وقتی صحبت از لوازم ضروری برای کمد لباس آقایان مطرح می‌شود، جاگر‌ها یکی از آن شلوار‌های کاربردی و ضروری هستند. شلوار جاگر مردانه خنک و راحت است و به شما اجازه می‌دهد آن را با انواع لباس‌های دیگر ست کنید. شلوار جاگر برای آقایانی مناسب است که می‌خواهند استایلی شیک و راحت داشته باشند؛ زیرا جاگر‌ها شیک هستند و پوشیدن آن‌ها آسان است. از آنجایی که این شلوارها در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند، انتخاب لباس برای ست‌کردن با آن کار راحتی نیست. در ادامه این مقاله ما انواع مدل شلوار جاگر مردانه و نحوه لباس پوشیدن با آن را جهت ایده گرفتن معرفی می‌کنیم.

شلوار جاگر مردانه چیست؟

شلوار جاگر مردانه چیست

جاگر Jogger یک سبک کلاسیک از شلوارهای ورزشی است که با پارچه سبک‌وزن برای راحتی ساخته شده است. آن‌ها عموماً از پنبه ساخته می‌شوند و دارای طراحی باریکی هستند که پاها را کشیده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند. در قسمت مچ پای آن کش به‌کاررفته که باعث راحتی بیشتر می‌شود. اغلب شلوار جاگر را برای دویدن یا ورزش می‌پوشد؛ اما اخیراً شلوار جاگر مردانه با پارچه کتان یا جین نیز طراحی  تولید می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد تا استایلی غیررسمی و جذاب داشته باشید.

تفاوت شلوار ورزشی و شلوار جاگر

تفاوت شلوار ورزشی و شلوار جاگر

تفاوت بین شلوار ورزشی و شلوار جاگر در این است که شلوارهای جاگر از مواد سبک ساخته شده‌اند و به پاهای شما اجازه می‌دهند خنک بمانند، درحالی‌که شلوار ورزشی از پارچه‌های ضخیم‌تری طراحی شده‌اند و شما را گرم نگه می‌دارند. شلوارهای جاگر به دلیل کش داشتن در قسمت مچ پا برای پیاده‌روی و دویدن راحت و کاربردی هستند و استایل اسپورت شما را جذاب‌تر نمایان می‌کنند.

انواع شلوار جاگر مردانه

شلوار جاگر کژوال

شلوار جاگر کژوال

شلوار مردانه جاگر کژوال، ظاهری اسپورت دارد. این مدل برای پیاده‌روی، دویدن و هنگام سفر آیتم راحت و خنکی محسوب می‌شود. در فصل تابستان ترکیب این مدل شلوار جاگر با تیشرت یقه‌گرد و با انتخاب کفش‌های کتانی ظاهر اسپورت خود را تکمیل کنید. در فصل‌های سردتر بر روی شلوار خود یک هودی بپوشید و آن را با یک کت جین ست کنید.

بیشتر بخوانید: ۱۰ راز خوش تیپ بودن برای آقایان

شلوار جاگر نیمه‌رسمی

شلوار جاگر نیمه رسمی

شلوار‌های جاگر که با پارچه‌های کتان و جین تولید می‌شوند، برای استایل‌های نیمه‌رسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند. فرقی نمی‌کند این شلوار را سرکار بپوشید یا برای مهمانی شبانه؛ شما می‌توانید شلوار جاگر را با یک پیراهن کلاسیک، یک کمربند چرمی، یا به همراه کت و کفش‌های چرمی با جوراب‌های کوتاه ست کنید. برای داشتن استایلی تمیز و شیک در موقعیت‌های رسمی‌تر، می‌توانید شلوار جاگر نیمه‌رسمی را با یک پیراهن دکمه‌دار آکسفورد و کفش‌های مجلسی ست کنید. این شلوار با رنگ‌های سرمه‌ای، و مشکی انتخابی همه‌کاره است.

