برند پول اند بیر با عنوان نیوور در سال ۱۹۸۶ تأسیس شد و در سال ۱۹۹۱ توسط تیم ایندیتکس خریداری شد و پول اند بیر نام گرفت. پول اند بیر یک برند بزرگ اسپانیایی با بیش از ۹۰۰ فروشگاه در بیش از ۶۵ کشور در سراسر جهان است. این برند پوشاک بسیار شناخته شده است که در حوزه طراحی و تولید پوشاک برای خانم‌ها و آقایان و کودکان فعالیت می‌کند. در ادامه این نوشتار به تاریخچه این برند و محصولات آن می‌پردازیم.

تاریخچه برند پول اند بیر

تاریخچه برند پول اند بیر

برند پول اند بیر به معنی «بکش و طاقت بیار» است. این برند همواره قصد داشته تا از کلیشه‌ها دوری کند، نوآوری کند و چیزی را تولید کند که موردپسند جوانان است. این برند در ابتدای کار خود به مدت ۷ سال تنها به تولید پوشاک مردانه پرداخت. بعدازاین مدت تولید پوشاک زنانه و بچگانه را شروع کرد. در سال ۱۹۹۷ خط تولید پوشاک زنانه پول اند بیر آغاز به کار کرد و در سال ۲۰۱۱ در بیستمین سال تأسیس خود، پوشاک کودکانه خود را عرضه کرد. این برند در طول زمان شعبات فروشگاه خود را در کشورهای مختلف جهان افزایش داد و نزد جوان‌ها طرفداران بیشتری پیدا کرد. محصولات این برند باکیفیت بالایی تولید می‌شوند و از این نظر با برندهایی همچون زارا و برشکا رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره هرمس، برند لوکس فرانسوی

محصولات برند پول اند بیر

این کمپانی معتقد است که افراد در هر سن‌وسالی باید از لباس‌های جوان‌پسند استفاده کنند. افراد میان‌سال و سال‌خورده باگذشت سن دیگر تمایلی به پوشیدن لباس‌های شاد ندارند؛ پول اند بیر اما عقیده دارد سن نباید مانعی برای انتخاب طرح و رنگ شاد باشد و با همین هدف افراد میان‌سال زیادی را به محصولات خود علاقه‌مند کرده است. به‌طورکلی تمرکز اصلی این کمپانی بر تولید پوشاک کژوال است، و بخش بزرگی از تولیداتش مختص طراحی لباس‌های غیررسمی و جذاب است.

جین‌های پول اند بیر

جین‌های پول اند بیر

بخش زیادی از تولیدات برند پول اند بیر پوشاک جین است. پوشاک جین این برند شامل انواع کت، پیراهن و جین و شلوار برای خانم‌ها و آقایان و کودکان می‌شود. پارچه جین تولید شده در پول اند بیر از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شلوار جین‌های این برند کاملاً فیت تن طراحی شده و موردعلاقه جوانان هستند. همچنین کت جین این برند در طرح و مدل متنوع و جذاب باکیفیت بالا طراحی و تولید می‌شود.

اکسسوری‌های پول اند بیر

پول اند بیر علاوه لباس اکسسوری‌های جذابی نیز تولید می‌کند. همه مدل اکسسوری کاربردی مانند انواع جواهرات، اکسسوری مو، عینک آفتابی، کیف و کلاه در پول اند بیر موجود است. شما می‌توانید در استایل خود از دستبند، انگشتر، گوشواره و آویز استفاده کنید و آن را با یک کیف کمری جذاب و عینک آفتابی تکمیل کنید.

کفش‌های برند پول اند بیر

اکسسوری‌های پول اند بیر

پول اند بیر تولیدکننده انواع کفش برای خانم‌ها، آقایان و کودکان است. کفش‌های تولیدی این برند تنوع بالایی دارند و شامل انواع کفش کتانی، انواع بوت و نیم بوت، صندل و کفش‌های رسمی و غیررسمی می‌شود. این کفش‌ها مطابق مد روز به شکلی جذاب و امروزی طراحی می‌شوند. همچنین استفاده از متریال اولیه باکیفیت باعث مرغوبیت جنس این کفش‌ها می‌شود.

کاپشن‌های برند پول اند بیر

کاپشن‌های برند پول اند بیر

باتوجه‌به سرد شدن هوا، خوب است تا نگاهی به پوشاک گرم این برند نیز داشته باشیم. برند پول اند بیر تولید کننده انواع کاپشن، پالتو، جلیقه و کت چرم است. این محصولات در مدل‌های متنوع و جذاب برای همه سنین تولید می‌شوند. تنوع محصولات پول اند بیر بسیار بالاست و همه سلیقه‌ها را شامل می‌شود به همین دلیل با ورود به فروشگاه محصولات این برند قطعاً دست‌خالی برنخواهید گشت.

پول اند بیر حامی محیط زیست

پول اند بیر

یکی از ویژگی‌های مثبت این برند حامی طبیعت بودن آن است. برند پول اند بیر معتقد است نابودی جنگل و گیاهان باعث ازبین‌رفتن زندگی اجتماعی و افزایش فقر در جهان می‌شود. به همین  دلیل این برند همواره در تلاش است تا با فعالیت‌های محیط‌ زیستی به حفاظت از طبیعت کمک کند. پول اند بیر در سال ۲۰۰۸ به دلیل حمایت از محیط زیست و کاهش استفاده از کاغذ کاتالوگ خود را تنها در وبسایت خود منتشر کرد. این برند سعی می‌کند تا از پارچه‌ها و الیاف که قابل بازیافت هستند، در محصولات خود استفاده کند. علاوه بر این پول اند بیر با شرکت‌های بازیافت همکاری می‌کند تا برنامه جمع‌آوری لباس را راه‌اندازی کند و مانع از دور انداختن‌ پوشاک به محل‌های دفن زباله شود.

سخن پایانی

برند پول اند بیر قصد کمک به جوانانی را دارد که به استایل کژوال علاقه دارند، از کلیشه‌ها دوری می‌کنند و می‌خواهند در هر لباسی که می‌پوشند احساس خوبی داشته باشند. طراحان این برند در تلاش هستند تا همواره با تغییرات اجتماعی و به روز باشند، قوانین را زیر پا گذاشته و مطابق خواست جوانان نوآوری کنند. همچنین با پایین نگه‌داشتن قیمت محصولات، کالاهای خود را برای عموم مردم در دسترس قرار دهند. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده محصولات اورجینال برند پول اند بیر به وبسایت فروشگاه تگموند مراجعه کنند و پوشاک این برند را با تخفیف‌های مناسب خریداری کنید.