برتونیکس یک برند محبوب کفش‌های چرم و طبی است که امروزه در ایران طرفداران زیادی دارد و تقریبا اکثر افراد حداقل یکبار از محصولات این برند استفاده کرده اند.حتما شما هم تا به امروز نام برند برتونیکس را شنیده اید و از خود پرسیده اید که برتونیکس مال کجاست؟ اگر دوست دارید در باره تاریخچه برند برتونیکس و رسالت آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما باشید.

تاریخچه

برند برتونیکس در سال ۱۹۷۶ فعالیت خود را در آلمان آغاز کرد و پس از دو دهه فعالیت، در کشورهای ترکیه، چین، ایران و ویتنام نیز به فعالیت پرداخت. این برند با توجه به سلیقه، سطح درآمد و فرهنگ هر کشور به تولید کفش‌های تمام چرم پرداخت و به همین واسطه توانست محبوبیت خوبی را در این کشور‌ها به دست بیاورد.

برتونیکس در ایران

برتونیکس در ابتدای حضور خود در ایران، ابتدا کفش‌های تولید شده در کشور‌های دیگر را وارد می‌کرد. پس از مدتی تصمیم گرفت تا هماهنگ با سلیقه ایرانی و با به کار گیری به روزترین تجهیزات و مواد اولیه وارداتی، محصولاتی را تولید کند. به همین خاطر افراد زیادی این برند را به عنوان یک برند ایرانی می‌شناسند.

 

کفش مردانه برتونیکس

ویژگی‌های محصولات برتونیکس

برند برتونیکس دنیای مد و فشن ایران را تا حد زیادی دگرگون کرده است. این برند از به روزترین متدهای روز دنیا استفاده کرده و آن‌ها را با هنر و ذوق ایرانی ترکیب می‌کند تا محصولی درخور سلیقه مصرف کننده ایرانی تولید کند. طراحان این برند با سلیقه و هنر بسیار محصولاتی با کاربری متنوع طراحی کرده‌اند و رضایت مصرف کنندگان ایرانی را جلب کرده‌اند.

امروزه می‌توانید کفش‌های برند برتونیکس را ببینید که توسط اقشار مختلف مردم مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنند. چرا که در دنیای مارک برتونیکس، راحتی و سادگی غالب بوده و این برای افراد بسیاری حائز اهمیت است.

اصول برند برتونیکس

برتونیکس باور دارد که یک کفش برازنده الزاماً ظاهری عجیب ندارد. بلکه هنر یک کفاش و طراح کفش در طراحی کفشی خاص و مشتری پسند است که در گذر زمان زیبایی و ظاهر خود را به صورت کامل حفظ کند. به همین خاطر این برند تیم طراحی جوانی دارد که با خوش فکری خود برای این برند ایده پردازی می‌کنند.

برتونیکس کلیشه‌های دنیای چرم را به واسطه این تیم جوان پشت سر گذاشته و محصولات چرمی‌ با رنگ‌های متنوع تولید کرده است که در کنار طراحی‌های خاص، طرفداران زیادی پیدا کرده است و برعکس سایر برند‌های چرم، مشتریان این برند از قشر جوان نیز هستند. محصولات مارک برتونیکس طیف گسترده‌ای از افراد با سلیقه و سن و سال مختلف را در بر می‌گیرد و برای هر سلیقه‌ای جوابی در نظر دارد.

محصولات برتونیکس

برند برتونیکس طیف گسترده‌ای از انواع کفش مردانه برتونیکس،کفش روزمره، نیمه رسمی، صندل و نیم بوت را به بازار با طراحی‌های خاص و جنس عالی عرضه کرده است. این برند برای افرادی که کیف و کفش ست را ترجیح می‌دهند با کالکشن‌های پاییزه و تابستانه خود کیف نیز رو نمایی می‌کند.

اگر دوست دارید تا بیشتر با محصولات این برند آشنا شوید، می توانید از این لینک وارد صفحه این برند شوید و محصولات برتونیکس را مشاهده و به صورت آنلاین از طریق وبسایت تگموند خریداری نمایید.

محصولات برند برتونیکس

 

چرا کفش برتونیکس؟

تقریباً تمامی کفش‌های این برند طبی هستند و شما در این کفش‌ها احساس راحتی خواهید کرد. شعار این برند ردپای سفارشی شماست که راحتی و مراقبت پا شما را مد نظر دارد. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که کفش‌های این برند با استاندارد‌های بین المللی تولید شده و ارگونومیک هستند که در طولانی مدت پای شما را اذیت نخواهند کرد. این برند در طراحی و تولید محصولات خود به فرم کف پا، نحوه قرارگیری انگشت‌ها و ارتفاع قوس پا توجه ویژه‌ای دارد که آن را به گزینه مناسبی برای همه افراد تبدیل می‌کند.

سخن پایانی

یک تیم طراحی جوان و قوی باعث شده است که محصولات این برند علاوه بر راحتی، ظاهر منحصر به فردی نیز داشته باشند و افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند. برند برتونیکس از بهترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می‌کند تا کیفیت و ظاهر کفش‌ها در طولانی مدت دچار تغییر نشود.

احترام به مشتری، کیفیت بالا و به روز بودن سه نمونه از دلایل محبوبیت و ماندگاری این برند است. همچنین مقایسه این محصول با محصولات و برند‌های مشابه نیز ثابت می‌کند که محصولات این برند منحصر به فرد و محبوب‌تر هستند. علاوه بر آن قیمت کفش برتونیکس نسبت به سایر نمونه‌ها با توجه به مزایا، مقرون به صرفه‌تر است.