شلوار جاگر مردانه مشکی

شلوار جاگر مردانه مشکی

اکثر آقایان لباس‌های مشکی را برای دویدن انتخاب می‌کنند؛ زیرا رنگ مشکی اندام را لاغرتر نشان می‌دهد و به‌راحتی با هر آیتم دیگری ست می‌شود. شلوارهای جاگر مشکی شیک هستند و می‌توان آن را با انواع تیشرت، کت جین، کفش چرم ورزشی و یا کت چرم ساده به‌راحتی ست کرد. همچنین جاگر‌های نیمه‌رسمی مشکی را می‌توانید با یک کت مشکی، یک پیراهن سفید دکمه‌دار و کفش‌های کالج مشکی و جوراب‌های بدون نمایش بپوشید. جاگرهای مشکی برای کسایی که لباسی شیک و کاربردی می‌خواهند تا با همه چیز ست شود، انتخاب مناسبی هستند و از لوازم اصلی کمد کپسولی بشمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کت و کاپشن مردانه

جاگرهای خاکی

جاگرهای خاکی

برای ساختن استایلی جذاب جاگرهای خاکی گزینه‌ای عالی هستند و می‌توانید با آن ظاهری مد روز بسازید. آقایان می‌توانند جاگرهای خاکی را با ژاکت و کفش‌های کتانی شیک، تیشرت و پیراهن‌های بلند یا دکمه‌دار با کفش‌های کتانی بپوشند. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین لباس‌های دویدن، می‌توانید شلوار جاگر‌ خاکی را با یک پیراهن سفید و کفش‌های کتانی سفید ست کنید. در زمستان، شلوار جاگر مردانه را با پیراهن مردانه را با یک جلیقه فلانل ضخیم‌تر یا هودی بپوشید.

شلوار جاگر مردانه با پولیور

شلوار جاگر مردانه با پولیور

برای پوشیدن یک استایل اسپورت با پلیور شلوار جاگر مردانه را با کفش ورزشی سفید یا مشکی ست کنید. همچنین شلوار جاگر طوسی را با یک ژاکت پشمی ترکیب کنید و ظاهری کلاسیک داشته باشید. آقایانی که به دنبال ظاهری شیک و جذاب هستند، می‌توانند یک پولیور با طرح‌دار را با ژاکت‌ مشکی و کفش‌های چرمی مشکی ست کنند و ظاهری منحصربه‌فرد بسازید.

شلوار جاگر و تیشرت

شلوار جاگر و تیشرت

اگر قصد دارید ساده باشید، همیشه می‌توانید شلوار جاگر را با یک تیشرت بپوشید تا استایلی کژوال و خیابانی داشته باشید. این استایل برای فصل تابستان خنک و کاربردی است. می‌توانید به‌سادگی لایه‌هایی مانند ژاکت یا لباس‌های جین اضافه کنید تا این استایل مناسب پاییز و بهار شود. در فصل پاییز و زمستان بر روی تیشرت و جاگر خود، یک ژاکت بامبر رنگارنگ بپوشید تا استایلی پرانرژی و جذاب داشته باشید. علاوه بر این برای ترکیب شلوار جاگر و تیشرت، یک تیشرت طرح‌دار و شلوغ را بر روی یک جاگر ساده با رنگ خنثی بپوشید و یا همین ترکیب را برعکس امتحان کنید.

شلوار جاگر با کت جین

شلوار جاگر با کت جین

جاگرها با کت‌های جین ترکیب مؤثری هستند؛ زیرا به همان اندازه معمولی هستند؛ اما مدل‌های متضاد آن‌ها جذابیت بیشتری به ابن ترکیب می‌دهد. برای داشتن ظاهری شیک، می‌توانید یک کت جین ساده، تیشرت باریک و جاگرهای رنگ روشن ست کنید. برخی از آقایان ممکن است جاگرهای خاکی یا مشکی با یک هودی یا تیشرت سفید باریک خاکستری و یک کت جین ملایم روی آن استفاده کنند تا ظاهری جدید و مدرن داشته باشند. کت‌های جین، لباسی کلاسیک هستند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند؛ بنابراین مدل‌ها و رنگ‌های مختلف را برای استایل خود در نظر بگیرید.

