استایل کژوال و روزمره، استایلی راحت، شیک و همه کاره که برای موقعیت‌های مختلف مناسب است و طرفداران زیادی دارد، اما داشتن استایل هماهنگ کار ساده‌ای نیست. حتما برایتان پیش آمده که حین دیدن محصولات مختلف یک سایت خرید لباس  به این فکر کنید که چگونه باید هماهنگی آیتم‌ها را انجام دهید. واقعیت این است که شاید استایل کژوال یک استایل ساده باشد، اما انتخاب لباس‌های راحت و کاربردی، لایه بندی،  ست کردن آن‌ها، استفاده درست از اکسسوری و انتخاب کفش مناسب از المان‌های کلیدی این استایل هستند. با کمی خلاقیت می‌توان با ترکیب لباس‌های مختلف، استایلی منحصر به فرد و متناسب با سلیقه خود ایجاد کرد.

اگر اهل اهمیت دادن به استایلتان هستید، حتما می‌دانید که انتخاب درستِ کفش و کیف، می‌تواند استایل شما را ارتقا دهد و ظاهری شیک و بی‌نقص به شما ببخشد. اما چطور می‌توان لباس و کفش را به درستی با هم ست کرد؟

۷ روش برای ترکیب کفش با استایل

استایل کژوال و اسپرت، سبکی راحت، شیک و همه کاره است که برای موقعیت‌های مختلف مناسب است. انتخاب لباس‌های راحت و کاربردی، لایه بندی و ست کردن آن‌ها در کنار استفاده از اکسسوری و انتخاب کفش‌های راحت و شیک، از المان‌های کلیدی این استایل هستند. با کمی خلاقیت می‌توان با ترکیب لباس‌های مختلف، استایلی منحصر به فرد و متناسب با سلیقه خود ایجاد کرد.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم درباره ۵ تکنیک اصلی که در انتخاب کفش به شما کمک می‌کنند صحبت کنیم. پس با ما تا انتهای این مطلب از تگ‌مگ همراه باشید.

ست بخرید!

یکی از بهترین راه ها برای داشتن یک استایل یک دست و هماهنگ اسپرت، خرید ست ورزشی مردانه و زنانه است که دغدغه ست کردن تکه های مختلف را از شما خواهد گرفت! با خرید ست کامل ورزشی شما تکلیفتان با خودتان مشخص است که چه چیزی باید بپوشید!

تیره و روشن

برای هماهنگی استایل و کفش، رنگ یک فاکتور مهم است و به همین خاطر انتخاب درست و هماهنگ کفش با سایر اجزای استایل برای یک ظاهر خاص بسیار مهم است. برای این کار، کافی است به رنگ، جنس، موقعیت و جزئیات توجه کنید و رنگ کفش را یک درجه تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ لباستان انتخاب کنید و در صورت امکان جنس آن را با استایلتان هماهنگ کنید. همچنین از رنگ‌های همنشین هم می‌توانید استفاده کنید.

همچنین به تناسب آن با موقعیت دقت کنید و از اکسسوری‌های همرنگ استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خلاقیت و جسارت در انتخاب رنگ و طرح، می‌تواند به شما ظاهری منحصر به فرد و چشم‌نواز ببخشد.

کفش را با شال یا روسری و کلاه ست کنید

شال و روسری یکی از اجزای جدا نشدنی استایل زنانه است و آقایان هم معمولا از کلاه‌ها در استایل خود استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید که رنگ کلاه، روسری و شال، به طور مستقیم روی زیبایی صورت شما تاثیر می‌گذارد. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به رنگ پوستتان می‌آیند و شادابی و طراوت را به چهره شما هدیه می‌دهند. بعد از انتخاب رنگ روسری، به دنبال کفشی باشید که با آن هم‌رنگ یا در تناسب رنگی ملایم با آن باشد. این کار، ظاهری شیک و هماهنگ به شما می‌بخشد و توازن را در استایل شما برقرار خواهد کرد.

به خصوص در استایل‌های کژوال و اسپرت که کلاه‌ها شدیدا تکمیل کننده هستند و شما می‌توانید به راحتی بین طیف گسترده‌ای از انواع کلاه‌های خوش رنگ ورزشی و خاص انتخاب کنید و با کفش خود آن را ست کنید.

طرح را در نظر بگیرید

طراحان حرفه‌ای لباس معمولا سعی می‌کنند که طرح کفش و لباسشان را با یکدیگر ست کنند. اگر دوست دارید هماهنگی در استایل شما وجود داشته باشد، خوب است که یک لباس راه‌راه را با یک کفش راه‌راه ست کنید، توجه داشته باشید که همه نمی‌توانند استایل‌های این سبکی را به راحتی طراحی کنند به جز معدود استایل‌های ماکسیمال که توسط یک طراح حرفه‌ای برنامه ریزی می‌شود.

برای شروع، ساده‌ترین روش ترکیب کفش ورزشی با استایل روزمره، انتخاب رنگ‌های خنثی و مدل‌های کلاسیک است. شما می‌توانید به دنبال عناصری در لباس و کفشتان باشید که با هم همخوانی دارند. به عنوان مثال، اگر شلوار جین با رنگ آبی تیره دارید، می‌توانید  یک پیراهن مردانه سرمه‌ای یا آبی را با کفشی انتخاب کنید که دارای جزئیات آبی تیره یا رنگ‌های مکمل آن مانند قرمز یا زرد باشد.

کیف و کفش ست بخرید

اگر ریز بین باشید، قطعا متوجه این موضوع در استایل دیگران شده‌اید، بسیاری از برندها و تولید کننده‌ها، کیف و کفش ست را باهم طراحی و تولید می‌کنند که دغدغه ست کردن کیف و کفش را از شما می‌گیرد و یک هماهنگی در استایل شما ایجاد می‌کند. برای صرفه جویی در وقت، خرید کیف و کفش ست بهترین گزینه خواهد بود. در وبسایت تگموند می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع کیف مردانه و زنانه را به صورت آنلاین مشاهده و خریداری نمایید.

ست کردن کیف و کفش از یک برند در استایل ورزشی هم از جمله مواردی است که در این موضوع کمک حال شما خواهد بود.

نوع استایل را در نظر بگیرید

برای داشتن یک استایل خوب، مهمترین نکته انتخاب صحیح مدل کفش است! شما نمی توانید یک کفش کالج را با یک شلوار ورزشی ست کنید و به استایلتان ببالید! به همین خاطر باید توجه زیادی به نوع استایل خود داشته باشید و تناسب را رعایت کنید.

اکسسوری هماهنگ بخرید

اکسسوری‌ها از جمله محصولات تکمیل کننده استایل هستند که در ایجاد هماهنگی بین اجزای مختلف لباس اهمیت زیادی دارند. برای مثال استفاده از مچ بند آدیداس همراه با کتونی آدیداس و کوله آن می‌تواند هماهنگی شدیدی در استایل ورزشی شما ایجاد کند و هرکسی را متوجه دقت و ریزبینی شما کند! پس حتما آن را در نظر بگیرید.

سخن پایانی

برای داشتن یک استایل خوب و خاص، هماهنگی کفش و استایل اهمیت زیادی دارد. چرا که کفش یکی از مهمترین اجزای استایل هم در ظاهر و هم در راحتی است. در این مقاله سعی کردیم چند نکته در خصوص نحوه استایل کفش بگوییم که شما را در این حیطه یاری کند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را برده باشید. اگر برای خرید لباس ورزشی به دنبال یک سایت خرید لباس معتبر هستید، پیشنهاد می‌کنم سری هم به تگموند بزنید.

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.