فصل تابستان از راه رسید و از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد انتخاب مدل لباس تابستانی خنک و راحت است. تابستان از قشنگ‌ترین فصل‌های سال است و اتفاقات شگفت‌انگیزی را با خود به همراه دارد. روزهای کنار استخر، سفر به ساحل یا جشن‌هایی که به‌تعویق‌افتاده بودند، همه تابستان را سرگرم‌کننده می‌کند. حتماً برای شما پیش‌آمده تا مقابل کمد خود بایستید و فکر کنید که چیز مناسبی برای پوشیدن ندارید، نباید نگرانی بابت استایل و لباس مانع لذت بردن از سرگرمی‌های تابستانه شود. در عوض باید از خودتان لذت ببرید. وقتی خوب به نظر می‌رسید، احساس خوبی دارید، لذت بردن از تابستان بسیار آسان است. در ادامه چند نکته جهت ایده ست‌های  تابستانی معرفی خواهیم کرد تا بتوانید تابستان را به‌خوبی بگذرانید.

صندل‌های تخت برای تابستان

پوشیدن صندل از نشانه‌های تغییر آب‌وهوا و فرارسیدن فصل گرما است. برای داشتن یک استایل کژوال و سبک در تابستان بهترین گزینه انتخاب صندل چرم و بنددار است. این مدل صندل دخترانه هم راحت است  و همچنین باعث تنفس پا شده و براس سلامت پا در فصل گرما مناسب است.

صندل تابستانی دخترانه

کیف حصیری مناسب استایل تابستان

قطعاً کیف حصیری می‌تواند تکمیل‌کننده استایل تابستانی شما باشد. این مدل کیف‌ها در چند سال اخیر جزو ترندهای محبوب بشمار می‌روند. اگر در دوخت کیف حصیری از چرم استفاده شده باشد، شکل رسمی تری به خود میگیرد و برای موقعیت های رسمی هم قابل استفاده هستند. ساک حصیری و پیراهن ساحلی برای کنار دریا ترکیب جذابی میسازد.

کیف حصیری زنانه

شلوارهای نخی تابستانی

در تابستان امسال به شلوار جین خود استراحت دهید. استفاده از جین‌های کشی و تنگ در تابستان سخت و اذیت‌کننده است. شلوارهای نخی، کتان و لنین گزینه‌های مناسبی برای لباس تابستان هستند. شلوارهای بلند و کمی گشاد از ترندهای جدید امسال هستند که در عین راحت بودن، تن خور جذابی نیز دارند.

شلوار نخی تابستانی

لباس‌های رنگ روشن تابستانه

تابستان فصل اهمیت‌دادن به رنگ‌های شاد و روشن است. مشکی و دیگر رنگ‌های تیره جذب‌کننده نور هستند و در فصل تابستان باعث گرما می‌شوند، اما لباس‌های تابستانی با رنگ‌های سفید و روشن نور و گرما را در خود نگه نمی‌دارند. پس اگر اهل پوشیدن لباس‌های تیره بودید پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار رنگ روشن را امتحان کنید

برای خواندن رنگ های مد سال در بهار و تابستان ۲۰۲۲ اینجا کلیک کنید.

لباس رنگ روشن تابستانی

اکسسوری های مناسب فصل تابستان

پیشنهاد می‌شود در فصل تابستان جواهرات سنگین را کنار بگذارید. جواهرات سبک و ظریف مثل گوشواره و گردنبندهای سبک هم باعث زیباتر شدن استایل تابستانی شما می‌شود و همچنین از ایجاد حس تعرق جلوگیری می‌کند. از جمله کاربردی‌ترین اکسسوری‌های تابستانه باید به عینک آفتابی اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود حتماً خرید یک عینک آفتابی مناسب را در اولیت قرار دهید. عینک آفتابی در فصل تابستان علاوه بر اینکه برای سلامت چشم توصیه میشود باعث جذابیت .استایل شما نیز خواهد شد

عینک آفتابی زنانه

پیراهن بلند تابستانی

برای استایل در تابستان اولویت با احساس راحتی و خنک بودن است. به همین دلیل تابستان همیشه یادآور لباس‌هایی گشاد با رنگ‌های شاد است. پیراهن ساحلی گزینه مناسبی برای استایل کژوال است. برای پیاده روی و استایل خیابانی میتوانید پیراهن ساحلی نخی یا حریر را برای زیر مانتو با یک صندل بندی ست کنید. پیراهن ماکسی نخی برای استفاده در منزل و مهمانی ها نیز مناسب شماست.

پیراهن بلند زنانه

کت بلیزر زنانه در تابستان

و اما استایل رسمی؛ اگر برای حضور در موقعیت‌های رسمی به دنبال ست تابستانی مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کت بلیزر یا همان کت تک است. توجه داشته باشید جنس پارچه کتی که انتخاب میکنید سبک و خنک باشد. این کت ها را در رنگ های مختلف طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید، با شلوار پارچه‌ای رسمی و کیف مینی ست کنید و استایل رسمی تابستانه بسازید.

کت زنانه

دامن‌های بلند مناسب تابستان

جایگزین بسیار مناسب و خنک به‌جای شلوار استفاده از دامن‌های بلند است. دامن بلند را با یک مانتو نخی تابستانه برای استایل روزمره ست کنید. همچنین انواع دامن بلند پلیسه یا ساتن را با تاپ نیم‌تنه و یا شومیز می‌توانید برای مهمانی و مراسم‌های رسمی نیز استفاده کنید.

دامن بلند دخترانه

کفش کتانی تابستانه

برای وقت‌هایی که زمان زیادی از طول روز را بیرون از خانه مشغول فعالیت هستید و یا اهل ورزش پیاده‌روی و دویدن هستید، کفش کتانی جایگزین مناسبی به‌جای صندل است. برای حفظ سلامتی خود بهتر است کتانی‌های فیک و تقلبی را کنار بگذارید. کتانی تابستانه انواع مختلفی دارد و برند های معتبر مثل نایک، آدیداس، ریباک و… برای خیلی از رشته های ورزشی کفش های مناسب آن ورزش را با بهترین کیفیت تولید کرده اند. به طور کلی کتانی های رانینگ برای استفاده روزمره و پیاده روی گزینه مناسبی هستند.

میکاپ ترند تابستانی

مهم‌ترین چیزی که در مورد آرایش تابستانی باید رعایت کنید، ملایم بودن میکاپ است. البته در مدل‌های آرایشی سال جدید رنگ‌ها اهمیت ویژه‌ای دارند اما باید سعی کنید به شکل ملایم نه شلوغ از آنها استفاده کنید. برای میکاپ تابستانی جذاب از سایه‌های اکلیلی، استفاده از هایلایتر و ،آرایش خیس همچنین آرایش برنزه که برای فصل تابستان از میکاپ‌های محبوب همیشگی است گزینه‌هایی مناسبی هستند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا کاربردی‌ترین لباس‌های تابستانی دخترانه را معرفی کنیم. همه گزینه‌های گفته شده از ترندهای تابستانی هستند و به شما کمک می‌کنند تا با انتخابی هوشمندانه لباس مناسب تابستان خود را انتخاب کنید، از استایل خود حس خوبی داشته باشید و تابستان خود را عالی بگذرانید.

برچسب ها:

,