هنگامی که شما به راهنماهای مد و فشن نگاه می کنید، اغلب فکر می کنید برخی از آن ها مفید هستند و برخی دیگر بلااستفاده اند و اصلا خوب نیستند.ما در تگ‌موند، ۹۱ نکته را به شما می آموزیم که برگرفته از بهترین نکات فشن هستند. این نکات از نظر طراحان و متخصصان صنعت مد بهترین و کاربردی ترین ها هستند و مانند سنگ هایی قیمتی زندگی شما را شیک تر خواهند کرد.در قسمت های گذشته به برخی از نکات کاربردی پرداختیم، هم اکنون چند مورد دیگر را به شما خواهیم آموخت.

۶۱) اگر لباس جین شما بوی بدی گرفته ولی نمی خواهید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید، می توانید آن را درون یک کیسه پلاستیکی قرار داده و به مدت دو روز داخل فریزر قرار دهید.

۶۲) دوست دارید پاهای شما کشیده تر به نظر بیاید؟ از کفش های ساده و پاشنه دار زنانه استفاده کنید. این کفش ها پاهای شما را کشیده تر نشان خواهند داد.

۶۳) شیشه خالی عطر مورد علاقه تان را داخل یک پارچه پیچیده ودرون کشو و یا کمد لباس هایتان قرار دهید تا بوی خوش ملایمی بگیرند.

۶۴) گرمای آفتاب می تواند حالت فریم عینکتان را تغییر دهد، پس همیشه سعی کنید آن را درون قاب مخصوصش بگذارید و در مواقعی که نیاز به آن ندارید، هرگز عینک را روی سرتان قرار ندهید.

۶۵) قبل از آنکه لباس زیر خود را بشویید، قسمت های عرقی آن را با کمی آب لیمو اسپری کنید. آب لیمو یک اسید طبیعی است که برای شستشوی عرق قلیایی بسیار مفید عمل می کند.

۶۶) اگر قسمتی از لباس شما با لوازم آرایش کثیف شده، می توانید با کرم اصلاح آن قسمت را بشویید تا کاملا پاک شود.

۶۷) یک ترفند برای شیک تر به نظر رسیدن لباس های دخترانه شما این است که: روی دکمه های لباس را با دوختن پارچه های دیگر مثل مخمل یا جیر بپوشانید.

۶۸) همیشه هنگامی که می خواهید لباس جین بخرید اما در مورد سایز آن شک دارید، سایز کوچکتر را بخرید زیرا جین با پوشیدن کمی گشاد می شود.

۶۹) هرگز کفش مرطوب و خیس خود را با گرمای سشوار خشک نکنید و اجازه دهید تا در دمای اتاق و در هوای آزاد خشک شود. گرما باعث ترک خوردن کفش و باز شدن چسب و دوخت کفش می شود.

۷۰) برای آنکه کمد لباس شما مرتب تر به نظر برسد، از رخت آویز هم شکل و هم اندازه و هم رنگ استفاده کنید.

۷۱) قبل از خواب دو قاشق جوش شیرین داخل کفش ورزشی خود بریزید و به طور یکنواخت درون آن پخش کنید. اجازه دهید تا صبح به همان صورت بماند. جوش شیرین بوی بد کفش و عرق پا را از بین خواهد برد.

۷۲) برای کاهش وزن تضمین تضمین شده ورزش توصیه می شود و نخوردن نان و مواد غذایی دارای قند و کربوهیدرات.

۷۳) برای جلوگیری از چروک شدن لباس ها در چمدان، آن ها را در کیسه های شستشوی خشک قرار دهید.

۷۴) اگر کلی لوازم اضافه بی مصرف در کمد خود دارید، مثل کلاه و عینک و … فورا خود را از دست آنها خلاص کنید حتی اگر یک لباس ساده بیرون باشد.

۷۵) اگر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی گیج می شوید: آب داغ مناسب شستشوی لباس های بسیار کثیف و جرم دار و سفید رنگ است. آب گرم برای شستن اکثر لباس ها مناسب است. آب سرد مخصوص شستن لباس های ظریف می باشد.

۷۶) یک کلاه مناسب باید تا ۱/۲ و ۱/۸ اینچ بالاتر از گوش های شما قرار بگیرد.

۷۷) بعد از استحمام، آینه بخار گرفته حمام را در عرض چند ثانیه با سشوار خشک کنید.

۷۸) قبل از آنکه بخواهید وسایل قدیمی و بلا استفاده خود را دور بریزید، از یک دوست خوش سلیقه بخواهید تا به خانه شما بیاید. شاید او ایده های جدیدی برای استفاده از این وسایل داشته باشد.

۷۹) شاید شما برنامه ریزی خاصی برای خرج کردن پولتان داشته باشید، اما اگر یک دامن یا عینک و یا شلوار جین زیبا و خاص دیدید حتما برنامه خود را کنار گذاشته و آن را خریداری کنید.

۸۰) حتما برای شما هم پیش آمده که در هنگام شستشو یک لنگه از جوراب خود را گم کرده باشید، لنگه دیگر را نگهدارید تا زمانی که احساس درد و کوفتگی در قسمتی از بدن داشتید، درون آن را با حبوبات خشک یا برنج پر کنید و در مایکروویو به مدت ۳۰ ثانیه قرار دهید. سپس روی قسمت دردناک ماساژ دهید.

۸۱) سعی کنید کت چرم جدید خود را برای اولین بار زیر زیر باران بپوشید. زیرا آب، کت شما را نرم و لطیف می کند و باعث می شود در قسمت هایی مثل آستین، چروک های زیبا و طبیعی ایجاد شود.

۸۲) معمولا شستن لباس های زیر با دست، کار بسیار سختی است. آن ها را با ماشین لباسشویی و آب سرد بشویید و سپس داخل یک توری قرار داده، آویزان کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

۸۳) به یاد داشته باشید که اکثر لکه های روی لباس با لیموی تازه تمیز می شوند، پس ابتدا آن را امتحان کنید.

۸۴) کمد لباس خود را با ریسه های کوچک تزیین کنید. در این صورت هم لباس های خود را بهتر در کمد می بینید و هم کمد خود را تبدیل به یک کمد لوکس می کنید.

۸۵) حتما از بالش ابریشم یا ساتن استفاده کنید تا موهایی سالم و زیبا داشته باشید.

۸۶) اگر در مورد ضرورت خرید یک کالا هنوز شک دارید، دست نگه دارید و آن را نخرید. فقط زمانی خرید کنید که واقعا به آن کالا نیاز داشته باشید.

۸۷) شما هم یک لباس پولک دار دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید؟ پولک های آن را جدا کرده و برای تزیین گلدان های ساده از آن ها استفاده کنید.

۸۸) اگر کفش شما مشکلی جزیی پیدا کرده، بجای در انداختن آن، آن را پیش یک کفاش ببرید تا برای شما مثل روز اول تعمیر کند.

۸۹) اگر لباس شما کمی گشاد شده، به آرامی درز های بغلی را کمی به سمت داخل بدوزید. دوخت های قبلی را باز نکنید.

۹۰) هر چیزی که مد می شود مسلما برای شما مناسب نیست. سعی کنید لباس مناسب اندام و صورت خود را پیدا کنید. استایلی که شما را زیباتر کند.

۹۱) به یاد داشته باشید در اولین برخورد شما با کسی دیگر، اولین چیزی که نشان دهنده شخصیت شماست، مدل موهای شما می باشد. پس در انتخاب مدل موی مناسب دقت لازم را داشته باشید.

 

برچسب ها: