در دنیای مد ما ماسک های یک شبه ای را داریم که می توانند به آبرسانی چشم ها و لب ها و گونه های شما کمک زیادی کنند. این ماسک ها همواره درحال به روز شدن هستند اما قطعا نمی توانند جایگزین یک زیرسازی خوب برای پوست شما شوند. شما به طور روزانه از موادی برای زیرسازی پوست استفاده می کنید که باید به خوبی از سلامت پوست شما مراقبت کنند. ما در تگ‌موند تلاش کردیم تعدادی از آن ها را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

ما در اینجا ۴ زیرسازی پوست را به شما معرفی خواهیم کرد که البته شاید نتوانند تمامی توقعات شما را به عنوان یه تغذیه کننده و محافظ پوست مرتفع کنند، اما قطعا از بهترین گزینه های بازار هستند و نیازهای روزانه شما راپاسخگو هستند از جمله: مرطوب کنندگی، ضد آفتاب بودن و…

۱) Too Faced Born This Way Foundation

پوشش متوسط تا کامل برای انواع پوست

قطعا باورش برای شما بسیار سخت از که یک پوشش متوسط تا کام پوست چگونه می تواند انجام شود بدون اینکه شکل طبیعی پوست شما تغییر کند. اما این محلول ساخته شده. این محلول را کسی که آفتاب سوختگی شدیدی داشت امتحان کرد و جواب خوبی گرفت.

این محلول سبک ساخته شده از آب نارگیل، اسید هیالورونیک است که علاوه بر تأمین رطوبت پوست، لطافت آن را حفظ می کند و آن را احیا می کند. آلپین رز به کار رفته درآن یک شکل پایدار و قوی از ویتامین C است که موجب روشن شدن پوست می شود. این محلول در ۱۸ طیف رنگی تولید شده است.

۲) Cover FX Natural Finish Foundation

پوشش متوسط تا کامل برای انواع پوست

یک واقعیت جالب: تولید کننده این کرم، ابتدا با بیمارانی مواجه بود که پوست آنها به شدت دچار سوختگی شده بود و وی باید برای آنها محلولی تولید می کرد که علاوه بر پوشانندگی قوی، مقوی و تغذیه کننده پوست نیز باشد. پایه اصلی FX Cover ماده اسکوالان است به طور طبیعی در پوست یافت می شود. و باعث ایجاد یک رطوبت بالا در پوست می شود. در فرمول آن از تتراکسیدیدیل آسکوربات که یک ویتامین C قوی است و پیتیدها که باعث تحریک کلاژن سازی می شوند، استفاده شده است. این محلول در ۴۰ طیف رنگی موجود می باشد.

۳) Juice Beauty Phyto-Pigments Flawless Serum Foundation

پوشش متوسط تا کامل به همراه انواع عناصر طبیعی

شما می توانید این پایه را سرم نیز بنامید. در هر صورت این محلول پوست شما را مثل ابریشم نرم و لطیف خواهد کرد، علاوه بر اینکه از پوست شما محافظ می کند و آن را درخشان می نماید. در این محلول از ویتامین C و E با روشهای جدید استفاده شده است.

با سلول های بنیادی گیاهی رزوراترول غنی شده است. بدترین چیزی که در یک زیرسازی ممکن است اتفاق بیفتد، خشکی پوست است که در این محلول با استفاده از آب آلوئه ورا و روغن گلرنگ پوست شما هیدراته و لخت می گردد.

۴) RMS Uncover Up

پایه کرم با پوشش سازگار و حاوی کلیه عناصر طبیعی

ملکه آرایش طبیعی خانم رزماری سوییفت دارای یک خط تولید از محصولات مینیمالیستی پوست است که بسیار مورد توجه هنرمندان، آرایشگران و علاقه مندان به زیبایی قرار گرفته است. این محلول در یک کاسه کوچک بسته بندی می شود که مانع از تکان خوردن و ترک خوردن محصول می شود. حاوی روغن نارگیل، روغن دانه کاج، موم زنبور عسل، روغن دانه جوجوبا، کره دانه کاکائو و عصاره رزماری است. این محلول به خوبی پوست را تغذی می کند و مانع از بوجود آمدن منافذ، قرمزی و جوش های ریز پوستی می شود. برخلاف دیگر پایه های کرم، به خوبی و یکدست روی پوست شما ذوب می شود و دارای ۸ طیف رنگی است.

 

دسته بندی شده در: