انتخاب عطر مناسب یک امر کاملاً نسبی است زیرا به سلیقه شخصی افراد مربوط می‌شود. اما به‌طورکلی یک‌سری فاکتورهای ثابت برای گزینش یک ادکلن مناسب وجود دارد. برای مثال عموماً برای فصل‌های گرم سال مانند تابستان عطر و ادکلن خنک و برای فصل های سرد ادکلن با رایحه گرم پیشنهاد می‌شود. استفاده از ادکلن با رایحه گرم و شیرین در فصل گرم ممکن باعث آزار خودتان و اطرافیان شما بشود. عطر خنک به عطری گفته می‌شود که از گل و گیاهان تازه و میوه‌ها تشکیل شده باشد. این عطر ها به دلیل حس خنکی که منتقل می‌کنند برای فصل گرما بسیار مناسب هستند. در ادامه قصد داریم تا ۱۰ مدل از بهترین عطر خنک مردانه مناسب برای فصل تابستان را معرفی کنیم.

تشخیص عطر اورجینال از تقلبی در کمترین زمان

معرفی ۱۰ مدل از بهترین ادکلن مردانه خنک مناسب تابستان

بلو د شنل Bleu De Chanel

عطر مردانه بلو د شنل

بلو شنل از جمله عطرهایی بشمار می‌رود که سلیقه اکثریت آقایان را شامل می‌شود. تولیدکننده این عطر برند فرانسوی شنل است. این ادکلن خنک مردانه طعم چوبی دارد و جزو ادکلن خنک مردانه بشمار می‌رود، به همین دلیل بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال است. اگر قصد دارید یک رایحه منحصربه‌فرد را تجربه کنید پیشنهاد ما این ادکلن مردانه خاص است.

کرید اونتوس   Creed Aventus

 کرید اونتوس عطر

یکی از بهترین برندها در تولید عطرهای باکیفیت برند کرید است. این عطر به دلیل رایحه خاص و ماندگاری بالا محبوبیت زیادی در بین آقایان دارد. آناناس، سیب، گل یاس، نعنا، وانیل و مشک بخشی از نت‌های معطر این عطر خنک مردانه هستند. برای استفاده روزمره و محل کار این ادکلن مردانه پیشنهاد مناسبی است.

ادکلن آکوا دی جیو Giorgio Armani Acqua di Gio

 ادکلن مردانه آکوا دی جیو.

انتخاب آکوا دی جیو آرمانی برای فصول گرم بسیار مناسب میباشد. این ادکلن مردانه حس خنکی و ورزش باد را به شما القا میکند. ترکیبی از مرکبات و گیاهان تازه احساسات مثبتی را به شما هدیه میدهند.  این عطر مردانه آرامشبخش بهترین انتخاب برای تابستان است.

عطر ادکلن ورساچه دیلان بلو Versace Dylan Blue

 عطر ورساچه دیلان بلو

استشمام ورساچه دیلان بلو شبیه وزش نسیمی خنک در کنار اقیانوس است. نت اولیه این ادکلن مردانه با ترنج، برگ انجیر، آب و گریپ‌فروت شروع می‌شود. در میانه عطر برگ بنفشه، پاپیروس، آمبروسکان و نعنا هندی و در آخر ترکیب زعفران، مشک، دانه تونکا و روایح دودی شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین وجود زعفران در ترکیبات این عطر مردانه باعث حس نشاط می‌شود. اگر از طرف‌داران برند ورساچه هستید این ادکلن خنک مردانه با ماندگاری بالا بهترین انتخاب برای فصل بهار و تابستان است.

آزارو کروم Azzaro Chrome

دکلن مردانه آزارو کروم

آزارو کروم با رایحه خنک و ماندگار انتخابب تجربه لذت بخشی در روزهای گرم سال برای شما به ارمغان می‌آورد. . این ادکلن مردانه دارای رایحه سرد و تند است.  وجود مرکباتی همچون لیمو، پرتغال و ترنج باعث ایجاد حسی انرژی بخشی و شادمانی درون شما ایجاد می‌کند آزارو به دلیل بوی قوی و ماندگاری بالا جزادکلن‌های مردانه با قیمت مناسب قرار می‌گیرد

رالف لورن پلو بلو RALPH LAUREN POLO BLUE

ادکلن مردانه رالف لورن پلو بلو

این عطر جذاب با رایحه خنک و تلخ، می‌تواند انتخابی خاص برای فصل تابستان و همچنین مجالس و رسمی باشد. رایحه اولیه این عطر مردانه با نارگیل، خربزه و نارنگی آغاز می‌شود و در ادامه ریحان، شمعدانی، سالویا و گل شاه‌پسند ترکیب می‌شنود و در آخر با مشک، جیر و چوب‌های جنگلی حس رهایی به شما خواهد بخشید. ماندگاری و بوی استثنایی این عطر باعث محبوبیت آن در بین آقایان شده است.

چه عطری در زمستان استفاده کنیم ؟

ادکلن خنک مردانه هرمس وویاژ Voyage d’Hermes

ادکلن مردانه هرمس وویاژ

عطر خنکی و ترشی این ادکلن بسیار نشاط ‌آور است. رایحه وویاژ با عطر لیمو، هل و ادویه آغاز می‌شود و در قدم بعدی عطر گل، گیاهان سبز و چای به مشام می‌رسد و در انتها با رایحه مشک و چوب پایان می‌پذیرد. به‌طورکلی این ادکلن مردانه ترکیبی از تندی و خنکی دارد که احساس شادی و انرژِی را برایتان به ارمغان می‌آورد. اگر از طرف‌داران برند هرمس هستید، این ادکلن خنک مردانه بهترین انتخاب برای تابستان است.

همه چیز درباره هرمس، برند لوکس فرانسوی

سرجوف کازاموراتی مفیستو   XERJOFF CASAMORATI MEFISTO

 ادکلن مردانه سرجوف کازاموراتی مفیستو

رایحه مرکبات تازه این ادکلن می‌تواند احساس خنکی و رهایی تابستانی را در شما ایجاد کند. این ادکلن خنک مردانه در ابتدا با رایحه لیموترش، گریپ‌فروت و ترنج آغاز می‌شود و در میانه گل رز، زنبق  و اسطوخودوس می‌رود و در انتها با عطر مشک، کهربا، سرو، چوب صندل ماندگار می‌شود. شرکت ایتالیایی سرجوب در ترکیبات عطریات خود از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند به همین دلیل محصولات این برند ماندگاری بالایی دارند. اگر به رایحه کلاسیک علاقه دارید این ادکلن مردانه گزینه مناسبی برای موقعیت های رسمی شماست.

عطر مردانه دیور ساواج Dior Sauvage

جزئیات پیوست  عطر مردانه دیور ساواج

این عطر با رایحه تند و خنک بسیار در بین آقایان مشهور و محبوب است. دیور ساواج در ابتدا با رایحه نارنج و فلفل سیاه آغاز می‌شود در نت میانی آن عطر گل شمعدانی، فلفل سیچوان، اسطوخودوس، فلفل صورتی، و گیاه پاتچولی و صمغ لامی استشمام می‌شود و در نهایت با رایحه گل لادن، عنبر و چوب سدر ماندگار می‌شود. در نهایت ترکیب همه این نت‌ها باعث ایجاد حس آرامش می‌شود، بر سیستم عصبی تأثیر دارد و ضد اضطراب است. اگر به برند دیور علاقه دارید این ادکلن خنک مردانه تجربهٔ لذت بخشی را برای شما رقم می‌زند.

دولچه گابانا لایت بلو LIGHT BLUE by D&G

عطر دولچه گابانا لایت بلو

عطر لایت بلو مردانه رایحه‌ی باطراوت مدیترانه‌ای را در خود دارد. در نت‌های اولیه این ادکلن مردانه عطر نارنگی ماندارین، گریپ فروت، سرو کوهی و ترنج را استشمام می‌کنید در میانه رزماری، فلفل و اقاقیای برزیلی و آخر ترکیب مشک، خزه و دود انرژی شما را دوچندان می‌کند. این عطر در روزهای گرم تابستانی و درکنار ساحل انتخابی ایده‌آل است.

و در پایان

عطرهای خنک تابستانی با رایحه گل‌های تازه و مرکبات احساس شادابی، رهایی و سرزندگی در شما ایجاد می‌کنند. عطر و ادکلن سرد معمولا ماندگاری کمتری دارند، شاید نیاز باشد در طول روز چند بار آن را اسپری کنید. باید بدانید انتخاب یک عطر ادکلن مناسب در کنار سایر لباس‌ها و اکسسوری به داشتن یک استایل جذاب به شما کمک می‌کند. فروشگاه تگموند مجموعه‌ای از بهترین عطر و ادکلن‌ها را از بهترین برند های خارجی و داخلی را برای شما گردآوری کرده است. برای دیدن همه ادکلن های مردانه به وبسایت تگموند مراجعه کنید.