ولنتاین (valentine) یا روز عشق در تقویم در تاریخ ۱۴ فوریه و به تاریخ شمسی ۲۵ بهمن هرساله جشن گرفته میشود. روز ولنتاین در اصل ریشه در فرهنگ مسیحی دارد،تمام ماه فوریه در فرهنگ مسیحی ماه عشق محسوب میشود. بر خلاف باوراکثر مردم ولنتاین فقط روزی برای عشق بین زوج‌ها نیست، بلکه شما میتونید این روز رو با هر کسی که یادش حس عشق رو در شما به جریان می‌اندازه جشن بگیرید. بسیار زیباست که به پاس عشق وبا افسانه‌ها همراه بشیم و این روز را با عزیزانمون جشن بگیریم و سعی کنیم به بهانه‌ی روزی که به عشق نامگذاری شده برای عزیزانی که در قلبمون هستن خاطره‌سازی کنیم. چنان زیبا بسازیم که آثار قشنگ روزی که ساختیم در آلبوم‌های مشترکمون ثبت بشه.

 

تاریخچه‌ی ولنتاین

درباره ولنتاین


برای تاریخ روز ولنتاین داستان‌های زیادی روایت شده اما داستانی که خیلی پر رنگ‌تر از بقیه بوده، در مورد قدیسی به‌نام سن والنتینوس (والنتاین) هست که در زمان روم باستان زندگی میکرد، در آن زمان فرمانروایی بوده که عقیده داشته مردان جنگجونباید ازدواج بکنند، چون مردان مجرد نسبت به کسانی که همسر و فرزند دارند، جنگجو‌های بهتری هستند. اما والنتیوس مخفیانه عقد بین سربازان و دختران محبوبشان را جاری میکرد. فرمانروا این خبر را می شنود، دستور به زندانی شدن والنتیوس و بعد اعدام او میدهد. والنتیوس سرانجام در ۱۴فوریه اعدام میشود. از آن زمان سالروز فوت او به نمادی برای بزرگداشت عشق تبدیل شده است.

 

کادو ولنتاین

ایده کادو ولنتاین

 

فکر میکنم مهم‌ترین بخش روز ولنتاین خرید کادو هست، حتما الان که دارید این وبلاگ رو میخونید هنوز برای خرید کادو تصمیم نگرفتید. مهم نیست که کادویی که انتخاب میکنید خیلی گرون باشه مهم این هست که با خرید یه هدیه هرچقدر هم کوچک به کسی که دوستش دارید نشون بدین که توی روز عشق به یادش هستین.

 

خرید گل برای کادو ولنتاین

گل برای ولنتاین

میدونم که شاید ساده به نظر برسه اما گل‌ها دوست داشتنی ترین چیزی هستند که میشه دریافت کرد. گل بخش جدا نشدنی روز ولنتاین هست و با خرید گل میتونید قشنگ‌ترین حس‌هارو به طرف مقابلتون ابراز بکنید. هر گلی معنا و مفهوم خاص خودش رو داره و هر رنگی نشون دهنده‌ی حس شما به شخصی که دوستش دارید هست. باتوجه به سلیقه‌ی خودتون میتونید گل رو به شکل دسته‌گل یا در باکس یا اصلا چند شاخه گل دیزاین کنید و هدیه بدین.

 

خرید عطر برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

خرید عطر به عنوان هدیه، انتخابی ارزشمند و در عین حال شیکی هست. و نکته‌ی مثبتش هم این هست که عطر جزو کالا‌هایی محسوب میشه که با قیمت‌های مختلف در بازار موجود هست. اگر عطر رو برای کادو دادن میپسندین سایت و یا اپ تگموند رو باز کنید و انواع عطر‌ها از برند‌های مختلف با انواع رایحه و بسته‌بندی‌هایی که برای کادو دادن بسیار زیبا هستن رو مشاهده بکنید.

