معمولاً همه افراد برای انتخاب و خرید لباس‌های بیرونی خود وقت زیادی صرف می‌کنند؛ اما وقتی نوبت به لباس راحتی می‌رسد، توجه چندانی به آن نمی‌شود. بی‌اهمیتی به تنوع لباس‌های راحتی معمولاً در آقایان نسبت به خانم‌ها بیشتر است. بعضی افراد در داخل منزل کار می‌کنند و زمان زیادی از طول روز خود را در خانه می‌گذرانند. حتی اگر زمان کمتری در خانه سپری می‌کنید و کسی جز شما آن را نمی‌بیند، پوشیدن یک لباس خانگی جذاب می‌تواند به انگیزه و بیدار شدن شما کمک کند، بنابراین روز خود را فعال‌تر و شاداب‌تر آغاز می‌کنید. در این نوشتار انواع لباس‌ راحتی مردانه را معرفی می‌‌کنیم.

چرا باید به لباس راحتی مردانه اهمیت دهیم؟

حتی اگر فقط در حال تماشای تلویزیون هستید، باید مانند لباس‌های بیرونی به مد لباس راحتی اهمیت دهید. نحوه لباس پوشیدن ما به طرز شگفت‌انگیزی می‌تواند بر روحیه ما تأثیر بگذارد؛ بنابراین پوشیدن لباس‌های راحتی مردانه متنوع و باکیفیت، حال شما را بهبود می‌بخشد و در جریان زندگی شما تغییر ایجاد می‌کند. انواع ست لباس راحتی، شلوار و شلوارک مردانه، اکسسوری و لباس زیر همگی در رنگ‌ها مدل‌های متنوعی عرضه می‌شوند. سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که در خانه چی بپوشیم؟ پاسخ می‌تواند این باشد، هر چیزی که در عین راحتی ظاهر شما را زیبا و جذاب جلوه دهد.

ست لباس خواب راحتی مردانه

ست‌های لباس خواب یکی از بهترین انواع لباس راحتی مردانه بشمار می‌روند. باید توجه داشته باشید که بهترین مدل را مناسب خودتان پیدا کنید. بهترین پارچه‌ها برای دوخت لباس خواب مردانه، ساتن، ابریشم و پلی استر هستند. معمولاً برای خرید ست لباس خواب پیشنهاد می‌شود از مدل‌های شلوغ پرهیز کنید و به سراغ مدل‌های ساده و کلاسیک بروید. مدل‌های ساده ماندگاری بالاتری دارند و تا سال‌ها قابل‌استفاده هستند. اگر به ست‌های لباس راحتی مردانه علاقه‌مند نیستید، به‌جای آن می‌توانید از یک تیشرت ساده و شلوار راحتی مردانه استفاده کنید.

پلیور اسپورت راحتی مردانه

لباس راحتی

لباس راحتی مردانه برای فصل‌های مختلف انواع مختلفی دارد. وجود یک پلیور مردانه اسپورت راحتی در کمد لباستان برای روزهای سرد زمستان مه در خانه هستید ضروری است. شما می‌توانید این لباس مردانه را با شلوار گرم‌کن در خانه ست کنید و استایلی گرم و جذاب داشته باشید.  دست شما برای انتخاب رنگ‌های متنوع باز است؛ اما ما به شما رنگ‌های خنثی مانند خاکستری، سفید یا مشکی را توصیه می‌کنیم؛ زیرا با انواع لباس‎‌های دیگر به‌راحتی هماهنگ می‌شود.

لباس راحتی مردانه؛ شلوار جاگر

یک یا چند شلوار جاگر مردانه برای کمدتان ضروری است. جاگرها انواع مختلفی دارند. پیشنهاد می‌کنیم  یک با دو دست شلوار اسپورت جاگر پشمی برای استفاده در خانه تهیه کنید. جاگرها اخیراً بسیار پرطرف‌دار هستند و به‌جز استفاده در منزل برای پیاده‌روی و ورزش نیز کاربرد دارند. شما می‌توانید در خانه آن را با یک تیشرت ست کنید. اگر قصد خارج شدن از خانه را دارید، برای روی آن یک سویشرت مناسب بپوشید.

لباس راحتی مردانه؛ شلوارک کژوال

شلوارک راحتی مردانه

شلوارک به‌عنوان لباس راحتی مردانه، یکی از لباس‌های پرطرف‌دار در بین آقایان است. شلوارک مردانه از پارچه‌های متنوعی تهیه می‌شود. پارچه پنبه‌ای و نخی بهترین گزینه‌ها برای دوخت شلوار راحتی مردانه هستند. همچنین قسمت کمر شلوارک معمولاً زیپ‌دار، بندی یا کشی است که برای استایل خانگی شلوارک کمر کشی را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم شلوارک مردانه خود را به رنگ مشکی یا خاکستری تهیه کنید و آن را انواع تیشرت‌های رنگی برای یک استایل راحتی در خانه ست کنید.

