عطر و ادکلن از اکسسوری‌های نامرئی اما واجب در استایل روزانه ما هستند. همانطور که با تغییر فصل‌ها در استایل و لباس‌مان تغییر ایجاد میکنیم، عطر و ادکلن هم نیاز به تغییر دارند. ادکلن زنانه با رایحه گرم در تابستان انتخاب مناسبی نیست، چراکه احساس گرمای بیشتری در شما ایجاد می‌کنند و چندان خوشایند نیستند. با شروع فصل بهار و تابستان عطر زنانه با رایحه خنک بهترین انتخاب است. برای ساخت ادکلن های زنانه خنک معمولا از رایحه میوه‌‌های تابستانی و گل‌های تازه استفاده میشود. در ادامه این مقاله قصد داریم ۱۰ مدل از بهترین عطر زنانه خنک، مناسب فصل تابستان را معرفی کنیم.

۱۰ مدل ادکلن‌ خنک مردانه مناسب تابستان

معرفی ۱۰ مدل از بهترین ادکلن زنانه خنک مناسب تابستان

کوکو شنل Chanel Coco Mademoiselle

عطر کوکو شنل

عطر شنل کوکو مادمازل محصولی محبوب و پرطرفدار از برند شنل است. ترکیبات میوه و گل‌های موجود در این ادکلن زنانه، همگی از دل طبیعت نشات گرفته‌اند و این رایحه ماندگار را خلق کردند. از نت‌های ابتدایی این عطر رایحه ماندارین، پرتغال، ترنج و شکوفه پرتغال را حس می‌کنید. در ادامه عطر گل یاس، گل رز، یلانگ‌یلانگ و میموس و با نت‌پایانی با رایحه ننا هندی، اپوپوناکس، وانیل، مشک، خس‌خس و لوبیا تونکا ماندگار می‌شود. این عطر خنک زنانه به دلیل رایحه دل‌نشین و ماندگاری بالا در رده چند عطر برتر جهان قرار دارد و طرفدارانش بشدت از آن حمایت کرده‌اند. اگر به برند شنل علاقمند هستید، این عطر زنانه بهترین انتخاب برای شماست.

چه عطری در زمستان استفاده کنیم ؟

دیور دیوریسیمو Dior Diorissimo

ادکلن زنانه دیور دیوریسیمو

عطر ادکلن زنانه دیور دیوریسیمو عطری رمانتیک در ده ۵۰ میلادی بود. وقتی این ادکلن خنک زنانه را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، در ابتدا رایحه ترنج و ترکیبات سبز را حس می‌کنید. نت‌میانی ترکیب گل برف، گل سوسن، گل آماریلیس، یاس بنفش، گل بورونیا، یاس و رزماری حس امید و نشاط را در شما زنده می‌کند. و با نت‌های پایانی عطر مشک و چوب صندل سفید در ذهن شما ماندگار می‌شود. رایحه خنک و شیرین این ادکلن زنانه برای فصل بهار و تابستان انتخاب مناسبی است. اگر به برند دیور علاقمند هستید، این عطر با ماندگاری بالا برای خانم‌ها مناسب و ایده‌آل است.

مارک جاکوبز دیسی سو فرش MARC JACOBS Daisy Eau So Fresh

مارک جاکوبز دیسی سو فرش

وقتی به شیشه این عطر نگاه می‌کنید درِ بطری آن با گل‌های رنگی طراحی شده است. این نشان‌دهنده حس و احوال این عطر زنانه است. نت‌های ابتدایی عطر گلابی، نت‌های سبز، گریپ‌فروت و رابری مشام را پر می‌کنند. در نت‌های میانی عطر یاس، بنفشه، لیچی و شکوفه‌های سیب احساس تازگی روزهای بهاری را برای شما به ارمغان میاورند. و انتهای کار رایحه مشک، آلو براقانی و سدر ویرجینیا از راه می‌رسند، این نت‌ها باعث ایجاد حس آرامش شده و حس اضطرای را از بین می‌برند. این ادکلن زنانه خنک توسط کمپانی مارک جاکوب برای خانم‌های جوان با نشاط طراحی شده است. ماندگاری بالایی دارد و طبع خنک آن بهترین انتخاب برای تابستان است.

پاکو رابان مدل Lady Million Eau My Gold

عطر پاکو رابان مدل

طبع شیرین و مرکباتی عطر لیدی میلیون او مای گلد بهترین انتخاب برای تابستان است. هنگامی که این ادکلن را اسپری می‌کنید ابتدا عطر نت‌های گریپ فروت، نارنج، پرتقال ماندارین و انبه به مشام می‌رسد. سپس نت‌های میانی گل بنفشه و شکوفه پرتقال جای نت‌های آغازین را می‌گیرند. و در آخر نت‌های پایانی چوب سدر، چوب صندل، عنبر و مشک حس شیرینی و خنکی این رایحه را در ذهن شما ماندگار میکنند. بطری این عطر زنانه ترکیبی از الماس‌های تراشیده و شمش طلا است. ماندگاری زیاد و پخش‌بوی این ادکلن زنانه در فصل های بهار و تابستان برای‌تان دلپذیر خواهد بود.

ادو پرفیوم بولگاری Bvlgari BLV Eau de Parfum

ادو-پرفیوم-بولگاری

رایحه این عطر زنانه تماما برگرفته از طبیعت است. زمانی که این عطر را اسپری می‌کنید، از نت‌اولیه بادیان ختایی، شیرین بیان، بنفشه و نارنگی به مشام می‌رسد. بعد مدتی نت‌های میانی جای خود را به نت اولیه می‌دهد. این رایحه‌ها شامل زنبق، وتیور و نعناع هستند. در نت‌های پایانی رایحه مشک، کهربا، صمغ، لادن فرانسوی و گل برف باعث ایجاد انرژی مثبت و حال خوب می‌شود. این ادکلن زنانه بویی خنک و زنانه دارد. اگر طرفدار برند بولگاری هستید و رایحه خنک و شیرین را می‌پسندید، این عطر مناسب شماست.

بولگاری چگونه موفق شد؟

کرید لاو این وایت فور سامر Creed Love In White for Summer

کرید لاو این وایت فور سامر

همانطور که از اسم این عطر پیداست، مناسب برای روزهای گرم تابستان است. رایحه اولیه عطر کرید لاو وایت از رز، ترنج و گل سوسن تشکیل شده است. اندکی بعد نت‌های میانی که شامل عطر برنج، زنبق و سدر می‌شوند از راه می‌رسد. و نت‌های پایانی چوب صندل، یاس، عنبر و سیب حال و هوای امواج خنک دریا در تابستان را برای شما زنده می‌کند. این عطر زنانه خنک با رایحه گل‌های تازه از سراسر جهان ماندگاری بالایی دارد. اگر به محصولات برند کرید علاقمند هستید، این ادکل زنانه خنک را امتحان کنید.

هرمس او دس مرویلس بلو Eau des Merveilles Bleue HERMES

هرمس او دس مرویلس بلو

این مدل از عطر برند هرمس کاملا برپایه املاح معدنی ساخته شده، و به‌شکل شگفت انگیزی طراوت را به شما هدیه می‌دهد. تمام نت‌های این ادکلن زنانه از آب دریا، نعنا هندی و روایح چوبی تشکیل شده است. با اینکه در تهیه این عطر از اسانس‌های گل استفاده نشده اماترکیبی کاملا زنانه دارد. شیشه این عطر با الهام از اقیانوس به رنگ آبی طراحی شده است. اگر به رایحه خنک و اسپرت علاقه دارید و طرفدار برند هرمس هستید، این ادکلن خنک زنانه را حتما امتحان کنید.