 

خرید ساعت برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

خرید ساعت برای کادو دادن جزو انتخاب‌هایی هست که در عین خاص بودن، بسیار کاربردی هم هست. شاید بعضی‌ها فکر بکنند خرید ساعت‌مچی آن هم برای اقایون قدیمی شده باشه اما باید بدونید که ساعت امروزه همچنان جزو اکسسوری‌های جذاب و در عین حال واجب و مهم برای استایل آقایون و خانمها به‌شمار میره. شما میتونید با سلیقه‌ی خوبتون و یک انتخاب درست، ولنتاین امسال رو برای شریک احساسی خودتون به‌یاد موندنی کنید

 

خرید جواهرات و بدلیجات برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

خرید جواهرات و بدلیجات برای هدیه معنای عمیقی دارند و نشان دهنده‌ی اهمیت دادن شما به کسی که دوستش دارید هستند. زیورالات هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها بعنوان کادو انتخابی جذاب و ظریف است. شاید فکر کنید زیورآلات و اکسسوری فقط برای خانم‌ها مناسب هست و بعنوان کادو برای آقایان انتخاب مناسبی نیست، اما وسایلی مثل دکمه سرآستین و گیره ی کراوات فقط مختص به اقایون است و تنوع گزینه‌ها کم نیست.

برای زمان هایی مثل ولنتاین خوب هست اکسسوری که انتخاب میکنید با جمله ای زیبا تزیین شده باشه، مثلا نوشته‌ی روی پلاک گردنبند و یا نوشته‌ای روی دستنبدچرمی برای اقایون یا گل سینه. برند‌های ایرانی چون از نوشته های فارسی برای تزیین اکسسوری استفاده میکنند میتونن گزینه ی مناسبی باشند.

 

خرید لوازم آرایشی برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

خرید لوازم آرایشی برای کادوی ولنتاین یکی از بهترین انتخاب ها برای روز عشق هستن. رنگ‌های جذاب و شاین از چیزهایی هستند که همیشه میتونن توجه خانمها رو جلب بکنند. رژلب سایه، رژ گونه، لاک از برند‌های معتبر میتونن جزو بهترین انتخاب ها برای خرید لوازم آرایشی باشند.

به‌عنوان ایده شما میتونید یک پک جذاب از چند مدل لوازم آرایشی بسازید و به شکل زیبایی اون رو تزیین بکنید و هدیه بدین. البته پک‌های آرایشی هم در بازار هستن که تمام لوازم آرایشی را به شکل کامل موجود دارند.

فقط باید دقت داشته باشید که لوازم آرایش را از برند‌های معتبر که دارای تایید وزارت بهداشت هستند تهیه بکنید. پیشنهاد ما به شما برای خرید لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت فروشگاه اینترنتی تگموند هست. در سایت و اپ تگموند انواع برند های خارجی و داخلی برای خرید لوازم آرایشی رو میتونید مشاهده کنید. نکته‌ی مثبتش هم این هست که از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند.

 

خرید تابلو برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

یکی دیگه از پیشنهاد‌های جذاب برای کادو‌ی ولنتاین میتونه خرید لوازم دکوری باشه. اگر کسی که میخواید بهش هدیه بدین به لوازم دکوری علاه داره، انتخاب یک تابلوی زیبا میتونه بسیار برای اون فرد به‌یاد موندنی باشه. میتونید مطابق علاقه ی اون فرد تصویر روی تابلو رو انتخاب کنید، مثلا یک نوشته ی خاص یک تصویر زیبا از طبیعت، یا به مناسبت روز ولنتاین، عکسی انتخاب بکنید که نشون‌دهنده ی روز عشق باشه.

 

خرید لباس برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

خرید لباس برای کادو هم یکی دیگر از پیشنهادات برای هدیه ی ولنتاین است. اگر انتخاب شما برای هدیه دادن لباس هست شما تنوع بسیارزیادی پیش رو دارید. تنوع لباس هم برای خانم‌ها و هم برای اقایان فراوان هست و شما میتوانید با توجه به شناختی که از فرد مقابلتون دارید دست به یک خرید ایده‌آل بزنید.

برای خانمها شال و روسری، بلوز یا شومیز، یک پیراهن کژوال یا با توجه به فصل سرما یک کت یا کاپشن میتونه انتخاب مناسبی باشه. برای آقایون بلوز مردانه، کت یا کاپشن، بافت یا پولیور گزینه‌های خوبی برای هدیه دادن هستن.

از طریق سایت و یا اپ تگموند نزدیک به پنجاه هزار لباس برای خانمها و اقایان و کودکان را از برند‌های نام آشنای خارجی و ایرانی مشاهده بفرمایید.

 

خرید کیف و کفش برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

 یکی از بهترین هدیه ‌ها خرید کیف هست. کیف شامل مدل‌های مختلفی میشود از کیف‌پول تا انواع کیف‌های دوشی و کیف دستی‌های رسمی و غیر رسمی. اگر فردی که قصد خرید هدیه برایش را دارید اهل ورزش و باشگاه باشد خرید یک کیف یا ساک ورزشی میتواند انتخابی بسیار کاربردی باشد.

خرید کفش هم انتخابی است که نشان دهنده‌ی اهمیت و توجه شما به شریک احساسی‌تان است. شما باید با توجه به علاقه و نیاز فرد مقابلتان دست به انتخاب کفش مناسب برای هدیه دادن بزنید. مثلا برای این فصل بوت و نیم بوت گزینه‌های مناسبی هستند. یا اگر اهل ورزش پیاده روی و کوه‌نوردی هستید کفش‌های ورزشی بسیار مفید و کاربردی هستد.

بعنوان یک ایده میتوانم ست کیف و کفش را هم مثال بزنم. ست‌های چرم هم برای آقایان و هم خانم ها هدایایی بسیار شیک و رسمی هستند. اما حتما لازم نیست که کیف و کفش ست باشند، خودتان هم میتوانید کفش و کیف را جداگانه انتخاب کرده و در باکس به شکلی زیبا دیزاین کنید و هدیه بدهید. 

 

خرید عینک برای کادو ولنتاین

کادو ولنتاین

 

 اگر می خواید که متفاوت هدیه بدهید پیشنهاد من خرید عینک آفتابی هست. عینک جزو کالاهایی به شمار میره که مردم معمولا کمتر برای هدیه دادن به سراغش میروند، چون عینک باید مطابق فرم صورت افراد باشد. شما میتوانید با انتخابی دقیق با توجه به فرم صورت و رنگ پوست، عینک مناسب شخص موردنظرتان را بخرید و در خرید کادوی ولنتاین متفاوت از دیگران عمل کنید. تگموند شامل بیش از هفت هزار عینک از برند‌های مطرحی مثل ری‌بن و اوکلی و.. هست که با تخفیف مناسب ولنتاین برای شما در دسترس هست.

 

بهترین ایده ها برای ولنتاین

کادو ولنتاین

.لازم نیست که حتما برای ولنتاین ایده‌ی پر هزینه‌ای رو عملی کنید، گاهی یک کار کوچک اما خلاقانه میتونه بسیار دلنشین جلوه بکنه و روز عشق امسال رو متفاوت از سالهای قبل بسازید. زمان زیادی تا ولنتاین نمونده، اگه هنوز ایده‌ای به ذهنتون نرسیده در ادامه با من همراه بشین.

 

 ۱_پختن خوراکی های خوش مزه: 

ایده های ولنتاین


خب از بخش خوش‌مزه‌ی ماجرا شروع کنیم. میتونید وقت بگذارید و کیک یا کوکی‌های خوش مزه به شکل قلب و یا به رنگ صورتی و قرمز که خودتون و شریک احساسی‌تون دوستش دارید رو بپزید. البته همه ی این خوراکی ها رو میتونید به‌شکل آماده هم تهیه کنید، اما آماده کردن خوراکی‌های دستپخت خودتون باعث میشه تا طرف مقابلتون از ارزش و اهمیتی که براش قائل هستین با خبر بشه

 

۲_به پیکنیک در طبیعیت بروید

ایده های ولنتاین


یکی دیگه از ایده‌های ساده اما بسیار به‌ یادموندنی رفتن به پیک‌نیک هست. پیشنهادم این هست که صبح زود بیدار بشین، یه سبد صبحونه از خوراکی‌های خوش مزه حاضر بکنید و به طبیعت برید.اگر سحر خیز هستین به کوه برید و طلوع خورشید رو در کنار هم تماشا کنید. پیاده روی کنید. میتونید تا عصرتون رو در طبیعت بگذرونید.مهم این هست که به بهانه‌ی این تاریخ از لحظه لحظه‌ی روزتون برای ثبت خاطرات فراموش نشدنی استفاده کنید.

 

۳_یک آلبوم بسازید:

ایده های ولنتاین

تمام عکس‌ها و ویدیو‌های مشترکتون رو جمع آوری کنید، توی این زمان اگر در فایل‌هاتون رو بگردین، احتمالا عکس ها و ویدیو‌هایی رو پیدا میکنید که خودتون هم از وجودشون اطلاعی نداشتین. اونها رو به شکل یک کلیپ بسازید و  فرد مورد علاقه‌ی خودتون رو با نمایش اون کلیپ غافلگیر کنید.

