با تغییر فصل، اکثر خانم‌ها به فکر تغییر چیدمان کمدشان بر اساس فصل و ترندی کردن استایل خود هستند. همه به خرید لباس‌های جدید مشغول می‌شوند و تمام تمرکزشان بر روی داشتن کاربردی‌ ترین و شیک ترین آیتم‌ها است. حالا که به اواسط فصل پاییز رسیدیم و از تب و تاب خرید لباس و اکسسوری بیرون آمدیم احتمالا خیلی‌ها یادشان افتاده که هیچ برنامه‌ی خاصی برای جذاب شدن ناخن‌هایشان در این فصل نداشته‌اند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید پشیمانی را کنار بگذارید و همین امروز از یکی از مدل‌های پیشنهادی مجله ووگ(VOGUE) را که در ادامه مطلب قرار دادیم را روی دستتان اجرا کنید. در این فصل هر ناخن می‌تواند به یک اثر هنری کوچک تبدیل شود.

امروزه لاک و ژلیش ناخن یکی از ترندهای اصلی آرایش و زیبایی است که اکثر خانم‌ها چیرو آن هستند و هر سه هفته یکبار برای تمدید مدل ناخن‌هایشان به دنبال مدل ناخن جدید هستند. در این مقاله مدل ناخن جدید پاییز ۱۴۰۲ رو براتون حاضر کردیم که کمک می‌کنه مدل ناخنتون رو به راحتی انتخاب کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ترندهای آرایشی پاییز رو هم بخونین و ازش برای داشتن چهره‌ای گرم و جذاب کمک بگیرید.

لاک کروم، ترند پاییز ۲۰۲۳

طراحی ناخن با لاک کروم

اگر لاک‌های کروم را دوست داشتید اما مدتی است که برایتان بیش از حد تکراری به نظر می‌رسند این روز‌ها احتمالا دوباره به آن‌ها امیدوار خواهید شد. در این فصل طراحان ناخن، طرح‌های آبستره را با استفاده از لاک کروم، روی ناخن اجرا کرده‌اند. قطعا برای داشتن این طرح، به یک طراح ناخن حرفه‌ای و هزینه‌ی نسبتا زیادی احتیاج دارید ولی مطمئن باشید که با دیدن نتیجه از انتخاب خودتان راضی خواهید بود.

فرنچ رنگی و فرانسوی، مدل ناخن پاییز ۲۰۲۳

فرنچ ناخن رنگی

در فشن شو‌های مربوط به این فصل و فصل آینده، طرح‌های فرنچ بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌خورند. البته که این طرح به ظاهر اولیه خود وفادار نبوده و با هنجار شکنی وارد ترند‌های این فصل شده است. نیازی نیست به یک فرنچ کلیشه‌ای با رنگ صورتی و سفید فکر کنید چشم‌هایتان را ببندید و هر رنگی که می‌خواهید تصور کنید؛ دقیقا با همان ترکیب رنگ می توانید طرح فرنچ مخصوص خودتان را داشته باشید.

برای داشتن یک فرنچ فرانسوی پاییزی هم می‌توانید از یک رنگ پایه مات روی ناخن استفاده کنید و فرنچ ناخن را با همان رنگ و به صورت براق انجام دهید.

پیشنهاد مقاله:۱۰  ترند استایل جذاب مناسب پاییز ۲۰۲۳

اکلیل و استارداست، ترند ناخن ۲۰۲۳

لاک اکلیلی

آیتم‌های اکلیلی و پر زرق و برق یکی از چشم نواز ترین زیبایی‌های امسال بود. مهم نیست که چقدر لباس‌هایی که انتخاب کردید ساده و خنثی هستند؛ با وارد شدن یک لاک اکلیلی به ملزومات مهمانی نتیجه نهایی قطعا تغییر خواهد کرد. می‌توانید لاک اکلیلی خود را با یک سایه و رژ براق از همان رنگ هماهنگ کنید.

طرح های پیچیده و پر زرق و برق در سال ۲۰۲۳ طرفداران خود را دارند. این طرح ها برای خانم هایی که به دنبال ظاهری خاص و چشمگیرند، گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

طراحی ناخن اکلیلی

اگر می‌خواهید طراحی ناخن‌هایتان حرفه‌ای تر به نظر برسد می‌توانید در ابتدا از یک لاک صورتی روشن استفاده کنید؛ بعد با چند ذره اکلیل درشت طراحی را تکمیل کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که خودتان در خانه ناخن‌هایتان را طراحی می‌کنید با یک لاک اکلیلی و یک تلاش کوچک می‌توانید شاهد یک تغییر بزرگ و خاص باشید.

لاک ساده، ترند ناخن ۲۰۲۳

لاک نارنجی

بدون شک یکی از کلاسیک‌ترین و شیک‌نرین انتخاب‌های این فصل یک لاک ناخن تک رنگ است. امسال روی ران‌وی برندهای معروف تقریبا همه رنگ لاک دیده‌شد؛ از رنگ‌های پاییزی مثل نارنجی تا رنگ‌های بهاری و با طراوت مثل صورتی. امسال برای انتخاب رنگ لاک، به رنگ‌های مورد علاقه خودتان فکر کنید؛ هرکدام که انتخاب شما  باشند چیزی از ترندی بودن استایل شما کم نمی‌کنند. رنگ‌های نود و پاستلی هم همیشه یکی از محبوب ترین گزینه‌ها برای طراحی ناخن هستند. این رنگ‌ها برای هر موقعیتی مناسب هستند و می‌توانند زیبایی دست‌ها را بولد کنند.

قهوه‌ای، قرمز گاتیک، قرمز کلاسیک و سفید از جمله مدل ناخن ترند پاییز ۱۴۰۲ هستند که می‌توانید از آن‌ها برای ظاهر مینیمال دست‌های خود استفاده کنید. شما می‌تونین با مراجعه به لینک انواع لاک و محصولات مراقبت و آرایش ناخن رو به صورت آنلاین مشاهده و خریداری نمایید.

ترندهای هفته مد نیویورک

نکته ای که اینجا وجود دارد این است که  ناخن‌ها به طور خاص یک چیز بسیار شخصی هستند. در انتخاب طرح و رنگ آن‌ها، اولویت اول علاقه شما و بعد از آن هماهنگی آن با ترندها است؛ چون این شما هستید که می‌خواهید تمام روز به آن‌ها نگاه کنید پس اگر رنگ صورتی برای لاک به شما آرامش می‌دهد مطمئن باشید که باید همان را انتخاب کنید. در نهایت امیدواریم که بعد از مطالعه این مطلب طرح مورد علاقه‌ی خودتان را پیدا کرده باشید. اگر رنگ‌های دلخواهتان برای این فصل را روی میزتان پیدا نمی‌کنید، نگاهی به فروشگاه اینترنتی تگموند بیندازید و هرچه زودتر لاک مجبوب خودتان را سفارش دهید.

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,