افراد شیک پوش همیشه به دنبال نکات مختلف برای تکمیل و اصلاح لباس‌هایشان هستند و داشتن یک استایل شیک که تحسین افراد را برانگیزد، مهمترین دغدغه برای افراد شیک پوش است. استایل انواع مختلفی دارد که معمولا هرکس بنا به شخصیت خود آن را انتخاب می‌کند. استایل مردانه کلاسیک یکی از انواع استایل مردانه است که برای افراد مینیمال پسند با شخصیت خاص بهترین گزینه است. در این استایل نکات زیادی وجود دارد که باید حین انتخاب تکه‌های مختلف لباستان آن‌ها را به یاد داشته باشید. در این مطلب به بررسی این نکات خواهیم پرداخت تا بتوانید یک تیپ مردانه سنگین ایرانی داشته باشید.

ویژگی‌های استایل مردانه شیک

یک استایل مردانه شیک، در وهله اول هماهنگ و یک‌دست است و هماهنگی رنگ‌ها، اجزا و شخصیت فرد همگی در یک استایل بی‌نقص دیده می‌شود. اگر برایتان مهم است که تیپ مردانه شیک و کاملی داشته باشید، به هیچ عنوان نباید این اصل را فراموش کنید. حتی اگر دوست دارید کمی خارج از عرف باشید و در استایلتان شیطنت کنید، بهتر است با احتیاط این کار را انجام دهید تا استایل شما هجو نشود.

کت مردانه

کت مردانه نقشی اساسی در استایل شیک ایفا می‌کند. این لباس به شما ظاهری آراسته و متشخص می‌دهد، تناسب اندام را به ‌طور چشمگیری بهبود می‌بخشد و تنوع و تطبیق‌پذیری بالایی برای ست کردن با سایر لباس‌ها در موقعیت‌های مختلف دارد. انتخاب کت مناسب با توجه به نوع اندام، مناسبت و سلیقه شخصی، کلید داشتن استایلی شیک و خاص است.

لایه‌بندی در استایل و خاص کردن آن اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید کت مردانه تک را با شلوارهای مختلف کتان و پارچه‌ای ست کنید و استایل خودتان را بسازید. کت‌های مردانه در انواع مختلفی در بازار موجودند که کت جین مردانه از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین‌های آن بین جوانان است.

کت کژوال مردانه

پیراهن مردانه

پیراهن‌های مردانه در انواع مختلف آستین کوتاه، آستین بلند با یقه‌های مختلف موجودند که هر کدام برای موقعیت‌های خاص مناسب هستند به خصوص اگر به دنبال یک تیپ رسمی مردانه بدون کت هستید. هنگام انتخاب پیراهن، باید به پارچه، تناسب و سبک و همچنین به مناسبتی که می‌خواهید آن را بپوشید توجه کنید. انتخاب پیراهن مناسب می‌تواند ظاهری شیک و مطمئن به شما بدهد.

همچنین طرح پیراهن مردانه هم در خاص کردن استایل شما بسیار تاثیر گذار است. تصور کنید، یک شلوار کتان مردانه کرم رنگ با یک کت رسمی دو دکمه و یک پیراهن راه‌راه سرمه‌ای در زیر آن چقدر می‌تواند استایل شما را خاص و دلپذیر جلوه دهد. درحالی که شاید با همین استایل، پوشیدن پیراهن مردانه‌هاوایی زیبایی نداشته باشد و تمام استایل شما را زیر سوال ببرد.

پیراهن رسمی مردانه

شلوار کتان و پارچه‌ای مردانه

شلوار به عنوان یکی از پایه‌های اصلی استایل مردانه، نقشی اساسی در ایجاد ظاهری شیک، آراسته و متناسب ایفا می‌کند. کفش‌ها یکی از مهمترین اکسسوری‌ها در استایل هستند و یک شلوار نا مناسب در ظاهر آن‌ها تاثیر زیادی خواهد گذاشت. درواقع انتخاب شلوار مناسب با توجه به نوع اندام، مناسبت، کیفیت و رنگ، می‌تواند به شما در پنهان کردن نقص‌های اندام، داشتن ظاهری آراسته و ست کردن با سایر لباس‌ها کمک کند و در نهایت استایلی شیک و خاص را برایتان به ارمغان بیاورد. اگر به دنبال داشتن استایل شیک مردانه هستید، باید در انتخاب شلوار دقت زیادی داشته باشید تا استایلتان هماهنگی خود را حفظ کند.

شلوار جین مردانه هم می‌تواند در استایل‌های شیک مردانه استفاده شود، اما برای استایل کردن با این شلوار باید حتما دقت زیادی به خرج دهید و از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید تا با المان‌های دیگر بتوانید تعادل را در استایلتان برقرار کنید و از اسپرت و و کژوال شدن استایلتان بپرهیزید.

شلوار مردانه کتان

جلیقه مردانه

اگر به دنبال داشتن یک استایل شیک و رسمی مردانه هستید، جلیقه مردانه یک انتخاب مناسب برای تکمیل استایل شماست. جلیقه به عنوان تکمیل‌کننده کت و شلوار یا به عنوان لباسی مجزا، نقشی اساسی در ارتقای استایل آقایان ایفا می‌کند و به آن‌ها ظاهری شیک، آراسته و متشخص می‌بخشد. جلیقه به شما کمک می‌کند تا از یکنواختی استایلتان کاسته و به آن بعد و لایه اضافه کنید، نقص‌های اندام را پنهان کند و تناسب اندام را به ‌طور چشمگیری بهبود بخشد. تنوع در رنگ‌ها، طرح‌ها و پارچه‌های جلیقه‌ها، انتخاب را برای ست کردن با سایر لباس‌ها و موقعیت‌های مختلف آسان و به شما کمک می‌کند تا استایلی شیک، خاص و منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید.

جلیقه مردانه

اورکت و بارانی

اورکت و بارانی، به عنوان دو عضو جدایی‌ناپذیر از کمد لباس هر مرد شیک‌پوش، نقشی اساسی در تکمیل استایل و ایجاد ظاهری آراسته، جذاب و متناسب ایفا می‌کنند. اور کت و بارانی مردانه علاوه بر محافظت در برابر آب و هوا، با تنوع در رنگ‌ها، طرح‌ها و پارچه‌ها، انتخاب را برای ست کردن با سایر لباس‌ها و موقعیت‌های مختلف آسان و به شما کمک می‌کنند تا استایلی شیک، خاص و منحصر به فرد برای خودتان خلق کنید و در هر موقعیتی بدرخشید.

کت و اور کت مردانه

جوراب مردانه

جوراب‌ها علیرغم ظاهر پنهانشان، نقشی اساسی در استایل آقایان ایفا می‌کنند. جوراب مناسب می‌تواند به تناسب اندام، ظاهری آراسته، افزایش جذابیت و بیان شخصیت فرد کمک کند. انتخاب جوراب با توجه به نوع اندام، مناسبت، کیفیت و رنگ، و ست کردن آن با شلوار یا کفش، کلید ایجاد استایلی شیک، خاص و منحصر به فرد خواهد بود. قطعا دوست ندارید هنگامی که نشسته‌اید یک جوراب نا مناسب باعث شود تا هر آنچه برای خاص بودن استایلتان تلاش کرده‌اید، نابود شود.

اکسسوری مردانه

اکسسوری‌ها، به عنوان چاشنی‌هایی ظریف و هنرمندانه، نقشی اساسی در تکمیل تیپ خاص مردانه و ایجاد ظاهری شیک، جذاب و متناسب ایفا می‌کنند. اهمیت اکسسوری در استایل مردانه به قدری است که عدم استفاده از آن‌ها می‌تواند استایلی ناقص و ناتمام را به نمایش بگذارد. این تکمیل‌کننده‌ها با افزایش جذابیت، بیان شخصیت، ایجاد تنوع، رفع نواقص و تکمیل استایل، نقشی بی‌بدیل در آراستگی و خاص بودن استایل آقایان دارند. انتخاب اکسسوری مناسب با توجه به نوع اندام، مناسبت، کیفیت، رنگ و سبک، کلید ایجاد استایلی شیک، خاص و منحصر به فرد خواهد بود.

اهمیت اکسسوری مردانه در استایل

سخن پایانی

برای داشتن یک استایل شیک و خاص باید در انتخاب تک تک اجزای استایل دقت کنید. مراقبت صحیح از لباس ها و انتخاب برند مناسب برای خرید هم اهمیت زیادی دارد. اگر اهل خرید آنلاین هستید، می‌توانید از یک  سایت خرید لباس معتبر مانند تگموند خریدهای خود را انجام دهید.

اپلیکیشن تگموند دارای قابلیت خاص و اختصاصی است که به شما این امکان را می دهد تا قبل از خرید لباس های مورد نظرتان را استایل کنید و سپس در صورت پسندیدن استایل، آیتم ها را خریداری نمایید.