طولانی‌تر شدن روزها و گرم‌تر شدن هوا بالاخره نوید به پایان رسیدن زمستان و آمدن بهار را می‌دهد. پس از گذراندن دو تابستان که با محدودیت‌های کرونایی همراه بود، امسال اما با بهترشدن اوضاع می‌توانیم نگاهی خوش‌بینانه به روند مد بهار و تابستان ۲۰۲۲ داشته باشیم. اکنون وقت این است که لباس‌های بافتنی و شلوار‌های پشمی زمستانی با رنگ‌های کدر و خنثی را کنار گذاشته، و به استقبال استایل‌های ترند خوش‌رنگ ۲۰۲۲ برویم.

در این مقاله سعی کردیم ایده‌های جذاب و کاربردی برای استایل کردن و همچنین لباس و پوشاک مد جدید سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲ را معرفی کنیم.

استایل زنانه

استایل زنانه

 

لباس‌های مد بهار ۱۴۰۱

فکر می‌کنم فصل بهار بهترین فصل برای و پوشیدن لباس‌های متنوع است، زیرا باتوجه‌به اینکه انواع آب‌وهوا را ما در این فصل شاهد هستیم، دستمان برای ست‌کردن انواع لباس‌ها باز است. در این فصل برای استایل کردن، می‌توانیم نگاهی به کمد لباس‌های گرم‌تر خود داشته باشیم و از بافت‌های ظریفمان استفاده بکنیم، و همچنین باتوجه‌به اینکه بهار به روز‌های گرم‌تر اشاره دارد، لباس‌های خنک را هم در دسترس بگذاریم.

پس باید توجه داشته باشیم خرید‌هایی که در این فصل انجام می‌دهیم، تکمیل‌کنندهٔ کمد ما برای چند ماه آینده هستند، اما این نباید باعث شود که دست به انتخاب لباس‌های ساده و خنثی بزنید؛ بنابراین با درنظرگرفتن این موضوع زمان آن رسیده که از تمامی رنگ‌ها و سبک‌‌ها و پوشاک سال جدید که ترند شده‌اند اطلاع داشته باشید. تگ موند در حال حاضر پوشاک متنوع و متعدد زیادی متناسب با مد و فشن ۲۰۲۲ در سایت خود دارد. در ادامه لباس‌های ترند سال جدید را بخوانید و خرید خود را در سایت تگموند انجام دهید.

لباس های مد 1401

لباس های مد ۱۴۰۱

کت‌وشلوارهای ترند ۱۴۰۱

اگر بخواهیم از استایل‌های رسمی شروع بکنیم باید بگویم که ترکیب کت با شلوار و یا با جلیقه و حتی کت‌های تک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های مد و فشن امسال هستند. کت‌های کمی گشاد و شلوار‌های پارچه‌ای راحت که از نتایج دو سال قرنطینه و تغییر سبک استایل مردم جهان هستند.

این ست‌ها در عین راحت بودن برای استفادهٔ روزمره و استایل محل کار بسیار مناسب هستند.

کت و شلوار زنانه

کت و شلوار زنانه

دامن‌های خیلی کوتاه ترند ۱۴۰۱

دامن‌های چین‌دار کوتاه یکی دیگر از ترندی‌های ۲۰۲۲ هستند. این سبک دامن‌ها که یادآور مدل‌های دهه ۹۰ هستند، به همراه تاپ یا تاپ‌های نیم‌تنه استایل بهاری شما‌را چشمگیر‌تر می‌کند. همچنین می‌توانید با ترکیب انواع مختلف دامن‌های مینی به همراه کت و یا کت‌های کوتاه، ست‌های زیبایی بسازید.

دامن کوتاه

دامن کوتاه

 شلوار‌های فاق کوتاه ترند ۲۰۲۲

قطعاً اولین چیزی که به ذهنتان رسیده مدل‌های قدیمی چندین سال پیش است، بله! حدود ۲۰ سال از زمانی که این مدل شلوار مد بوده می‌گذرد. البته باید بدانید که علاوه بر اینکه شلوار‌های جین هم امسال از ترند‌های ۱۴۰۱ هستند، جین‌های فاق کوتاه هم دوباره مد شده‌اند. این مدل شلوار‌ها را می‌توان با انواع کمربند تزئین کرد و با تاپ‌های نیم‌تنه استایل زیبایی ساخت .
جدیدترین مدل‌های شلوار را درفروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده کنید.

شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه

کیف‌های ترند ۲۰۲۲

کیف‌های مینی از مدل‌هایی هستن در که در مد و فشن سال گذشته نیز شاهد آن‌ها بودیم و امسال نیز همچنان از ترند‌های سال جدید هستند. کیف‌های مینی با مدل‌های مختلف مثل حصیر که بسیار هم پرطرف‌دار است و یا با زنجیر و مدل‌های مستطیلی که بسیار هم شیک هستند را می‌توانید در فروشگاه تگ موند خریداری کنید.

اما در مد و فشن ۱۴۰۱ نقطهٔ مقابل این مدل کیف‌های کوچک، کیف‌های بسیار بزرگ است. این مدل کیف‌ها برای کسانی که برای استفاده روزمره وسایل زیادی را با خود حمل می‌کنند بسیار مناسب است، و یا حتی هنگام سفر هم به‌راحتی قابل‌حمل و برای نگهداری وسایل خیلی کاربردی هستند.

کیف دوشی زنانه

کیف دوشی زنانه

همچنین می‌توانید بخوانید: ترفند جذاب برای ست کردن کیف و کفش زنانه

کفش‌های زنانه‌ترند ۲۰۲۲

از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش‌های مد و فشن امسال، راحت بودن آن است. صندل‌های اسپورت بندی یکی از ترند‌های ۲۰۲۲ هستند، این مدل صندل‌ها برای استفاده روزمره و پیاده‌روی بسیار مناسب هستند.

کتانی‌های کلاسیک از دیگر مدل‌های مد سال ۱۴۰۱ هستند. کتانی‌های سفید و همچنین رنگی که کمک می‌کنند تا علاوه بر راحت بودن باعث افزایش اعتمادبه‌نفس هم می‌شوند.

اما اگر برای استایل‌های رسمی و مهمانی خود به دنبال مدل‌های متنوع‌تری هستید، کفش‌ها و صندل‌های پاشنه‌دار، همچنان در مد و فشن جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و با رنگ‌ها و تنوع بیشتر در بازار موجود هستند.

پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن جدیدترین مدل‌های کفش زنانه ۱۴۰۱، سایت تگموند را از دست ندهید.

کفش زنانه

کفش زنانه

لباس‌های بافتنی و قلاب‌بافی

شاید ترند شدن لباس‌هایی از جنس بافت و قلاب‌بافی برای بهار کمی عجیب به نظر برسد، اما در مد و فشن ۲۰۲۲ علاوه بر تاپ و نیم‌تنه‌های بافت، شاهد اکسسوری و دامن‌های بافت و قلاب‌بافی نیز بودیم. این مدل لباس در فصل بهار برای مسافرت در مناطق خنک و یا شهر‌های ساحلی بسیار کاربردی هستند.

بافت زنانه

بافت زنانه

ست‌های بلوز و شلوار ترند ۲۰۲۲

این مدل ست‌های بلوز و شلوار یا شومیز و شلوار که اکثر از جنس نخی و خنک هستند، از مدل‌هایی به شمار می‌روند که در طول دو سال اخیر و طی دوران کرونا بسیار شاهد آن بودیم. این ست‌ها هم برای استایل خیابانی بسیار مناسب و در فصل گرما راحت هستند و همچنین نشان از خوش‌سلیقگی شما در انتخاب لباس دارد.

شومیز شلوار ست

شومیز شلوار ست

سخن پایانی

 این مقاله چند مدل از ترند‌های مد و فشن برای سال جدید را عنوان کردیم. شما برای دیدن جدید‌ترین مدل لباس سال جدید می‌توانید به سایت تگ موند سربزنید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,