برند نیوبالانس یکی از برندهای مشهور حوزه ورزش است که در جهان طرفداران زیادی دارد. نیوبالانس شهرت خود را بیشتر به واسطه کفش‌های خود به دست آورده است که طراحی‌های خاص و ارگونومیک دارند. در این مطلب انواع محصولات نیوبالانس را معرفی می‌کنیم و در کنار شما به بررسی تاریخچه آن هم می‌پردازیم.

تاریخچه برند نیوبالانس

نیوبالانس بیش از یک قرن است که به تولید کفش می‌پردازد و با توجه به مد روز و نیاز گروه هدف خود توانسته است که تا امروز به محبوبیت قابل قبولی در جهان دست پیدا کند. این برند برای تولید محصولات خود از فناوری جدید و پیشرفته بهره می‌گیرد و دوام کفش‌های آن زبانزد تمام مصرف کنندگان است. در این مقاله اطلاعات جامعی از برند نیوبالانس و نحوه خرید کفش نیوبالانس اصل را برایتان تهیه کرده‌ایم.

چرا کفش نیوبالانس؟

کفش‌های نیوبالانس دارای طراحی ارگونومیک هستند و باعث بهبود چرخه طبیعی راه رفتن می‌شوند. این موضوع می‌تواند به از بین بردن شوک مفاصل در اثر دویدن و بد راه رفتن کمک زیادی نماید و عملکرد شما را بهبود ببخشد.

اگر به تاریخ برندهای ورزشی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به مقاله همه چیز درباره برند آندر آرمور نیز بزنید.

کفش نیوبالانس ساخت کجاست؟

نیوبالانس یک شرکت آمریکایی مربوط به سال ۱۹۰۶ است و که توسط ویلیام جی رایلی تأسیس شد. نام اولیه این برند New Balance Arch Support Company بود که دلیل آن تولید کفش‌های ارتوپدی برای قوس پا بود. این برند در سال ۱۹۳۰ تولیدات خود را گسترش داد و کفش‌های ورزشی را نیز به بازار ارائه کرد. کفش‌های مارک نیوبالانس در برابر فعالیت بدنی شدید مقاومت خوبی دارد و به همین خاطر از شهرت خوبی در میان ورزشکاران برخوردار است.

امروزه نیوبالانس به یک شرکت معتبر تولید کننده کفش‌های ورزشی تبدیل شده است که کفش‌های خود را در حیطه‌های گسترده پیاده روی، دو، ورزش‌های سنگین و … ارائه می‌کند.

فناوری‌های کفش‌های نیوبالانس

نیوبالانس یکی از برندهایی است که از فناوری‌های مختلفی برای راحت‌تر کردن کفش‌های خود استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین فناوری‌های به کار رفته در کفش‌های نیوبالانس فرش فوم Fresh Foam است که با پای شما سازگار شده و شکل پای شما را به خود می‌گیرد.

دیگر فناوری به کار رفته در کفش‌های این برند زیره میانی REVlite است. این زیره از یک فوم پرچگالی تهیه شده است و یک پشتیبانی عالی برای پاست. این ویژگی کفش‌های برند نیوبالانس را برای ورزش‌های پر تحرک مناسب می‌سازد.

در کنار این فناوری‌ها، استفاده از مواد اولیه با کیفیت از ویژگی‌هایی است که کفش‌های این برند را خاص می‌کند. رویه کفش‌های نیوبالانس مشبک تنفسی است که به خشک ماندن پا هم کمک زیادی خواهد کرد.

نمایندگی نیوبالانس

هرچند برند نیوبالانس هیچ نمایندگی مشخصی در ایران ندارد و تهیه کفش اورجینال نیوبالانس کاری دشوار به نظر می‌رسد. اما شما می‌توانید به راحتی کفش‌های این برند را در فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده و به صورت آنلاین با پرداخت ریالی تهیه نمایید.

انواع محصولات نیوبالانس

نیوبالانس یک برند ورزشی است که تمرکز اصلی آن روی تولید کفش است، اما لباس، کیف و توپ ورزشی نیز از جمله مواردی است که توسط این برند تولید و عرضه می‌شود.

لباس برند نیوبالانس

نیوبالانس برای طرفداران خود لباس‌هایی با پارچه‌های تنفسی و سبک ورزشی طراحی کرده که دامنه حرکتی را در حین ورزش و تحرک محدود نمی‌کنند.

کفش دو نیوبالانس

نیوبالانس برای دوندگان و ورزشکاران کفش‌های مخصوص دویدن را طراحی کرده است. که با حداکثر پشتیبانی پا و آزاد گذاشتن بخش‌های مورد نیاز، باز دهی شما را به حداکثر می‌رساند.

کفش پیاده روی نیوبالانس

نیوبالانس طیف گسترده‌ای از کفش‌های پیاده روی را برای آقایان و بانوان طراحی کرده است که آسیب‌ها و شوک‌های وارده به پا را در حین راه رفتن به حداقل می‌رساند.

کفش‌های Cross-Training نیوبالانس

کفش‌های کراس نیوبالانس بهترین انتخاب برای افرادی است که ورزش‌های سنگین و تمرینات بدن سازی را دنبال می‌کنند. این مدل کفش‌ها را می‌توانید برای وزنه برداری و HIIT نیز استفاده کنید.

کفش‌های روزمره نیوبالانس

اگر از دسته افرادی هستید که به صورت کلی کفش‌های اسپرت را ترجیح می‌دهید، می‌توانید به سراغ کفش‌های روزمره نیوبالانس بروید. این برند کفش‌هایی راحت و ارگونومیک را با ظواهری ساده طراحی کرده است که برای استفاده روزانه شما مناسب‌اند.

کفش بسکتبال نیوبالانس

نیوبالانس برای بسکتبالیست‌ها کفش‌های ارگونومیک را طراحی کرده است که با پشتیبانی کامل از مچ و کف پا اجازهٔ لغزش به بازیکن حین بازی را نمی‌دهد و ثبات او را در حین بازی تضمین می‌کند.

کفش تنیس نیوبالانس

کفش‌های تنیس این برند هم علاوه بر پشتیبانی کامل از پا، جلوی حرکت عضلات را نمی‌گیرد و آزادی حرکت شما را صلب نخواهد کرد.

کفش گلف نیوبالانس

کفش‌های گلف این برند راحتی را به پای شما هدیه می‌کند و در ایستادن‌های طولانی مدت اجازه خستگی و درد پا یا زانو را نمی‌دهد.

کفش فوتبال نیوبالانس

کفش فوتبال نیوبالانس با طراحی خاص و ارگونومیک شوک‌های وارد شده به پا را به حداقل می‌رساند و راحتی بازیکن را در حین بازی به ارمغان می‌آورد.

کفش‌های Trail نیوبالانس

کفش‌های سری تریل مخصوص دویدن‌های خارج جاده‌های استاندارد است و دارای ویژگی زیره با دوام و رویه مقاوم و محافظ از پنجه است.

شما می‌توانید از طریق این لینک انواع محصولات این برند را مشاهده و خریداری نمایید.

سخن پایانی

نیوبالانس یک برند ورزشی است که محصولات خود را با طراحی ارگونومیک به بازار عرضه می‌کند. افرادی که به صورت تخصصی ورزش می‌کنند معمولا کفش‌های این برند را برای فعالیت خود انتخاب می‌کنند. در این مقاله انواع محصولات نیوبالانس و ویژگی‌های آن را به شما معرفی کردیم. همچنین به معرفی راه‌های خرید کفش نیوبالانس را نیز پرداختیم. حال شما می توانید با خیالی راحت در خصوص خرید محصولات نیوبالانس تصمیم بگیرید.