صنعت مد و فشن کشور ترکیه در ایران دارای طرف‌داران بسیاری است. اگر علاقه‌مند به پوشاک برند باشید، قطعاً اسم برند Defacto به گوشتان آشناست. دفکتو یکی از بهترین برندهای ترک در حوزه تولید پوشاک باکیفیت است. این برند از سال ۲۰۰۴ فعالیت رسمی خود را در زمینه تولید پوشاک آغاز کرد. امروز برند دفکتو جزو ۳ برند برتر کشور ترکیه به‌حساب می‌آید. در ادامهٔ این مقاله قصد داریم تا به معرفی برند دفکتو که تولیدکننده بهترین پوشاک و اکسسوری زنانه، مردانه و بچگانه است بپردازیم

تاریخچه برند دفکتو

تاریخچه تأسیس برند دیفکتو

دیفکتو در ابتدا برندی در زمینه تولید پارچه بود. در سال ۲۰۰۳ فعالیت این شرکت در حوزه تولید پارچه آغاز شد و بعد مدت‌زمان کوتاهی، دفکتو تولیدات پوشاک خود را شروع کرد و به‌سرعت تعداد شعبات فروشگاه دفکتو در ترکیه افزایش پیدا کرد. در سال ۲۰۰۴ اولین فروشگاه دفکتو در استانبول با شعار«برند مقرون‌به‌صرفه و در دسترس»  افتتاح شد. پوشاک این برند در ابتدا تنها مختص به خانم‌ها و آقایان بود اما از سال ۲۰۱۴ خط تولید پوشاک بچگانه خود را نیز تأسیس کرد.

امروز برند دفکتو در کشور ترکیه بیش از ۳۰۰ فروشگاه دارد و همچنین این برند در دیگر کشورهای جهان بیش از ۱۰۰ فروشگاه تأسیس کرده است. برند defacto در کشور ترکیه دارای ۵ کارخانه تولیدی است. اما به دلیل تقاضای بالای مشتریان چندین کارخانه و کارگاه تولیدی در کشورهای دیگر دنیا هم راه‌اندازی شد تا دفکتو محصولات باکیفیت برای تمام مشتریان خود در نقاط مختلف دنیا تولید کنند.

دفکتو در ایران

تنوع پوشاک دفکتو بسیار فراوان است. به همین خاطر محصولات دفکتو سلیقه اکثریت افراد در کشورهای مختلف بافرهنگ‌ها و گروه‌های اجتماعی متفاوت را پوشش می‌دهد. برای مثال محصولات دیفکتو متناسب با پوشش و فرهنگ آقایان و بانوان ایرانی است. در واقع دفکتو در طراحی پوشاک خود، آداب‌ورسوم و فرهنگ مردم هر منطقه را در اولویت قرار داده، به همین دلیل اگر لباس و پوشاک موردپسند خود را در برندهای دیگر نیافتید، حتماً دیفکتو می‌تواند نیاز شما را تأمین کند.

خرید لباس از دفکتو

دفکتو برای چه افرادی مناسب است؟

محصولات دفکتو شامل همهٔ افراد است و هر جنسیتی را شامل می‌شود. تنوع پوشاک برای خانم‌ها آقایان و بچه‌ها فراوان است. فقط کافی است که به فروشگاه آنلاین محصولات این برند سر بزنید، قطعاً لباس‌ها و محصولات زیادی توجه شما را جلب می‌کنند. طراحی پوشاک دفکتو اکثریت گروه‌های سنی را شامل می‌شود. اگر برای کودک خود به دنبال لباس باکیفیت بالا هستید یا فرزند شما در گروه سنی نوجوان است، دفکتو مدل‌های زیبایی از انواع لباس و اکسسوری برای کودکان و نوجوانان طراحی و تولید کرده است. همچنین محصولات برند دفکتو به دلیل طراحی ساده و مد روز، علاوه بر جوانان، برای گروه‌های سنی میان‌سال نیز مناسب است.

لباس زنانه دفکتو

دفکتو چه محصولاتی تولید می‌کند؟

دفکتو تنها تولیدکننده لباس نیست! بلکه انواع اکسسوری و کیف و کفش را نیز به بهترین شکل طراحی و تولید می‌کند. در واقع شما می‌توانید تمام اجزای استایل خود را از این برند تهیه کنید. دفکتو تکمیل‌کننده تمام استایل شماست.

برند دفکتو تولیدکننده انواع تیشرت و پولو شرت، پیراهن مردانه، بلوز و شومیز، انواع شلوار جین و کتان و پارچه‌ای و انواع کیف و کفش ، عطر، عینک و اکسسوری‌های متنوع فراوان در طرح و رنگ متنوع برای خانم‌ها و آقایان و کودکان است.

تمرکز و توجه طراحان برند دفکتو بیشتر بر تولید پوشاک کژوال است. لباس‌های راحتی خانگی و لباس‌هایی برای استایل کژوال و روزمره از آنها استفاده می‌کنیم، به دلیل مصرف زیادی که از آنها داریم باید به جنس و کیفیت آنها توجه ویژه‌ای داشت. از همین رو باید به این موضوع اشاره کنیم که برند دفکتو به باکیفیت بودن و قیمت مناسب آن معروف است. شما به‌محض مشاهده محصولات این برند به این مسئله آگاه می‌شوید.

لوگو برند دفکتو

معنی لوگوی برند دیفکتو چیست؟

طراحی یک لوگوی مناسب برای هر برندی ضروری است چراکه لوگوی مناسب، باعث شناخته شدن برند توسط مخاطبان شده و تأثیری بصری ایجاد می‌کند. لوگوی برند دفکتو به شکل اسم خود برند ((defacto و دو مثلث به رنگ سبز و سورمه‌ای است. دو مثلث موجود در تصویر به معنی حرکت روبه‌جلو هستند و ترکیب این دورنگ به معنی تأکید در جلب اعتماد مشتری است.

خرید برند دفکتو

سخن پایانی

در مقاله بالا با برند دفکتو و محصولات تولیدی این برند آشنا شدیم. اگر به‌ ظاهر خود اهمیت می‌دهید و کیفیت لباس‌هایی که خریداری می‌کنید برایتان مهم است، پیشنهاد ما به شما این برند محبوب ترک است. همه محصولات برند دیفکتو را با قیمت مناسب و تخفیف‌های ویژه می‌توانید از فروشگاه تگ موند تهیه کنید.