هودی مردانه ساده ممکن است شیک‌ترین آیتم در کمد لباس شما نباشد، اما یکی از راحت‌ترین و کاربردی‌ترین‌ لباس هاست. این لباس گرم و گشاد یکی از اصلی‌ترین لباس‌های مردانه مدرن است که هر آقایی باید آن را داشته باشد. این مقاله می‌تواند به شما نشان دهد که چگونه یک هودی مردانه را به روشی درست بپوشید تا ظاهری شیک داشته باشید.

هودی چیست؟

هودی چیست

هودی نوعی گرمکن، جامپر یا پولیور است که دارای کلاه است. این استایل معمولاً برای لباس‌های غیررسمی یا ورزشی پوشیده می‌شود که افراد اغلب آن را با شلوارهای گرم‌کن ست می‌کنند. هودی لباسی بیرونی است که راحت و گرم است. دوخت آن به‌گونه‌ای طراحی شده که باعث ایجاد گرما می‌شود. ازآنجایی‌که هودی‌ها گشاد هستند و از پنبه ساخته می‌شوند، دنج و بدون محدودیت هستند. علاوه بر این، از کلاه هودی می‌توان برای گرم نگه‌داشتن سر خودتان در هوای سرد یا محافظت از باران استفاده کرد. بسیاری از هودی‌ها همچنین دارای یک جیب یا جیب بزرگ در جلو هستند که شما می‌توانید از آن برای حمل اشیا یا مکانی برای قراردادن دستان خود استفاده کنید.

انواع استایل با هودی مردانه

ژاکت بامبر با هودی مردانه

ژاکت بامبر با هودی مردانه

ژاکت بامبر به یک مدل ژاکت اسپورتمی‌گویند که در قسمت آستین و کمر آن کش بکار رفته است. برای پوشیدن استایل کژوال، یک هودی را با یک ژاکت بامبر ست کنید. درحالی‌که این ترکیب به‌اندازه سایر استایل‌ها کلاسیک نیست، اما به دلیل محبوبیت ژاکت بامبر، پوشیدن آن با یک هودی استایل شما را جذاب می‌کند. برای زیباتر کردن استایل‌تان، یک هودی زیپ‌دار در رنگ‌های کلاسیک مانند خاکستری، مشکی یا سرمه‌ای انتخاب کنید. سپس، آن را با نوع بامبر مورد‌علاقه خود، خواه نایلون، پشم یا آستین چرمی، جفت کنید. برای تکمیل ظاهر کژوال خود، کافی است چند شلوار جین مشکی یا آبی تیره و یک جفت کفش ورزشی شیک اضافه کنید. نتیجه یک سبک مدرن کژوال و کمی اسپورت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: انواع لباس بافت مردانه مناسب پاییز

پالتو با هودی مردانه

پالتو با هودی مردانه

وقتی نوبت به گرم ماندن و در عین حال شیک بودن می رسد، پالتو همیشه انتخابی عالی است. معمولا پالتو در کمد اکثر آقایان وجود دارد در حالی که بسیاری از آقایان می دانند که چگونه پالتو خود را برای موقعیت‌های رسمی بپوشند، بسیاری از آقایان نمی دانند که چگونه از پالتو برای استایل‌های غیررسمی استفاده کنند. شاید پالتو در ظاهر خشک و رسمی بنظر برسد اما یک هودی می‌تواند به ملایم شدن آن کمک کند. یک هودی مردانه سفید زیر یک پالتو مشکی یا قهوه‌ای را برای استایل کژوال خود در آخر هفته امتحان کنید. فقط به یاد داشته باشید که استایل خود را با سایر لباس‌های کژوال و ملایم مانند شلوارهای گشاد و کفش های کتانی تکمیل کنید.

کت جین با هودی مردانه

کت جین با هودی مردانه

ست‌کردن یک هودی با یک کت جین راهی عالی برای دستیابی به ظاهری ساده و جذاب است.انواع مختلفی از کت‌های جین با طرح و رنگ مختلف در بازار موجود که که می‌توانید طبق سلیقه خود آن‌ها را انتخاب کنید. جین آبی انتخاب مناسبی است زیرا با لباس‌های زیادی ست می‌شود و برای طیف وسیعی از استایل‌ها مناسب است. سعی کنید کت جین را با یک هودی مردانه سفید یا خاکستری ترکیب کنید تا ظاهری شیک و غیررسمی داشته باشید. سپس، لباس خود را با شلوار جین تنگ و چند کفش ورزشی تکمیل کنید.

ژاکت پارکا با هودی

ژاکت پارکا با هودی

ژاکت پارکا به کاپشن‌های بلند و کلاه‌دار می‌گویند که معمولاً لبه کلاه آن خز دارد و گرمای آن برای زمستان بسیار مناسب است. با ست‌کردن هودی با ژاکت پارکا، در زمستان امسال از خود در برابر باد، باران و سرما محافظت کنید. این ترکیب نه‌تنها گرم و کاربردی است، بلکه می‌تواند شیک و مدرن به نظر برسد. برای داشتن حال و هوای ساده، یک هودی مشکی را با یک پارکا مشکی ست کنید. لباس را با شلوارهای بند کشی کامل کنید یا شلوارهای کتان را انتخاب کنید تا ظاهری غیررسمی و شیک داشته باشید.

ژاکت چرم شیرینگ با هودی مردانه

ژاکت چرم شیرینگ با هودی مردانه

برای داشتن ظاهری گرم و زمستانی، می‌توانید یک هودی مردانه خود را با یک ژاکت چرم شیرینگ ست کنید. ازآنجایی‌که کت و هودی هر دو از نظر ظاهری ضخیم و سنگین هستند، بهتر است از رنگ مشکی دوری کنید و با سایه‌های ملایم‌تر استایل خود را روشن کنید. یک کت چرمی قهوه‌ای می‌تواند انتخابی عالی باشد و کمی گرما به لباس شما بیفزاید. هودی مردانه خاکستری روشن یک گزینه همه‌کاره خوب است. ژاکت و هودی خود را با شلوار جین یا کتان آبی ست کنید تا در عین ساده بودن، حالتی مکمل به آن اضافه کنید.

چگونه هودی بپوشیم

  • برای گرم ماندن در فصل زمستان، می‌توانید به کمک هودی مردانه یک استایل اسپورت شیک بسازید.
  • هودی ساده خود را با سایر لباس‌های بیرونی ست کنید تا جذاب‌تر به نظر برسد.
  • با یک هودی با یک ژاکت چرمی یا جین شریک شوید تا استایلی شیک و اسپورت داشته باشید.
  • یک هودی با ژاکت بامبر، پارکا یا پالتو بپوشید تا ظاهری مدرن و کژوال داشته باشید.
  • در انتها استایل خود را به کمک هودی، یک شلوار جین و کفش ورزشی یا نیم بوت کامل کنید.

سخن آخر

هودی مردانه یک آیتم شیک برای استایل کژوال است. در هنگام سفر، تعطیلات، پیاده‌روی و یا استایل خیابانی هودی انتخابی جذاب بشمار می‌رود. در نوشتار بالا درباره ترکیب هودی با انواع کت و کاپشن صحبت کردیم و ست‌های پیشنهادی جذاب را مطرح کردیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده انواع هودی مردانه از بهترین برند‌های داخلی و خارجی به فروشگاه اینترنتی تگموند مراجعه کنید.

منبع: thetrendspotter