لباس بافت زنانه یک لباس شیک و همه‌کاره برای خانم‌هایی است که می‌خواهند گرم بمانند و گرم به نظر برسند. پلیور زنانه یکی از لوازم اصلی کمد شما در فصل بهار، پاییز و زمستان هستند و استایلی دنج و صمیمی می‌سازند. وقتی صحبت از کفش می‌شود، می‌توانید یک لباس بافت را با بوت زنانه بپوشید تا ظاهری عالی برای هر موقعیتی داشته باشید. فرقی نمی‌کند برای یک مهمانی یا برای یک موقعیت غیررسمی؛ ست کردن یک بافتنی مینی یا ماکسی با بوت به شما کمک می‌کند استایلی ساده و جذاب داشته باشید. برای الهام بخشیدن به ایده‌های شما، ما در این مقاله انواع ست جذاب از ترکیب لباس بافت زنانه و بوت را معرفی می‌کنیم.

بوت زنانه و لباس بافت بالا زانو

لباس بافت زنانه

یک استایل با ترکیب پولیور و بوت بلند یک لباس جذاب و شیک برای مهمانی‌ها است. چکمه‌های بلند تا زانو می‌توانند کفشی ایده‌آل برای ماه‌های سرد سال باشند و به شما این امکان را می‌دهند که آن‌ها را بدون جوراب بپوشید. اما اگر طرفدار پروپاقرص جوراب هستید، می‌توانید انواع جوراب زنانه و مردانه را در وبسایت تگموند مشاهده و خریداری کنی

. شما می‌توانید با پوشیدن یک لباس پلیور تیره و کفش‌های روشن اجازه دهید که چکمه‌هایتان در مرکز توجه قرار گیرند، اما ممکن است بخواهید یک جفت چکمه‌های مشکی جیر تا زانو یا کفش‌های چرمی قهوه‌ای را برای استایل پاییزی بی‌نظیر خود برگزینید. می‌توانید بوت را با پولیورهای ماکسی یا کوتاه ست کنید تا استایلی خاص داشته باشید. برای مناسبت‌های نیمه‌رسمی، روی پلیور بلند خود کمربند بپوشید. اگر ترجیح می‌دهید استایل غیررسمی داشته باشید، یک لباس گشاد یا سایز بزرگ (اورسایز) را به‌راحتی با بوت‌های تخت یا پاشنه‌دار ست کنید.

بیشتر بخوانیم: ۱۰ ترند استایل جذاب مناسب پاییز ۲۰۲۳

پلیور با با نیم بوت

ست کردن یک پولیور با نیم بوت همیشه جذاب به نظر می‌رسد. می‌توانید آن را با انواع اکسسوری مختلف امتحان کنید تا استایل موردنظر خود را انتخاب کنید. نیم بوت‌های پاشنه‌دار به لباس شما ظرافت می‌بخشد، درحالی‌که بوت زنانه تخت استایلی جذاب و ملایم ایجاد می‌کنند. برای داشتن ظاهری جذاب پلیور خود را با یک جفت بوت سفید یا مشکی امتحان کنید؛ برای گزینه‌های دیگر بوت‌های شتری ظریف محبوب هستند ظاهری غیررسمی دارند. در هوای سردتر، پولیور ماکسی و جوراب‌های بلند تا روی زانو را ترکیب کنید تا حسی منحصربه‌فرد و کلاسیک داشته باشید.

شما می‌توانید روی پلیور خود یک کاپشن اورسایز هم بپوشید تا یک استایل گرم و منحصر به فرد داشته باشید. برای خرید کاپشن مردانه و زنانه هم پیشنهاد می‌کنم سری به وبسایت تگموند بزنید.

نیم بوت

بافت زنانه با بوت‌های کابوی

پوشیدن یک پلیور زنانه با چکمه‌های کابویی یک راه عالی برای افزودن طعم قدیمی وسترن به لباس شماست. اگر بوت‌هایی با پاشنه بلند میخی می‌پوشید، می‌توانید آن را با یک لباس مینی یا میدی با رنگ خنثی نشان دهید. همچنین انتخاب یک جوراب شلواری یا ساق شلواری با این کفش نیز جذاب است. این چکمه های جذاب معمولاً با شلوار جین تنگ و یک تاپ غیررسمی پوشیده می شوند، اما می توانید آن ها را با یک پولیور زنانه مناسب و یا یک بافت اورسایز و کاپشن ست کنید تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

بوت‌های کابوی را با اکسسوری تکمیل کنید؛ برای تکمیل ظاهر، حلقه‌های طلایی، عینک‌های آفتابی بزرگ و یک کیف کراس‌بادی را برای یک ظاهر زیبا و ساده بپوشید.

