آدیداس در سال ۱۹۲۴ توسط یک آلمانی به نام «آدولف داسلر» با نام «گبرودر داسلر شوفابریک » تاسیس شد. پس از مشکلاتی که در سالهای اولیه برای شرکت آدیداس پیش آمد با قدرت شروع به کار کرد و الان در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع لباس های ورزشی، کفش ورزشی، تجهیزات ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، محصولات مراقبت های شخصی و لوازم لوکس فعالیت می کند. کفش آدیداس مدل استن اسمیت Adidas Stan Smith یکی از محبوب‌ترین کتانی هایی است یک بار دیگر پس از غیبت ۲ ساله در بازار برند های ورزشی و برندهای لوکس به صورت ترند محبوب همه ، وارد بازار شد.

کفش آدیداس مدل استن اسمیت Adidas Stan Smith در ابتدا به عنوان یک کفش تنیس طراحی شده بود. طراحی این کفش بسیار ساده و مینیمال است و برخلاف سایر طرح های آدیداس خبرى از امضا ٣ خط کنارى کفش هاى آدیداس نیست و منافذ ریز به صورت خط هاى موازى جایگزین این طرح ها شده است. آدیداس مدل استن اسمیت در سالهاى اولیه خود چندان مورد استقبال قرار نگرفته نشده بود و آدیداس سعى بر آن داشت که این مدل را از بازار حذف کند. اما با گذشت چند سال و به دلیل انتخاب شدن این مدل توسط سلبربتى ها نه تنها راهى دوباره به دنیاى ورزش پیدا نکرد بلکه در هفته هاى مد هم جایى به خصوص داشت.

در حال حاضر شما هیچ بازیکن تنیسی را پیدا نمی کنید که کفش های آدیداس مدل استن اسمیت Adidas Stan Smith را بپوشد ومهمترین دلیل آن هم تکنولوژی قدیمی و به احتمال زیاد اثرات نامطلوبی که از پوشیدن آنها حاصل میشود است. ولی در زمان خود بهترین بازیکنان تنیس در تمام مسابقات خود کفش های آدیداس را میپوشیدند. کفش استن اسمیت آدیداس که آن زمان “هالیت” نام داشت از روی نام “رابرت هالیت” بازیکن فرانسوی مشهور تنیس انتخاب شده بود.

در همان سالها هم خیلی از مردان برای اینکه خود را خاص و مرفح نشان بدهند مدل های استن اسمیت را انتخاب میکردند. و همچنین چند سال اخیر کفش های ورزشی تبدیل شده اند به سبکی از زندگی و استایل. و باید و نبایدی برای پوشیدن آن وجود ندارد. و یکی خاصترین مدل‌های آدیداس است که با هر سبکی جور در می‌آید. زمینه سفید با رنگ‌سبز ، قرمز یا زمینه رنگی یا با طرح ارتشی و شبرنگ؛ بسته به سلیقه شما در طرح‌های مختلف استن اسمیت حتما یک کتانی مناسب با شخصیت و استایل شما وجود دارد.

 

برچسب ها: