جین وست یکی از برند‌های محبوب استرالیایی است. این برند سال ۱۹۷۲ در پرث استرالیا توسط آلیستر نوروود افتتاح شد. جین وست در ابتدا پوشاک ساده جین تولید طراحی و تولید می‌کرد. بعد از مدت کوتاهی یعنی تقریباً پانزده سال، این برند موفق شد بیش از صد شعبه در سراسر استرالیا تأسیس کند. در حال حاضر فروشگاه‌های برند جین وست در سراسر دنیا فعال هستند و این برند یکی از شناخته‌شده‌ترین برند‌ها در دنیاست.

محصولات برند جین وست

فروشگاه جین وست

برند جین وست به دلیل کیفیت و تنوع بالای محصولاتش، برند موردعلاقه خانواده است. این کمپانی لباس‌های زنانه، مردانه، بارداری و اکسسوری تولید می‌کند. جین وست همان‌طور که از اسمش پیداست، شلوار جین‌های با کیفیتی تولید می‌کند، و حدود ۵۰ سال است که شلوار جین‌های جذابی را برای استرالیایی‌ها فراهم کرده‌اند. این برند پوشاک روزمره تولید می‌کند. البته جین وسط فقط تولیدکننده پوشاک جین نیست و محصولات تولیدی‌اش شامل انواع تاپ، تیشرت، شلوار، اکسسوری، پلیور، کاپشن و کت برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره برند دفکتو ترکیه

شعبات این کمپانی در دنیا

برند جین وست در سال ۱۹۹۴ در قاره اقیانوسیه بیش از ۱۵۰ فروشگاه احداث کرده بود و با محبوبیت فراوان قدم به قاره‌های دیگر گذاشت. همچنین در سال ۲۰۰۷ این کمپانی اولین شعبه خود را در آسیا تأسیس کرد. به دلیل تولید لباس‌های جین باکیفیت عالی، به برند مورد علاقه مردم تبدیل شده است.

شلوار جین برند جین وست

شلوار جین جین وست

پارچهٔ جین این برند، باکیفیت و امکانات فراوان تولید می‌شود. پارچه جین اگرچه از پنبه ساخته شده است، اما آن را با مواد دیگری مانند پلی‌استر، الاستین، ریون و لیوسل نیز ترکیب می‌کنند. در واقع انتخاب پارچه جین بر اساس دلایل مختلفی مانند نوع شستشو، فصل تولید و مدل شلوار انجام می‌شود. برای مثال شلوار جین زاپ دار به جین سنگین‌تری نیاز دارند و مدل‌های بدون زاپ می‌توانند وزن سبک‌تری داشته باشند. بعد از خیاطی و دوخت شلوار، کار شستشو و خشک‌کردن شلوار جین به شکل صنعتی آغاز شده و در نهایت محصول برای فروش آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: تاریخچه ی برند موفق زارا

لباس بچه گانه برند جین وست

لباس بچه گانه جین وست

همان‌طور که گفته شد جین وست تولیدکننده پوشاک بچه گانه نیز هست. تحقیقات مصرف‌کننده نشان می‌دهد که قیمت و کیفیت دو عامل مهم برای والدین هنگام خرید لباس بچه گانه هستند. این نکته مهمی برای این برند در هنگام طراحی مجموعه بچه گانه بود و توانست نیاز‌های والدین را برطرف کند. برای والدین مهم است که کیفیت لباس بالا و مراقبت از آن آسان باشد و درعین‌حال مقرون‌به‌صرفه باشد. مدل‌های موجود در مجموعه ما همگی قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند، به این معنی که بچه‌ها می‌توانند از درخت بالا بروند یا در گودال آب بپرند بدون اینکه لباس‌هایشان خراب شود. شلوار جین این برند نیز با ضمانت تولید مادام‌العمر ارائه می‌شود.

سخن آخر

جین وست یک برند جین از استرالیا است که خریداران جوان به‌ویژه، آن را دوست دارند. این کمپانی بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید شلوار جین برای مشتریان را دارد. جین وست دارای فروشگاه فراوان در سراسر استرالیا و نیوزلند است و برندی محبوب نزد مشتریان خود است. امروزه این برند در سراسر دنیا طرف‌داران فراوانی دارد و در ایران نیز شعباتی به شکل آنلاین و حضوری از این برند در دسترس است. شما عزیزان می‌توانید برای خرید، جین‌های باکیفیت این برند معتبر را انتخاب کنید.