اکسسوری جزو مهمی از استایل افراد خوشپوش است و نقش مهمی هم در استایل‌ها بازی می‌کند به همین خاطر معمولا افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، اکسسوری‌های خود را با وسواس خاصی انتخاب می‌کنند.

در فصل تابستان، استایل‌ها تغییر می‌کنند و هرکس با توجه به استایل خود اکسسوری‌هایش را انتخاب می‌کند، اما برخی از اکسسوری‌ها در فصل‌های خاص ضروری هستند و باید حتما از آن‌ها در استایل استفاده کرد تا هم نیاز شما را برآورده کنند و هم استایل شما تکمیل شود. در این مطلب از تگ‌مگ درباره اکسسوری های تابستانه بیشتر صحبت خواهیم کرد تا شما هم بتوانید به راحتی استایلتان را بهبود ببخشید.

کلاه کپ

اکسسوری مثل کلاه به شما کمک می‌کند تا خنک بمانید و انواع مختلفی دارد که به راحتی می‌توانید یکی را پیدا کنید که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد و برای استایل خود از آن استفاده کنید. کلاه کپ یکی از پرفروش‌ترین کلاه‌ها در فصل تابستان است که هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل استفاده است. مدل کلاه توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که کلاه گورین بروز یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین آن‌هاست و به واسطه طراحی‌های خاص خود به شهرت رسیده است.

عینک آفتابی

عینک آفتابی نه تنها عینک آفتابی از چشمان شما در برابر نور شدید خورشید محافظت می‌کند، بلکه می‌تواند به عنوان یک بیان مد جسورانه نیز عمل کند. عینک‌های آفتابی در انواع مختلف فریم و رنگ موجود هستند و شما به راحتی برای تطبیق با استایلتان می‌توانید از بین این مدل‌ها انتخاب کنید و یک استایل خاص و شیک برای خودتان بسازید.

اگر به دنبال عینک برند برای یک استایل خاص و کلاسیک هستید، عینک ریبن اصل بهترین انتخاب خواهد بود. ریبن یک برند قدیمی تولید کننده عینک‌های آفتابی است که همه آن را می‌شناسند و استفاده از آن در استایل همه را متوجه خوش سلیقگی شما خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اشعه‌های مضر خورشید بسیار برای پوست، به ویژه پوست صورت و دور چشم خطر آفرین هستند و به همین خاطر باید استفاده از کرم‌های ضد آفتاب و عینک آفتابی را برای همه فصل‌ها جدی بگیرید تا چهره شما همیشه شاداب و زیبا باشد.

پیشنهاد مقاله: روتین پوست تابستانی

خرید عینک ریبن اورجینال

صندل تابستانی

همانطور که همیشه شنیده‌اید، پا قلب دوم است و باید در انتخاب کفش دقت کنیم. حتما برایتان پیش آمده که حس کنید از شدت گرم شدن پای شما داخل کفش دمای بدن شما هم بالا رفته باشد و احساس گرمای شدید کرده باشید. پا نقش مهمی در تعادل گرمای بدن ایفا می‌کند و اگر در فصل‌های گرمی مانند تابستان از کفش مناسب استفاده نکنیم می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد.

صندل‌ها از جمله کفش‌های خنکی هستند که برای انواع استایل می‌توانید از مدل‌های مختلف آن استفاده کنید و یک استایل خاص و تابستانی برای خودتان بسازید. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع صندل‌های زنانه و مردانه را در وبسایت‌های مختلف فروش پوشاک و کفش ببینید و بر اساس استایل خود از میان آن‌ها خریدتان را انجام دهید.

در وبسایت تگموند هم طیف گسترده‌ای از انواع صندل مجلسی و اسپرت را می‌توانید از برندهای مختلف و معتبر ایرانی و خارجی مشاهده کنید و در صورت تمایل به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.

کیف

کیف‌ها هم در ظاهر نهایی استایل و هم در همراه داشتن وسائل ضروری مثل آب، ضدآفتاب، کیف پول و … نقش مهمی دارد به همین خاطر باید یک کیف مناسب انتخاب کنید که هم حمل راحت و هم با استایل شما هماهنگی داشته باشد. بهتر است در فصل تابستان به سراغ کیف‌های پارچه‌ای و الیاف طبیعی یا کیف‌هایی با بندهای بلند بروید که روی بدن شما قرار نگیرند و اجازه بدهند بدن شما در معرض گردش هوا باشد.

اگر مجبور هستید که کوله پشتی انتخاب کنید، حتما دقت کنید که در انتهای کوله حتما ابرهایی وجود داشته باشد که بین بدن شما و کوله فاصله‌ای برای گردش هوا بوجود می‌آورند تا پشت شما عرق نکند.

ساعت مچی

در تابستان دانستن زمان از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که در ساعات مشخصی گرما به اوج خودش می‌رسد و اشعه‌های ماورای بنفش هم حداکثری هستند و باید مقدار بیشتری ضدآفتاب مصرف کنید به همین خاطر باید حتما حواستان به ساعت باشد. درست است که موبایل‌ها هم ساعت را نمایش می‌دهند، اما ساعت مچی کلاسیک مردانه و زنانه، شخصیتی خاص به استایل شما خواهد بخشید پس بهتر است آن را نادیده نگیرید.

ساعت‌هایی با بند چرم طبیعی با پارچه‌ای و قابلیت مقاومت در برابر آب بهترین انتخاب برای این فصل هستند و پوست شما را بیش از اندازه گرم نخواهند کرد و به راحتی می‌توانید با آن‌ها به فعالیت‌های آبی بپردازید و خنک شوید.

چرا اکسسوری‌ها مهم هستند؟

در حالی که لباس‌های شما پایه و اساس استایل تابستانی شما را تشکیل می‌دهند، اکسسوری‌ها می‌توانند آن را به سطح بالاتری ارتقا دهند و به شما کمک کنند تا استایلی منحصر به فرد و متناسب با خودتان داشته باشید.

به عبارتی می‌توان گفت اکسسوری‌ها روشی عالی برای نشان دادن شخصیت و سلیقه‌ی منحصر به فرد شما هستند. چه طرفدار جواهرات ظریف و مینیمال باشید یا به دنبال قطعات درشت و جسورانه، اکسسوری‌هایی وجود دارند که می‌توانند سبک شما را منعکس و سلیقه شما را ارضا کنند.

سخن پایانی

تابستان یک فصل بسیار گرم است و انتخاب لباس و اکسسوری برای خوش پوش بودن و در عین حال خنک ماندن بسیار دشوار است، به خصوص اگر اهل خرید اینترنتی باشید و به دنبال یک سایت لباس معتبر که تمامی محصولاتش جدول مشخصات دقیقی از جنس و ویژگی‌های محصول داشته باشند این خرید بسیار طولانی خواهد بود. در این مقاله درباره ۵ اکسسوری ضروری تابستانی صحبت کردیم تا بتوانید خیلی راحت استایل تابستانی خودتان را تکمیل کنید.