با سرد شدن هوا، نیاز به لباس گرم و اکسسوری‌های گرم مانند کلاه، دستکش و … ایجاد می‌شود. همانطور که می‌دانید، اکسسوری‌ها تاثیر زیادی روی استایل شما دارند. به همین خاطر لازم است تا در انتخاب آن‌ها دقت زیادی داشته باشید. اکسسوری پاییزه مانند کلاه، شال و روسری و دستکش و شالگردن علاوه بر استایل شما تاثیر زیادی بر گرم ماندن شما نیز دارند. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که برای استایل پاییزه خود اکسسوری‌های مناسبی را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

انواع اکسسوری پاییزه

کلاه برای استایل پاییزه و زمستانه

کلاه یک اکسسوری مهم است که از سر و گوش‌های شما در فصل سرد محافظت می‌کند. عارضه‌هایی مانند سینوزیت، سردرد و آبریزش بینی یا گوش درد از مواردی هستند که شما با پوشیدن کلاه می‌توانید از آن‌ها جلوگیری کنید. همچنین استایل شما با یک کلاه شیک و همخوان با دیگر لباس‌هایتان تفاوتی اساسی میان شما و سایرین ایجاد خواهد کرد.

انتخاب کلاه برای استایل پاییزه و زمستانه

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر شیفته کلاه هستید، باید بگوییم که امسال بخت با شما یار است! کلاه از ترندهای خاص پاییز و زمستان ۱۴۰۲ است که خبر خوبی برای عاشقان این اکسسوری است. برای آشنایی و خرید کلاه، ادامه این بخش را از دست ندهید.

انواع کلاه برای فصل پاییز و زمستان

  • کلاه بافتنی:کلاه بافتنی یکی از محبوب ترین مدل‌های کلاه برای فصل پاییز و زمستان است. این کلاه‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با هر نوع استایلی به خصوص استایل کژوال ست کرد.
  • کلاه لبه دار: کلاه لبه دار یکی دیگر از مدل‌های محبوب کلاه برای فصل پاییز و زمستان است. این کلاه‌ها علاوه‌بر محافظت از سر و گوش‌ها، از صورت نیز در برابر باد و باران محافظت می‌کنند.
  • کلاه فدورا: کلاه فدورا یک کلاه کلاسیک است که می‌توان آن را در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی استفاده کرد.
  • کلاه لبه پهن: کلاه لبه پهن یک کلاه شیک و جذاب است که می‌توان آن را با استایل‌های کژوال و اسپرت زمستانه ست کرد.
  • کلاه کپ: کلاه کپ یک کلاه ساده و راحت است که می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف و به خصوص با استایل‌های اسپرت پاییزه استفاده کرد.
  • کلاه فانتزی: کلاه‌های فانتزی زیادی در بازار وجود دارند که از میان مدل‌های بالا با جزییات خاص و فانتزی طراحی می‌شوند.

انواع کلاه مردانه

نکاتی برای انتخاب کلاه برای استایل پاییزه و زمستانه

  • با توجه به فرم صورت خود کلاهتان را انتخاب کنید.
  • حتما کلاهی را انتخاب کنید که با سبک استایل شما مطابقت داشته باشد.
  • از کلاه‌های باکیفیت و جنس مرغوب استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد مقاله: راهنمای انتخاب عطر برای فصل پاییز

شال و روسری

شال و روسری از دیگر اکسسوری‌های ضروری در فصل پاییز و زمستان هستند. این اکسسوری‌ها علاوه بر گرم نگه‌داشتن شانه و گردن، می‌توانند از موهای شما در برابر آب و باد نیز محافظت کنند و مانع برهم خوردن نظم موهای شما شوند. شال و روسری‌های ابریشمی و پشمی انتخاب مناسبی برای فصل سرد هستند.

شال و روسری برای استایل پاییزه و زمستانه

  • شال و روسری بافتنی: شال و روسری بافتنی یکی از محبوب ترین مدل‌های شال و روسری برای فصل پاییز و زمستان است.این شال و روسری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با هر نوع استایلی ست کرد.
  • شال و روسری ابریشمی: شال و روسری ابریشمی گزینه‌ای مناسب برای روزهایی است که هوا خیلی سرد نیست. این جنس شال‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با استایل‌های رسمی و مجلسی ست کرد.
  • شال و روسری طرح دار:شال و روسری طرح دار گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند استایل خود را کمی متفاوت کنند. این شال و روسری‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان آن‌ها را با استایل‌های کژوال و اسپرت ست کرد.

نکاتی برای انتخاب شال و روسری برای استایل پاییزه و زمستانه

  • با توجه به فصل و آب و هوا شال و روسری مناسب فصل را انتخاب کنید.
  • طرح و رنگ شال و روسری خود را جوری انتخاب کنید که با استایل شما مطابقت داشته باشد.
  • از شال و روسری‌های باکیفیت استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

درمیان انواع مختلف شال و روسری زمستانی، پرطرفدارترین آن، شال پشمی است. چراکه هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل استفاده است و ویژگی خاص به استایل شما می‌بخشد.

شال پشمی گرم

اکسسوری پاییزه؛ دستکش

دستکش نیز یکی از اکسسوری‌های کاربردی برای فصل پاییز است که از دست‌ها در برابر سرما محافظت می‌کند. دستکش ‎های اسکی، چرمی، پشمی و مخملی از جمله محبوب ترین مدل‌های دستکش برای پاییز هستند. برای انتخاب یک دستکش مناسب ابتدا بهتر است که مشخص کنید برای چه منظوری به دنبال خرید دستکش هستید؟ هوای منطقه شما چقدر سرد است؟

دستکش‌های چرم اجازه فعالیت زیادی به دست‌های شما نمی‌دهند اما دست شما را گرم و استایل شما را خاص خواهند کرد. ولی دستکش‌های پشمی و ابریشمی شاید دامنه حرکتی بالایی داشته باشند، اما به راحتی در برف و باران خیس می‌شوند و مناسب برف بازی نخواهند بود.

انواع دستکش گرم

اکسسوری پاییزه؛ کفش

کفش یکی از مهمترین اکسسوری‌ها در تمام فصول است. اهمیت یک کفش مناسب برای فصل پاییز و زمستان در برف و باران مشخص می‌شود که پای شما را از خیس شدن یا سرمای بیش از حد محافظت می‌کند. در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ بوت‌های چلسی و کفش‌های کتانی ضدآب ترند هستند که به راحتی می‌توانید بر اساس استایل خود از میان مدل‌های مختلف این کفش‌ها انتخاب کنید.

انتخاب کفش برای استایل پاییزه و زمستانه

برای انتخاب یک کفش گرم مناسب، ابتدا باید به استایل و ترجیح خود فکر کنید. استایل شما کژوال است یا رسمی؟ مدت زیادی راه می‌روید؟ این‌ها دو پرسش مهم هستند که هنگام خرید کفش باید حتما به آن‌ها توجه کنید. چرا که یک کفش کتانی یا بوت اسپرت انتخاب مناسبی برای استایل کژوال و اسپرت است اما با کت و شلوار رسمی یا استایل‌های نیمه‎‌رسمی خیلی انتخاب مناسبی نخواهد بود.

همچنین توجه داشته باشید که کفی کفش‌هایی که برای پاییز و زمستان انتخاب می‌کنید باید دارای عاج‌هایی باشد که از لغزیدن شما در سطوح لیز و برف جلوگیری می‌کند.

انواع کفش برای فصل پاییز و زمستان

  • بوت: بوت و نیم بوت از محبوب ترین مدل‌های کفش برای فصل پاییز و زمستان هستند. بوت‌ها در انواع مختلف ساق کوتاه، ساق بلند، پاشنه بلند و پاشنه تخت موجود هستند.
  • کفش اسپرت: کفش اسپرت گزینه‌ای مناسب برای روزهایی است که هوا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم. کفش کتانی در انواع مختلف ساق کوتاه و ساق بلند موجود هستند.

نکاتی برای انتخاب کفش برای استایل پاییزه و زمستانه

  • با توجه به فصل و آب و هوا کفش مناسب را انتخاب کنید.
  • کفشی را انتخاب کنید که با استایل و نیاز شما مطابقت داشته باشد.
  • از کفش‌های باکیفیت و دوخت خوب استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

کفش مناسب پاییز و زمستان

کیف

کیف یک اکسسوری ضروری است که فرقی نمی‌کند چه فصلی باشد، در هرحال به آن برای حمل وسائل ضروری خود نیازمندید. اما در فصل پاییز و زمستان که احتمال بارش برف و باران بیشتر است، باید به ضدآب بودن کیف توجه داشته باشید که وسائل شما خیس نشوند. برای مشاهده انواع کیف‌های زنانه و مردانه بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید و کیف مورد نظر خود را انتخاب کنید.

عینک آفتابی؛ اکسسوری پاییزه مهم

عینک آفتابی یک اکسسوری ضروری برای همه فصل‌هاست است که از چشم‌ها در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. مدل خلبانی، Cat eye و مدل Wayfarer از جمله محبوب ترین مدل‌های عینک برای پاییز هستند.

"</p

ساعت

شاید کمتر کسی به انتخاب ساعت مناسب برای پاییز و زمستان توجه کند. اما افراد خوشپوش می‌دانند که ساعت نقش عظیمی در اثرگذاری و زیبایی استایل دارد. به همین خاطر خرید ساعت خود را با دقت و توجه به نکات مهم خرید ساعت انجام می‌دهند. اگر استایل خاص داشتن برای شما اهمیت دارد، ساعت را دست کم نگیرید.

دیگر اکسسوری‌ها

کمربند، دستبند و گوشواره نیز از دیگر اکسسوری‌هایی هستند که هنگام استفاده از آن‌ها باید به سبک استایل خود توجه ویژه‌ای داشته باشید تا با یک انتخاب اشتباه تمامی جلوه استایل خود را از بین نبرید.

سخن پایانی

اکسسوری یکی از نکات ریزی است که تاثیرات زیادی روی استایل و جلوه خاص آن دارد. به همین خاطر است که قسمت عظیمی از برندهای معتبر مد و فشن، طراحی اکسسوری‌های خاص را جدی می‌گیرند و سالانه بر اساس ترندها محصولاتی را روانه بازار می‌کنند یا با طراحی‌های نوآورانه ترندهای جدیدی را ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای مشاهده اکسسوری‌های خاص و تکمیل استایلتان، سری به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید و خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

در این مقاله سعی کردیم اکسسوری‌های ترند پاییز ۱۴۰۲ و نکاتی را ذکر کنیم که به شما در انتخاب اکسسوری مناسب کمک کند. حال شما به ما بگویید که اکسسوری محبوب شما چیست؟