چرم یکی از متریال‌های پرطرفداری است که از سال‌های دور مورد استفاده انسان‌ها قرار می‌گرفته است. کیف، کفش، اکسسوری و حتی مبلمان از جمله مواردی هستند که ممکن است چرمی  باشند. در این مقاله از تگ‌مگ سعی داریم تا بهترین برند‌های چرم در ایران را معرفی کنیم.

برند‌های معروف چرم خارجی

بهترین برند چرم دنیا عبارتند از فندی، پرادا، گوچی، ورساچه، پولو، بربری، هرمس و جورجیو آرمانی که محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی‌های خاص در کالکشن‌های مختلف را به جهانیان عرضه می‌کنند.

برشکا نیز یک برند اسپانیایی مشهور است که در ترکیه نیز تولید می‌شود و محصولات چرمی زیادی دارد. برای اطلاع بیشتر از تاریخچه برند می‌توانید سری به مقاله همه چیز درباره برند برشکا نیز بزنید.

برندهای معروف چرم ایران

ایران یکی از کشورهای مشهور تولید کننده چرم در جهان است، اگر دوست دارید که محصولات چرمی با کیفیت را با قیمتی عالی خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ برندهای چرم ایرانی بروید. در ادامه لیستی از بهترین برند های چرم ایرانی و خارجی را تهیه کرده‌ایم.

برند چرم درسا Dorsa

 برند چرم درسا از جمله بهترین برند های چرم و یک برند لوکس ایرانی است که انواع اکسسوری چرمی را با بهترین کیفیت و طراحی به بازار ارائه می‌کند. این برند از صنعتگران ماهر جهت تولید محصولات خود بهره می‌گیرد و گروه هدف آن افراد با درآمدهای بالا هستند. مجموعه چرم درسا برای تولید محصولاتی نظیر کیف، کفش و البسه هدایای کارآفرینی زیادی را نیز دریافت کرده است. چرم درسا به تازگی مبلمان، لوازم دکوری و تزئینی چرمی را نیز آغار کرده است که طرح‌های ساده و ظواهر بسیار لوکس دارند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم درسا

برند چرم برتونیکس Berttonix

برند برتونیکس هم یکی دیگر از برند‌های چرم ایرانی است که به واسطه محصولات چرم با کیفیت خود محبوبیت زیادی را کسب کرده است. این برند محصولاتی اعم از کیف، کمربند، کفش و کیف پول و … را با طراحی‌های منحصر به فرد وارد بازار می‌کند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم برتونیکس

برند چرم اله Elle

برند چرم اله (Elle) یکی از برندهای محبوب و شناخته شده در ترکیه است که در سال ۱۹۷۷ توسط دو برادر به نام‌های فحیم آقر و حسن آقر تأسیس شد. این برند در ابتدا با تولید کفش زنانه شروع به کار کرد و با گذشت زمان، دامنه محصولات خود را به سایر محصولات چرمی، مانند کیف، کمربند، اکسسوری و پوشاک گسترش داد.

برند اله از همان ابتدا بر کیفیت و طراحی مدرن محصولات خود تمرکز کرده است. این برند از مواد اولیه باکیفیت و با دوام استفاده می‌کند و محصولات خود را با طراحی‌های خلاقانه و مطابق با آخرین ترندهای مد تولید می‌کند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم اله

برند چرم شیفر Shifer

شیفر یکی از برندهای ایرانی است که در تولید محصولات چرمی و طبی باکیفیت تخصص دارد. این برند در تولید این دسته محصولات از طراحی‌های خاص بهره می‌گیرد و راحتی و زیبایی را به خریداران ارائه می‌کند. شیفر از سال ۱۳۸۷ در حیطه تولیدات محصولات چرمی فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به حدود ۱۰ کشور محصولات خود را صادر می‌نماید.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم شیفر

برند چرم دگرمان Degerman

برند دگرمن یک برند ایرانی است که محصولات چرمی را به بازار ارائه می‌کند. این برند به واسطه سبک مینیمال و رسمی خود شهرت دارد و در تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم دگرمان

برند چرم گابیانی Gabiani

گابیانی با بهره گیری از نیازهای خریداران خود، محصولاتی شخصی سازی شده را به ایشان ارائه می‌کند. طرح‌های این برند کلاسیک هستند و هیچوقت از ترند خارج نمی‌شوند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم گابیانی

برند چرم لیبرتو libertoe

لیبرتو یک برند ترک است که در ایران طراحی و تولید می‌گردد. کفش‌های این برند مطابق با ارگونومی پا هستند و از هر گونه بروز ناهنجاری جلوگیری خواهند کرد. کفش‌های چرم برند لیبرتو یونیسکس هستند و آقایان و بانوان می‌توانند به راحتی کفش‌های این برند را از وبسایت تگموند خریداری نمایند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم لیبرتو

برند چرم سام پروداکت Sam Product

این برند ایرانی در سال ۱۳۹۸ تأسیس شد و به تولید و ارائه محصولات چرمی مشغول شد. سم پروداکت با نگاهی نو به ترند‌های روز و تغییر آن‌ها به طراحی انواع اکسسوری و کفش چرمی می‌پردازد و محبوبیت زیادی را از افراد مختلف به خصوص جوانان به دست آورده است.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات چرم سام پروداکت

گالری جوان Joan Gallery

جوان گالری هم از برند‌های اکسسوری است که سعی داشته تا هنر ایرانی را به شیوه‌ای مدرن با چرم و انواع فلزات درهم بیامیزد و محصولاتی خاص و جدید را به مشتریان عرضه کند. محصولات این برند با طراحی‌های خاص ایرانی و آمیخته با چرم در فروشگاه اینترنتی تگموند برای خرید موجودند.

مشاهده و خرید مستقیم محصولات جوان گالری

سخن پایانی

خرید کفش چرم اصل شاید دغدغه افراد زیادی باشد، اما با توجه به زیاد شدن کالای تقلبی از برندهای مختلف، انتخاب یک فروشگاه مطمئن برای خرید کار بسیار دشواری است. در این مقاله برندهای چرم موجود در ایران را معرفی کردیم. شما می‌توانید محصولات تمامی برندهای ذکر شده را به صورت آنلاین از طریق وبسایت تگموند خریداری نمایید.

دسته بندی شده در: