بندی‌های برند کروم را معرفی کردیم و لینک هردسته‌بندی را برایتان قرارداده‌ایم.

کفش کروم

خرید کفش مردانه راحت و باکیفیت برای همه و به خصوص آقایان کارمند و مسن از اهمیت بالایی برخوردار است. برند کروم در طراحی کفش‌های خود تمامی استانداردهای جهانی را لحاظ کرده و طرح‌های خود را با مواد اولیه ۱۰۰ درصد طبیعی با کیفیت تولید می‌کند. زیره کفش‌های کروم از ایتالیایی است که بسیار راحت و باکیفیت هستند و در طولانی مدت پای شما را اذیت نخواهد کرد. همچنین کفش‌های کژوال مارک کروم با زیره E.V.A و رویه چرم طبیعی تولید می‌شوند.

کفش آکسفورد مردانه کروم

کفش آکسفورد یکی از کفش‌های رسمی مردانه است که بهترین انتخاب برای یک استایل کلاسیک است. برند کروم کفش‌های آکسفورد خود را با چرم یا جیر ۱۰۰ درصد طبیعی تولید می‌کند و تمام داخل کفش چرم و زیره سبک است.

کفش اسنیکر مردانه کروم

اسنیکر یک کفش روزمره و اسپرت است که به راحتی و سبکی شهرت دارد. کفش اسنیکر کروم از مواد طبیعی و ضدحساسیت تهیه می‌شود و یک انتخاب راحت و عالی برای آقایانی است که پیاده‌روی‌های طولانی دارند، می‌باشد.

کفش کالج مردانه کروم

کالج هم یک نوع کفش بی‌جنسیت است که در بین آقایان و بانوان محبوبیت زیادی دارد. کفش کالج در انواع مختلف ساده، بندی، سگک و منگوله دار تولید می‌شود و برای استایل‌های نیمه رسمی و کژوال عالی است.

بوت و نیم بوت مردانه کروم

برای فصول سرد سال هیچ چیز بهتر از یک کفش راحت و ضدآب نیست. کروم بوت‌های خود را با ساختاری مستحکم و ضدآب و کفی مناسب برای راه رفتن روی سطوح لیز تولید می‌کند.

کت مردانه کروم

برند کروم دارای انواع متنوعی از کت تک است که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

کت تک دو دکمه کروم

اگر برای یک استایل نیمه‌رسمی به دنبال کت تک هستید، کت کروم دو دکمه یک انتخاب عالی برای شماست. این کت دارای دو چاک در قسمت پشتی و دو جیب پاکتی در جلوی کت و یک جیب در قسمت سینه است. بیشترین مخاطب این کت افرادی هستند که استایل‌های کژوال مینیمال را دوست دارند. سایز این کت تا ۵۸ است.

کت تک دبل برست کروم

یکی از کت‌های محبوب کروم، مدل دبل برست است. پارچه این کت یک پارچه طرح دار بافت است که ظاهری خاص و جذاب را درکنار راحتی بی‌نظیر به استایل شما هدیه خواهد کرد. این کت مناسب استایل‌های رسمی است و در انتهای آن دو جیب تعبیه شده است. همچنین داخل کت و در بخش بالایی آن یک جیب کوچک قرار دارد. سایز این کت‌ها از تا ۵۸ است.

کت تک دبل پاکت کروم

کت دبل پاکت یک کت رسمی و کلاسیک است که بهترین انتخاب برای فصل سرما و زیر پالتو است. این کت به استایل شما یک جلوه خاص و ویژه خواهد بخشید. این کت دارای ۴ جیب است که پشت هم قرار دارند و یکی از متفاوت‌ترین کت‌های کروم است. کت دبل پاکت اسلیم فیت است و دو چاک در پشت کت طراحی شده است. رنگ‌بندی این کت متنوع است و تا سایز ۵۸ قابل سفارش می‌باشد.

کت مردانه کروم

پلیور کروم

پلیور یکی از محبوب‌ترین لباس‌های زمستانی بین آقایان است و انواع متنوعی دارد. هرچند فرق بین پلیور و ژاکت و هودی بسیار مشهود است، اما هنوز هم افرادی به اشتباه می‌افتند. در ادامه به شما انواع پلیور و بافت مردانه کروم را معرفی کرده‌ایم.

بافت و پلیور مردانه کروم

پلیورهای مردانه کروم دارای رنگ متنوع هستند و به صورت‌های یقه گرد، یقه هفت، جلو بسته و جلو باز طراحی می‌شوند. این لباس‌ها دارای پارچه‌ای ضخیم و باکیفیت است که دربرابر سرما از شما محافظت می‌کند و استایل شما را خاص جلوه می‌دهد.

پلیور جلو بسته مردانه کروم

پلیور جلوبسته کروم یکی از مدل‌های محبوبی است که همه مدل آن به راحتی با تمامی شلوارها به راحتی ست می‌شود. این پلیورها دارای یقه‌های متنوع هفت، اسکی و گرد هستند و شما می‌توانید بر اساس استایل و ترجیح خود از میان آن‌ها انتخاب کنید. جنس این پلیورها از نخ ضخیم یا کاموا است که گرمای خوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

پلیور جلو باز مردانه کروم

برای افرادی که ترجیح می‌دهند از پلیور جلوباز (ژاکت) استفاده کنند، این مدل بهترین انتخاب است. چرا که می‌توانید درصورت گرم شدن هوا به راحتی آن را دربیاورید و بدون برهم خوردن استایلتان، راحت باشید. این ژاکت‌ها و این پلیورها از نخ ضدحساسیت در دو نوع ضخیم و نازک بافته می‌شوند و با انواع تیشرت و پیرهن مردانه قابل ست کردن هستند و یک استایل خاص و کژوال را برایتان بوجود می‌آورد.

شلوار جین کروم

شلوار جین مردانه کروم دارای کیفیتی عالی و ظاهری شیک است که شما می‌توانید مدل‌های مختلف آن را برای انواع استایل خریداری نمایید. این برند برای شلوار‌های جین خود از مرغوب‌ترین مواد اولیه ضدحساسیت استفاده می‌کند.

شلوار جین راسته مردانه کروم

جین راسته یکی از انتخاب‌های خوب برای استایل‌های نیمه رسمی و کژوال است. این شلوار‌ها در رنگ‌های متنوع روشن و تیره برای آقایان آماده شده است. این شلوار‌ها دارای زیپ و دکمه هستند که راحتی را در طول روز برایتان فراهم خواهند کرد.

شلوار جین کشی مردانه کروم

جین کشی یکی از انتخاب‌های عالی برای افرادی است که راحتی برایشان در درجه اول قرار دارد. شلوار جین کروم دارای کشسانی بالا و ظاهری عالی است که راحتی و خوش‌پوشی را درکنار یکدیگر برایتان به ارمغان خواهد آورد. در پارچه این شلوارها علاوه بر پنبه مرغوب الاستین هم به منظور افزایش خاصیت کشسانی استفاده شده است.

شلوار جذب مردانه کروم

اگر به دنبال شلوار جین اسکین فیت هستید، شلوار جذب مردانه کروم بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این شلوار به صورت کامل به پای شما خواهد چسبید اما راحتی شما را تحت‌الشعاع قرار نخواهد داد. در این شلوارها از نخ مرغوب استفاده شده که تنفس پوست را محدود نکرده و عروق را تحت فشار نخواهد گذاشت. توجه داشته باشید که هنگام خرید شلوار جین جذب بهتر است سایز خود را به صورت دقیق داشته باشید.