شلوار جاگر مردانه با هودی

شلوار جاگر مردانه با هودی

شلوار جاگر با هودی عالی به نظر می‌رسند و یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها برای آقایان هستند. این استایل موردپسند کسانی است که به ظاهر راحت و سبک علاقه‌مند هستند. هودی‌ها مانند سویشرت‌ها از اجزای کاربردی کمد لباس شما هستند که گرما و راحتی برای شما فراهم می‌کنند. هودی و شلوار جاگر مشکی را با یک پالتوی قهوه‌ای و کفش‌های کتانی بپوشید و برای یک استایل خیابانی جذاب آماده شوید. برای انتخاب رنگ می‌توانید شلوارهای مشکی، خاکستری، سرمه‌ای، سبز جنگلی و خاکی را با هودی مختلف ست کنید تا ظاهری عالی داشته باشید و در نهایت یک کت براق بامبر روی آن، یک کلاه زیبا، کفش‌های ورزشی، یا کفش‌های کتانی جذاب کامل کنید.

شلوار جاگر مردانه با جوراب

شلوار جاگر مردانه با جوراب

هنگام استایل با شلوار جاگر مردانه استفاده از جوراب مناسب اهمیت زیادی دارد. برخی از آقایان جوراب‌های بدون نمایش را انتخاب می‌کنند تا مچ پا را نپوشاند و برخی دیگر ممکن است جوراب‌های ضخیم و بلند را برای ظاهری منحصربه‌فرد انتخاب کنند. باتوجه‌به فصل انتخاب‌ها متنوع است. شلوارهای کژوال جاگر با کفش ورزشی و جوراب‌های بدون نمایش عالی به نظر می‌رسند و جلوه‌ای ساده و شیک را به شما می‌دهد. اگر می‌توانید لباس‌های غیررسمی را در محل کار خود بپوشید، می‌توانید با رنگ‌ها و طرح‌های جوراب که مکمل شلوار شما هستند یا با بلوز شما هماهنگ هستند، ست کنید. در فصل سرما و یا هنگام دویدن پیشنهاد می‌شود جوراب ساق بلند پشمی را برای گرم نگه‌داشتن پاها با شلوار جاگر مردانه بپوشید.

کفش مناسب با شلوار جاگر

کفش مناسب با شلوار جاگر

وقتی صحبت از کفش می‌شود، انواع مختلفی از کفش‌ها برای پوشیدن با جاگرها وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند ظاهری غیررسمی داشته باشید. از لباس‌های ورزشی گرفته تا استایل‌های خیابانی، کفش‌های کتانی انتخاب‌های شیکی هستند که به‌خوبی با جاگر‌ها هماهنگ می‌شوند. برای یک استایل کژوال جذاب، باید بین کفش‌های کتانی و بوت‌های چلسی یکی را انتخاب کنید. اگر به دنبال استایل نیمه‌رسمی هستید، می‌توانید شلوار جاگر خود را با کفش‌های رسمی یا لوفر و پیراهن دکمه‌دار ست کنید.

سخن  پایانی

در مقاله بالا انواع شلوار جاگر را معرفی کردیم و شیوه ست‌کردن آن با سایر لباس‌ها را مطرح کردیم. به‌طورکلی شلوار جاگر هرگز نباید مانند شلوار ورزشی گشاد باشند. این شلوارها باید به‌صورت آزاد در اطراف باسن شما قرار بگیرند، در اطراف مچ پا مخروطی شوند و دقیقاً بالای کفش شما قرار گیرند. شما می‌توانید انواع شلوار جاگر مردانه را از بهترین برندها در وبسایت فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده کنید.

منبع: toptrendsguide