تیری موگلر آنجل آکوا شیک Thierry Mugler Angel Aqua Chic

تیری موگلر آنجل آکوا شیک

هنگامی که برای اولین بار این عطر را بر روی پوست خود اسپری می‌کنید، رایحه‌ای ترش از مرکبات لیمو ترش را احساس می‌کنید. بعد از محو شدن نت اولیه، نت‌های میانی که ترکیبی از فلفل صورتی و گل گندم هستند احساس انرژی و نشاط را در شما ایجاد می‌کنند. و در پایان رایحه نعنا هندی و وانیل باعث ایحاد تحرک و پویایی در شما می‌شود. شیشه این عطر زنانه بسیار جذاب و شبیه به یک ستاره کریستالی به رنگ آبی طراحی شده است. برند تیری موگلر در تولید و طراحی عطر و ادکلن‌ با رایحه خاص تبحر ویژه‌ای دارد. ادکلن آنجل آکوا شیک ماندگاری بالایی دارد و برای روزهای گرم تابستان انتخابی نشاط‌ بخش برای خانم‌های جوان است.

عطر لانکوم ایدول Lancome Idole

عطر لانکوم ایدول

رایحه‌ی مدیترانه‌ای این ادکلن زنانه حس خنکی و شیرینی دارد. وقتی لانکوم ایدول را استشمام می‌کنید، رایحه‌ای ترش و شیرین از ترنج و گلابی را احساس می‌کنید. بعد از جایگزین شدن نت‌های میانی ترکیب گل رز و گل یاسمن سفید رایحه‌ای شیرین‌تراز قبل تولید می‌کنند که بسیار دل‌انگیز است. و رایحه پایانی که شامل ترکیب وانیل و مشک می‌شود، حس و حالی تازه و سبز و پر از نشاط در شما ایجاد می‌کند. جالب است که بدانید چهره مدل تبلیغاتی این عطر خواننده و مجری مشهورآمریکایی زندایا (Zendaya) بوده است. این عطر ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و برای فصل های گرم انتخابی ایده‌آل است.

ولنتینو والنتینو دونا رز ورد Valentino Donna Rosa Verde

ولنتینو والنتینو دونا رز ورد

طبع ملایم، خنک و شیرین این عطر حاصل ترکیب رایحه گل‌دار و مرکبات است. وقتی این عطر را بر لباس خود اسپری می‌کنید، حسی شبیه به خنکای یک باران پاییزی را می‌توانید تجربه کنید. در نت‌های اولیه عطر ترنج، زنجبیل و برگ درخت نارنج آرامش و امید در وجودتان بیدار می‌کند. بعد مدتی نت های میانی که شامل گل اوسمانتوس، مگنولیا و رز هستند، انرژی مثبت فراوانی را به شما تزریق می‌کنند. و در آخر نت‌های پایانی چوب گیاه ماته، مشک پنیرکی مالو و نت چوبی احساس شعف و نشاط را در شما ماندگار می‌کنند. رایحه دل‌نشین و نشاط بخش این ادکلن زنانه خنک برای بهار و تابستان بسیار مناسب دلپذیر هستند. همچنین به دلیل ماندگاری بالای این ادکلن، برای استفاده روزمره در روزهای گرم بسیار پیشنهاد می‌شود.

عطر زنانه

کلام آخر

در مقاله بالا ۱۰ مدل از بهترین عطر و ادکلن‌های خنک از بهترین برندهای خارجی که همیشه محبوب و پر‌طرفدار بودند را برای شما معرفی کردیم. انتخاب یک عطر مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. عطر و رایحه تا سالها در ذهن افراد می‌ماند و همچنین عطر شما نمایان‌گر شخصیت شماست. فروشگاه اینترنتی تگموند مجموعه‌ای از بهترین عطر و ادکلن‌ها را از بهترین برند های خارجی و داخلی را برای شما گردآوری کرده است. برای دیدن همه ادکلن های زنانه به وبسایت تگموند مراجعه کنید.