تیشرت مردانه کروم

تیشرت‌های برند کروم به واسطه جنس و ظاهر عالی که دارند در میان آقایان ایرانی بسیار پرطرفدار است. به خصوص که می‌توانند آن را در محل‌های متنوعی استفاده کنند و راحت باشند. اگر به دنبال خرید تیشرت کروم هستید، لازم است که بدانید محصولات این برند از جنس نخ ضدحساسیت هستند و راحتی را در طول زمان به شما هدیه خواهند کرد. برند کروم تیشرت‌های مردانه خود را در دونوع لانگ و استاندارد، نیم زیپ، یقه گرد و یقه هفت طراحی و به بازار ارائه کرده است.

انواع اکسسوری مردانه کروم

برند کروم در کنار پوشاک به تولید اکسسوری مردانه نیز می‌پردازد. در ادامه این مطلب انواع اکسسوری را معرفی می‌کنیم که می‌توانید آن‌ها را به عنوان هدیه روز مرد نیز درنظر داشته باشید.

شال مردانه کروم

شال مردانه یکی از اکسسوری‌های مردانه است که می‌توانید آن را در استایل روزمره و رسمی استفاده کنید. توجه داشته باشید که کروم شال‌های خود را در طرح‌های خاص و متنوع به بازار ارائه کرده است.

روزت و دکمه سر دست کروم

برای یک استایل خاص رسمی و مجلسی مردانه هیچ چیز مهمتر از روزت و دکمه سردست نیست. به همین خاطر کروم دکمه سردست‌های خاص و باکیفیتی را طراحی و تولید کرده است که برای تکمیل استایل خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این اکسسوری‌ها در رنگ‌های متنوعی تولید شده‌اند و جلوه‌ای خاص را به استایل شما می‌بخشد.

دستبند چرم مردانه کروم

چرم یکی از متریال‌های پرطرفدار برای آقایان، به ویژه در دسته‌بندی اکسسوری مردانه است. این جنس در کنار ظاهر مینیمال خود تاثیر شگرفی در جلوه استایل دارد. دستبند مردانه کروم ترکیبی از چرم و استیل ضدزنگ و رنگ ثابت است که برای افراد با هر سلیقه و استایل مناسب است.

جوراب مردانه کروم

برای راحتی پا در کفش بهتر است حتما از جوراب استفاده کنید. توجه داشته باشید که یک جوراب باکیفیت کارایی و دوام بیشتری خواهد داشت و باید حتما این مورد را در نظر داشته باشید. جوراب‌های کروم از نوع جوراب ساق دار هستند و خاصیت کشسانی خوبی دارد.

کراوات، پوشت و پاپیون کروم

اگر برای استایل رسمی و مجلسی به دنبال کراوات، پوشت و پاپیون هستید. از محصولات برند کروم هم دیدن کنید و از بین مدل‌های متنوع و خاص آن خرید خود را انجام دهید.

کمربند و ساس بند کروم

کمربند و ساس هم برای تکمیل یک استایل، فارغ از کژوال یا رسمی بودن، اهمیت زیادی دارد. کمربندهای کروم از چرم و پارچه باکیفیت تهیه شده اند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از میان مدل‌ها و رنگ‌های جذاب این برند اکسسوری مد نظر خودتان را انتخاب کنید.

کیف مردانه کروم

اگر برای حمل وسائل خودتان نیازدارید تا یک کیف داشته باشید، کیف‌های مردانه کروم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کیف مردانه این برند تماما از چرم طبیعی تهیه می‌شود و کیفیت بی‌نظیری دارد.

عطر مردانه کروم

عطر و ادکلن یکی از محبوب‌ترین محصولات میان آقایان و بانوان شیک‌پوش است. چرا که یک بوی خوش می‌تواند اثرگذاری استایل شما را چندین برابر کند و احساس خوبی از شما در دل باقی افراد ایجاد کند. برند کروم ادوپرفیوم‌هایی با ماندگاری فوق‌العاده در شیشه‌های ۵۰ میلی‌لیتری تولید می‌کند که محبوبیت خوبی در میان مصرف‌کنندگان به دست آورده است.

برچسب ها:

,