 

۴_نوشتن نامه:

ایده های ولنتاین


شاید فکر کنید که امروز‌ه دیگه کسی نامه‌ به شکل کاغذی نمی نویسه. اما من فکر میکنم که هنوز هم نوشتن روی کاغذ میتونه قشنگ ترین حس ها رو منتقل بکنه. انرژی دست ها رو ندیده نگیرید.اینکه شما وقت بگذارید و حرف‌ها و احساسات توی قلبتون رو با دست‌خط خودتون روی کاغذ بیارید نشون‌دهنده‌ی ارزش بالای اون فرد نزد شماست.

 

۵_باهم به خرید بروید:

ایده های ولنتاین

اگر برای خرید و انتخاب هدیه نگران این هستید که چیزی که انتخاب میکنید مورد پسند نباشه میتونید دو نفری به خرید برید و با مشورت با همدیگه خرید کنید. میتونید یک روز از آخر هفته‌ی خودتون رو به این کار اختصاص بدین و با خیال آسوده وقتتون رو به گردش در مراکز خرید بپردازید.

 

۶_یک تجربه هدیه بدهید:

ایده های ولنتاین


اگر کسی که قصد هدیه دادن بهش رو دارید، به شرکت در یک دورهِ‌ی آموزشی علاقه داشته یا قصد شرکت در کلاسی رو داره، شما میتونید دوره‌ی مورد نظر اون رو برای خودش یا اصلا برای هردوتون تهیه بکنید و به این‌شکل اون رو غافلگیر بکنید. و بدونید این مدل هدیه‌ها از ارزش بالایی هم برخوردار هستند چراکه شما با توجه به علاقه‌ی فرد مقابلتون فرصت یاد گرفتن چیز‌های جدید رو بهش هدیه دادین.

 

۷_ در خانه بمانید و ریلکس کنید:

ایده های ولنتاین

اگه زندگی شلوغ و پر مشغله‌ای دارید و همواره مشغول رسیدگی به کار‌ها هستین، لازم نیست که همیشه ولنتاین رو شیک و پرهیاهو برگذار کنید، بلکه میتونید این روز رو در خانه بگذرونید، در کنار هم استراحت بکنید، فیلم‌هایی که وقت دیدنش رو نداشتید رو مشاهده بکنید، غذاتون رو از بیرون سفارش بدین و در واقع فقط در کنار هم باشید و ریلکس کنید .

 

۸_ سفر کوتاه رو تجربه بکنید:

ایده های ولنتاین

یکی از پیشنهادات هیجان انگیز برای گذراندن روز ولنتاین سفرهای کوتاه یک روزه هستن. به این صورت که خوراکی‌های مورد علاقتون رو برای توی ماشین آماده میکنید و بدون مقدمه به دل جاده میزنید. قسمت قشنگ ماجرا هم این هست که یک پلی‌لیست از موزیک‌های مورد علاقه‌ی هردوتون رو باید از قبل آماده کنید و توی ماشین از شنیدنشون لذت ببرید.

 

۹_رفتن به کنسرت:

ایده های ولنتاین

قطعا خواننده ‌ها یا موزیسین‌هایی هستند که هر دوی شما به اونها علاقه دارید و سلیقتون در انتخاب خواننده مشترک هست، پیشنهاد میکنم برای ساختن خاطره‌های قشنگ بلیط اجرای اون خواننده یا موزیسین رو تهیه کنید و به کنسرت برید.

 

۱۰_برگذاری مهمانی:

ایده های ولنتاین


اگر دوست دارید که روز ولنتاین رو در جمع و با دوستانتون بگذرونید، میتونید یک مهمونی ترتیب بدهید و خانواده یا دوستان مشترک خودتون رو دعوت کنید و روزعشق رو با عزیزانتون به اشتراک بگذارید و در کنار همدیگه به بهانه‌ی ولنتاین خاطره سازی بکنید .

 

کلام آخر:

ایده های ولنتاین

قطعا شما تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن کسی که دوستش دارید میکنید و از آنجایی که هرآنچه که از دل برآید لاجرم بر دل هم مینشیند، او نیز این حس را متقابلا دریافت میکند. اگر برای هدیه هنوز تصمیمی نگرفتین آن را به تگموند واگذار بکنید. فقط کافیه که سایت رو باز بکنی و از بین بیش از ۸۰ هزار محصول از بهترین برند‌ها خرید خودت رو ثبت بکنی.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,