بوت زنانه کابوی

لباس بافت زنانه با بوت بلند تا زانو

بوت‌های بلند گزینه‌ای همه‌کاره برای استایل رسمی و کژوال هستند. اگر قد بلندی دارید پیشنهاد می‌شود بوت‌های بلند تا زانو را با لباس مینی بپوشید تا این دو مکمل یکدیگر باشند و استایل شما را متعادل کند. اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید، یک لباس بافت زنانه بلند به همراه بوت‌ تا بالای زانو انتخابی جذاب است و قدِ شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. برای موقعیت‌های رسمی می‌توانید بوت زنانه بلند خود را به همراه اکسسوری‌های زرق‌وبرق‌دار به رخ بکشید. جواهرات طلایی بزرگ و یک کیف دستی کلاسیک گزینه‌های پیشنهادی هستند و درنهایت آن را با یک کت شتری زیبا تکمیل کنید.

بوت بلند تا زانو

 

لباس بافت زنانه با بوت‌های جورابی

لباس بافتنی به همراه بوت یا نیم بوت جورابی، یک ترکیب زیباست که بدون دردسر جذابیت استایل شما را بیشتر می‌کند. بوت جورابی مدل‌های مختلفی دارد بعضی از آن‌ها کوتاه‌تر و بعضی بلند‌تر هستند. قسمت مچ پا به بالای آن از مواد کش‌دار بافتنی تشکیل شده است. این بوت‌ها بسیار کاربردی هستند و از لباس ماکسی گرفته تا پیراهن‌های مینی با همگی ست می‌شود. ایده خوبی است که کفش‌هایتان را با رنگ لباستان هماهنگ کنید، اما بوت‌های مشکی کلاسیک یا مدل‌های قهوه‌ای تیره به‌ظاهر شما حالتی آرام می‌بخشد که برای روزهای ابتدایی پاییز عالی است. اگر می‌خواهید روی لباس بافت خود چیزی بپوشید، یک کت نخودی بزرگ یا کت چرمی انتخابی ایده‌آل است.

بوت‌های جورابی

 

بافت زنانه با پوتین نظامی

یک لباس بافتنی شیک با بوت‌های نظامی ترکیبی جذاب برای خانم‌هایی است که قصد دارند اسپورت و جذاب لباس بپوشند. بوت نظامی انواع مختلفی دارد و اندازه ساق آن از مچ پا یا بلندتر است و یک بند بلند تا انتهای آن دارد.

برای یک استایل غیررسمی شیک به همراه بوت یا نیم بوت نظامی، یک لباس بافتنی بلند بپوشید و آن را با یک کمربند نازک ست کنید و جوراب شلواری مشکی و کت پشمی سبک انتخابی ایده‌آل است. در هوای سردتر می‌توانید بوت خود را با یک هودی زنانه، شلوار جین و یک شال ضخیم و کیف چرمی بزرگ یا حتی بارانی مردانه ست کنید و این استایل را می‌توانید برای محیط کار و یا حتی یک گردش دوستانه استفاده کنید. برای انتخاب رنگ، به‌جز رنگ مشکی بوت قهوه‌ای یا کرمی نیز گزینه‌های کاربردی هستند.

بوت زنانه نظامی

لباس بافت با بوت چلسی

بوت چلسی مدل کلاسیک است و از چرم و جیر ساخته می‌شود. معمولاً یک سمت یا دو طرف آن کش قرار داده شده است. معمولاً اندازه ساق آن تا بالای مچ پا است و قسمت جلوی کفش نوک‌تیز طراحی می‌شود. برای کمد بهاری یا پاییزی خود، یک پلیور بلند شتری انتخاب کنید و آن را با کمربند ست کنید و در آخر آن را با بوت‌های جیر قهوه‌ای تکمیل کنید.

بوت چلسی

 

کلام آخر

با شروع فصل سرما استفاده از لباس بافت زنانه افزایش می‌یابد. در نوشتار بالا سعی کردیم نحوه پوشیدن انواع لباس بافت و بوت زنانه را مطرح کنیم. بوت زنانه مدل‌های مختلفی دارد و هرکدام از آن‌ها برای موقعیت‌های متفاوتی کاربرد دارند. برای خرید بوت زنانه باید بر اساس فرم بدن و موقعیت‌هایی که قصد استفاده از آن را دارید دست به انتخاب بزنید. همچنین اگر انتخاب‌های شما محدود است، مدل‌هایی وجود دارند که همه‌کاره هستند و برای موقعیت‌های رسمی و هم کژوال کاربرد دارند. شما می‌توانید آن را برای خرید انتخاب کنید. شما عزیزان برای مشاهده انواع لباس زمستانی زنانه و بوت و نیم بوت زنانه اورجینال، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

منبع: toptrendsguide

دسته بندی شده در:

برچسب ها: