همه افراد علاقه مند هستند که زیبا به نظر برسند. اصلا اشکالی ندارد اگر شما بخواهید بهترین و زیباترین باشید. برای تکامل زیبایی خود باید هم پوست خوب و هم موی سالم داشته باشید. حتی زیباترین افراد هم بدون داشتن پوستی زیبا، بد به نظر می رسند. ما در تگ‌موند ۱۵ مشکل عمده را که در پوست و مو وجود دارند به شما معرفی می کنیم و راه حل های فوق العاده آن را به شما می آموزیم.

۲) از بین بردن مناطق تیره و پف کرده:

آیا برای شما هم پیش آمده که در طول روز افراد دائما از شما بپرسند که چرا خسته هستید؟ این سوال حتما شما را ناراحت می کنید.

این سوال برای این است که زیر چشمان شما همیشه یک حلقه سیاه و پف کرده وجود دارد. چشم های شما تنها چیزی هستند که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. این حلقه چهره شما را افسرده و خسته نشان می دهد. شاید هم تا بحال روش های متعددی را برای از بین آن استفاده کرده باشید. یا جواب نگرفته اید و یا تأثیر آن ها موقتی بوده است.

حلقه سیاه زیر چشم بیشتر به صورت ارثی در افراد وجود دارند  و به صورت ارثی نیز منتقل می شوند. گاهی نیز به دلیل خستگی و یا انباشت خون اکسید شده در زیر پلک ایجاد می شوند. این سیاهی به دلیل بد خوابیدن هم ایجاد می شود. اگر عادت دارید که روی شکم می خوابید و یا بالشت شما کوتاه است، مطمئن باشید دیر یا زود دچار این عارضه خواهید شد. دلیل دیگر نیز ممکن است به دلیل نازک بودن پوست این ناحیه باشد که موجب می شود رگ های خونی این منطقه دیده شوند و یک هاله سیاه رنگ ایجاد کنند.

اینجا یک محلول سرمی به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن مشکل خود را حل کنید.

کافئین به صورت موضعی اگر در این ناحیه استفاده شود، گردش خون را افزایش می دهد و موجب کاهش تیرگی ها می شود. همچنین موجب کاهش چروک می شود. بعد از استفاده کوتاهی از این سرم خواهید دید که این محلول به بهترین رفیق صبحگاهی شما تبدیل می شود.

نصف فنجان قهوه

روغن بادام شیرین

روغن آووکادو

بطری قره چکان دار

پارچه تنظیف

اولین گام: قهوه را درون یک ظرف در دار بریزید، سپس به اندازه ای که روی قهوه را بپوشاند روغن بادام به آن بیافزایید. درب ظرف را گذاشته و بگذارید تا ۴ الی ۵ روز به همان شکل بماند تا روغن به خوبی جذب قهوه ها شود.

مواد را از داخل شیشه خارج کرده و درون تنظیف بریزید. تا جای ممکن مخلوط را تحت فشار قرار دهید تا روغن درون آن خارج شود.

یک قاشق روغن آووکادو را به محلول به دست آمده از مرحله قبل بیافزایید و با هم به خوبی مخلوط کنید.

در انتها چند عدد دانه قهوه را به سرم اضافه کنید. با کمک این دانه ها همواره کافئین به محلول شما افزوده خواهد شد.

هر روز صبح مقداری از این محلول یا سرم را زیر چشم یا مناطق تیره پوست بمالید.

  • این سرم نیاز به نگهداری در یخچال را ندارد اما بهتر است در جای خنک نگهداری شود.
  • اگر بتوانید کمی روغن وانیل هم به سرم مورد نظر اضافه کنید بسیار مفید خواهد بود.
  • این سرم به خوبی جذب پوست می شود، پس نیازی نیست که بعد از استفاده زیر چشم را ماساژ دهید. ماساژ این ناحیه موجب ایجاد چروک های پوستی خواهند شد.

 

دسته بندی شده در: