رنگ لباس، قطعا یکی از فاکتور‌های مهم در هنگام خرید برای همه به حساب می‌آید. همه‌ی ما از پوشیدن رنگ‌های مورد علاقه‌ خودمان و ست کردن آن‌ها باهم لذت می بریم. از آنجایی که رنگ اهمیت زیادی در استایل و چهره افراد دارد در این نوشته می خواهیم که به بررسی رنگ‌های سال ۱۴۰۱ بپردازیم.

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

به گفته کارشناسان رنگ موسسه پنتون، رنگ‌های انتخابی برای سال ۲۰۲۲ پر از نشاط و حس پویایی و رهایی و شادی هستند.

رنگ‌های بهار و تابستان ۲۰۲۲ به دلیل تنوع بالا و ایجاد حس سرزندگی در افراد، به ما این توانایی را می‌دهند تا بتوانیم استایل

شخصی‌مان را مطابق سلیقه خود بسازیم.

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

رنگ‌های مد بهار و تابستان ۱۴۰۱  و۲۰۲۲

خوشبختانه کالکشن های بهار و تابستان ۲۰۲۲ پر از رنگ هستند و به همین دلیل به رنگ‌های خورشیدی نام‌گذاری شدند.در واقع این رنگ‌های بهاری شباهت زیادی به تکه تکه‌های طبیعت دارند، ازطیف‌های مختلف سبز که تشکیل دهنده طبیعت هستند تا زرد و نارنجی خورشید و صورتی و بنفش که جزئیاتی از یک رنگین‌کمان خوش‌رنگ هستند

 

نارنجی، رنگ مد سال ۱۴۰۱

نارنجی یکی از رنگ‌های جذاب بهاری هست که استفاده از این رنگ در اکسسوری مثلا کیف دستی و یا در آرایش صورت مثل سایه چشم و شومیز و یا دامن میتواند به استایل بهاری شما رنگ تازه‌ای ببخشد.

مشاهده محصولات به رنگ نارنجی

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

سبز، رنگ ترند بهار و تابستان ۲۰۲۲

رنگ بعدی سبز هست، از سبز سیدی تا نعنایی و نئونی همه‌ی طیف‌های رنگی سبز را تقریبا شامل میشود. از این رنگ میتوان هم به‌عنوان تکه‌های بزرگ‌تر لباس مثل کت و شلوار و هم در اکسسوری و کفش و کیف تا جزئیات ریز‌تر استفاده کرد. این رنگ زیبا رو دست کم نگیرید چون رنگی هست که میشود پیش‌بینی کرد قطعا در طول سال و در استایل‌های مختلف زیاد دیده خواهد شد.

مشاهده محصولات به رنگ سبز

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

لیمویی، رنگ مد بهار و تابستان

رنگ زیبای بعدی لیمویی هست، که از زرد روشن تا لیمویی را شامل می‌شود. زرد در دسته بندی رنگ‌های شاد و گرم قرارمیگیرد. استفاده از این رنگ به استایل شما گرما میبخشد و استایل شما را تابستانی و جذاب جلوه میدهد. از زرد میتوانید در سایه چشم در رنگ لاک و در اکسسوری استفاده بکنید. رنگ زرد تابستانی و جذاب جلوه میدهد. از زرد میتوانید در سایه چشم در رنگ لاک و در اکسسوری استفاده کنید.

مشاهده محصولات به رنگ لیمویی

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

صورتی، رنگ ترند ۲۰۲۲

یکی دیگه از رنگ‌ها صورتی هست که یکی از مورد علاقه‌های کمد خانم‌هاست. صورتی از رنگ‌های ثابت بهار و تابستان هست که میتوان از آن در پیراهن‌های خنک و اکسسوری و آرایش چشم و لب استفاده کرد و و با آن زیبایی و سرزندگی را به استایل خود بخشید.

مشاهده محصولات به رنگ صورتی

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

آبی سلطنتی، رنگ مد بهارو تابستان ۱۴۰۱

و آخرین رنگ آبی سلطنتی هست که پیشنهاد میشود در بهار و تابستان از آن در جزئیات استایل خود استفاده بکنید. قطعا کاربرد این رنگ در پاییز و زمستان امسال بیشتر میشود.

مشاهده محصولات به رنگ آبی

رنگ سال برای لباس

رنگ سال برای لباس

 

سخن پایانی

رنگ‌های مد امسال میخواهد تا به ما یاد بدهند که میتوانیم رنگ‌های خنثی و کلیشه‌ای همیشگی را کنار بزنیم و در شروع سال نو، برای ساختن‌ استایل جدید جسارت بیشتری به خرج دهیم و آنچه را که برازنده است به تن کنیم.
شما می توانید برای مشاهده محصولات در رنگ های متنوع از فیلتر رنگی موجود در سمت راست صفحه محصولات استفاده کنید و به راحتی از  فروشگاه اینترنتی تگموند خرید کنید.

 

همچنین میتوانید بخوانید : راهنمای انتخاب بهترین رنگ لباس براساس پوست شما

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,