هدیه دادن عطر یک کار بسیار جذابه که متأسفانه برخی افراد از آن فراری هستند. چراکه طبق یک باور عامیانه، عطر جدایی می‌آورد. اما این موضوع تا چه اندازه حقیقت دارد؟ در این مطلب به بررسی این موضوع جنجالی می‌پردازیم.

چه کادوهایی باعث جدایی می شود

به صورت کلی نمی‌توان گفت که یک کادو به خاطر ماهیت وجودی خود باعث جدایی می‌شود. اما کادو دادن محصولاتی که بدون دقت خریداری شده باشد و هنگام خرید کادو به سلیقه فرد مورد نظر توجه نکنید، ممکن است باعث دلخوری و ایجاد بحث شود. چراکه درواقع هدیه دادن یادآور میزان اهمیت و علاقه است.

چه کادوهایی باعث جدایی می شود

جدایی آوردن عطر، خرافه یا واقعیت؟

حتماً شما هم از خودتان پرسیده‌اید که دلیل اینکه میگن عطر جدایی میاره چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که این موضوع کاملاً بی‌پایه و اساس است و صرفاً هدیه دادن آن باعث جدایی نخواهد آورد. اما به خرج ندادن دقت و توجه هنگام خرید عطر، قطعاً می‌تواند باعث آزردگی خاطر شود. جدایی افراد از یکدیگر دلایل متفاوتی دارد که منشأ آن‌ها ممکن است اختلاف شخصیت، نداشتن تفاهم و… باشد.

اگر شما باور داشته باشید که عطرها جدایی می‌آورند، ممکن است پس از هدیه دادن یا هدیه گرفتن آن، نسبت به رفتارهای عادی و همیشگی فرد مقابل حساس شوید و برداشت‌های بی‌دلیلی داشته باشید که منجر به جدایی و ایجاد بحث شود. پس بهتر است این موضوع را از پس ذهن خود پاک کنید و با خیالی راحت عطر هدیه بدهید و هدیه بگیرید.

البته به این موضوع توجه کنید که اگر فردی که می‌خواهید برایش هدیه بگیرید، سخت به این باور پایبند است، ممکن است این نوع هدیه دادن شما را کنایه در نظر بگیرد و از شما دور شود!

دلیل جدایی آوردن عطر

دلیل  اصلی جدایی آوردن عطر

عطر فیک و بی‌کیفیت یا بدبو، ممکن است باعث جدا شدن شود! قطعاً شما هم از هدیه گرفتن محصول فیک و کیفیت پایین خوشحال نخواهید شد! بلکه ممکن است دلگیر هم بشوید و فکر کنید که فرد مقابل دوست نداشته است که بیشتر برای شما هزینه کند!

عطرهای فیک دارای بوهای زننده و کیفیت پایین هستند. این موضوع ممکن است منجر به بروز حساسیت‌های پوستی، سردرد، حالت تهوع و ماندن جای اسپری روی لباس شوند. قطعاً اگر چنین عطری به کسی هدیه دهید، او را آزرده خاطر کرده‌اید و طبیعی است که به جدایی فکر کنید!

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر کسی را دوست دارید و می‌خواهید به او عطر هدیه دهید، در صورتی که بودجه دارید، عطر اورجینال بخرید. در غیر این صورت برخی عطرهای شرکتی از برندهای معتبری نظیر برندینی، اسمارت کالکشن و الهمبرا بهترین گزینه هستند. این شرکت‌ها عطرهایی نزدیک به رایحه عطرهای مشهور با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تولید و به بازار ارائه می‌کنند.

روانشناسی هدیه دادن عطر

روانشناسی هدیه دادن عطر

بوها نقش مهمی در احساسات ما دارند. همان‌طور که بوی نارنگی شما را یاد دوران مدرسه می‌اندازد، یک عطر خاص که از فردی خاص هدیه گرفته باشید و پر از احساس خوب باشد، تا ابد برای شما یادآور خاطرات خواهد بود.

مزایای هدیه دادن عطر

  • ایجاد حس خوب
  • هدیه خاص و پر استفاده
  • تنوع بالا
  • خاص برای هر سن، قشر و سلیقه
  • و مهم‌ترین مزیت هدیه دادن عطر، احساس است. درواقع هدیه دادن عطر، هدیه دادن یک احساس عمیق است.

مزایای هدیه دادن عطر

خرید عطر مناسب

عطرها در رایحه‌های متنوعی با روایح مختلف گرم، سرد، چوبی، گلی و… به بازار عرضه می‌شوند و هر فرد بسته به سلیقه‌اش به نوع خاصی از رایحه علاقه‌مند است. برخی افراد عطر خنک دوست دارند و برخی گرم! برخی افراد با استشمام بوی گرم و شیرین آزرده می‌شوند و برخی دیگر عطرهای سرد را دوست ندارند. پس هنگام خرید به این موضوع حتماً توجه داشته باشید.

پیشنهاد مقاله: راهنمای انتخاب عطر

عطر مناسب فصل

یکی از نکات مهم خرید عطر، تناسب آن با فصل است! عطر سرد به هیچ عنوان انتخاب مناسبی برای فصل سرد نیست و بهتر است در هر فصل از رایحه مخالف هوای آن فصل استفاده کنید. در  دو  مقاله ۱۰ عطر خنک زنانه و ۱۰ عطر خنک مردانه، عطرهای زنانه و مردانه محبوب تابستان را معرفی کردیم. ای دو مقاله هنگام خرید انواع عطرها به عنوان هدیه به کار شما خواهند آمد.

همچنین مقاله عطر مناسب پاییز و مقاله عطر مناسب زمستان به شما کمک می‌کند که یک عطر عالی برای خودتان یا برای هدیه دادن در فصل سرد انتخاب کنید.

خرید عطر برای هدیه

تشخیص اصالت عطر

برای تشخیص ادکلن اصل از تقلبی روش‌های بسیار متنوعی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ماندگاری بو، بسته‌بندی، هولوگرام و رنگ مایع اشاره کرد. اما بهترین راه برای اطمینان از اصالت محصول، خرید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر است.

خرید عطر اورجینال

اگر به دنبال خرید ادکلن اورجینال هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه عطر و ادکلن در فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید. در این صفحه شما می‌توانید انواع عطر را مشاهده کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی با پرداخت ریالی و پشتیبانی انجام دهید.

سخن پایانی

عطر جدایی نمی‌آورد و این یک باور عامیانه است که سال‌های سال است در میان بسیاری از مردم رواج داشته است. در این مقاله به شما گفتیم که چرا این باور غلط است. همچنین راه‌هایی را برای هدیه دادن مطمئن عطر به شما معرفی کردیم. اکنون شما با خیالی آسوده می‌توانید یک عطر مناسب انتخاب کنید و هدیه دهید. حال شما به ما بگویید که آیا این باور را قبول داشتید؟

برچسب ها:

,