لباس راحتی مردانه؛ هودی مردانه

وجود یک هودی در کمدتان برای همه مدل استایلی کمک‌کننده است. هودی یک سبک کلاسیک است که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. هودی به پلیور کلاه‌داری گفته می‌شود که قسمت جلوی آن بسته است. هودی‌ها معمولاً جیب‌دار هستند. شما می‌توانید از هودی به‌عنوان یک لباس راحتی مردانه در خانه استفاده کنید و آن را با انواع شلوارک و پیژامه بپوشید. شما می‌توانید انواع هودی ساده، طرح‌دار و رنگی را برای یک استایل جذاب خانگی امتحان کنید. هودی یکی از لباس‌های پرکاربرد برای شما می‌تواند باشد؛ بنابراین اگر جای این لباس مردانه در کمد شما خالی است، حتماً یک یا چند مدل از آن را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه با هودی مردانه استایل کنیم

لباس راحتی مردانه؛ تاپ راحتی

تاپ مردانه لباسی برای پوشش بالاتنه است. این لباس شبیه به تیشرت است با این تفاوت که آستین ندارد و قسمت آستین آن حلقه‌ای یا بنددار است. تاپ‌ها جدا از اینکه بیشتر در باشگاه و هنگام ورزش استفاده می‌شوند، در خانه به‌عنوان لباس راحتی هم کاربرد دارند. تاپ مردانه به دلیل جنس خنک و راحتی که دارند، گزینه مناسبی برای استایل خانگی محسوب می‎شوند. شما می‌توانید برای داشتن ظاهری جذاب از ست‌های تاپ و شلوارک راحتی مردانه استفاده کنید.

لباس راحتی مردانه؛ تیشرت

تیشرت مردانه راحتی

یکی از پرکاربردترین لباس‌های مردانه تیشرت است. تیشرت‌ها برای همه استایل‌های کژوال و اسپورت کاربرد دارد. تیشرت مردانه لباسی آستین کوتاه است که معمولا از پارچه نخی و پنبه تولید می‌شود. تیشرت‌ها به دو مدل یقه گرد و یقه هفت تقسیم می‌شوند. مدل یقه گرد ساده‌تر و برای استفاده راحتی مناسب‌تر هستند. تیشرت نخی بهترین انتخاب به‌عنوان لباس راحتی مردانه است. برای انتخاب رنگ معمولا رنگ‌های خنثی مثل سفید، سیاه وطوسی بهترین آیتم‌ها هستند. همچنین تیشرت و شلوارک ست مردانه در بازار با مدل‌های متنوعی موجود است و انتخاب جذابی برای لباس راحتی محسوب می‌شود.

لباس زیر مردانه

انتخاب یک لباس زیر مردانه مناسب برای سلامت بدن تاثیر زیادی دارد. لباس زیر به شکل مستقیم با پوست بدن در تماس است؛ بنابراین الیاف بکار رفته در آن اهمیت فراوانی دارد. بهترین پارچه برای دوخت لباس زیر الیاف نخی است، زیرا پنبه با جذب رطوبت دمای بدن را متعادل می‌کند و از تعریق بدن جلوگیری می‌کند. همچنین پارچه پنبه ضد حساسیت است و مانع ایجاد بیماری‌های پوستی می‌شود. شورت مردانه شامل مدل‌های باکسر، نیم پا، پادار، فانتزی و … می‌شود. شما می‌توانید بر اساس سلیقه و کاربرد آن‌ها، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

لباس راحتی مردانه باید چگونه باشد؟

پوشیدن لباس زیبا و مرتب در هر موقعیتی نشانه احرام به خود است؛ بنابراین پیشنها می‌شود برای لباس‌های راحتی خودتان در منزل ارزش قائل شوید. هنگام خرید لباس راحتی مردانه حتما به کیفیت آن توجه داشته باشید و مدل‌هایی را انتخاب کنید که با چند بار شستن رنگ خود را از دست ندهد. جنس پارچه لباس خانگی نباید پلاستیکی باشد؛ زیرا می‌تواند حساسیت ایجاد کند. لباس‌های نخی سبک، لطیف و راحت هستند و  بهترین آیتم برای لباس خانگی پارچه‌های نخی و پنبه‌ای هستند.

منبع: man2man

برچسب ها: