انگشتر یکی از اکسسوری های محبوب و با مفهوم هست که از سال ها قبل مورد استفاده قرار میگرفته. اما انگشترها صرفا جنبه تزئینی ندارن انداختن انگشتر توی هر انگشتی معنا و مفهم متفاوتی داره که دونستن مفهوم هر انگشت شما رو برای استفاده راحتتر از این اکسسوری و البته شناخت افراد در نگاه اول کمک میکنه. دقیقا به همین دلیل ما در تگ‌موند این مطلب رو براتون آماده کردیم.

انگشت شست: این انگشت از گذشته نماد ثروت و اقتدار بوده .و توی بعضی از کشورها نشون دهنده ثروت و سخاوت است استفاده از انگشتر برای انگشت شست ، قدرت اراده .درونی شما رو تقویت میکنه.

انگشت چهارم یا انگشت حلقه: همونطور که از اسمش هم مشخصه این انگشت توی اکثر کشورها نماد تعهد عاطفی پیوند و ازدواج است. انداختن انگشتر توی انگشت چهارم .به تقویت احساسات و خلاقیت شما کمک میکنه.

 

انگشت وسط: انداختن انگشتر توی این انگشت به مفهموم توازن و فردیت است و اشاره به داشتن زندگی متعادل داره. انداختن انگشتر توی انگشت وسط به داشتن .تعادل و مسئولیت پذیری کمک میکنه.

.انگشت اشاره: این انگشت نمایانگر حس رهبری و مالکیت است در زمان های قدیم هم پادشاهان به نشانه ی قدرت توی این انگشت، انگشتر می انداختند. استفاده از انگشتر برای انگشت .اشاره، حس اقتدار و جاه طلبی رو افزایش میده.

انگشت کوچک: این انگشت دقیقاً مخالف شست است و به روابط بیرونی شما اشاره داره و نشون دهنده همه چیز در روابط با محیط بیرون است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما .کمک می کند روابط خود را تقویت کنین.

برچسب ها: