هر سال تقریبا از اوایل ماه اسفند همه به دنبال خرید لباس برای عید نوروز هستن. حتما شما هم این تجربه رو دارین که یک سال از خرید لباس عید بی‌نهایت راضی بوده باشین ولی سال بعد خیلی زود از انتخاب‌هاتون پشیمون بشین. حالا ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که چرا گاهی اوقات در مورد خریدامون اشتباه می‌کنیم؟ و چیکار کنیم که امسال خرید بهتر و کامل‌تری داشته باشیم؟ شاید باورش سخت باشه ولی با داشتن یه چک لیست کامل و کاربردی می‌تونین خرید خیلی بهتری رو تجربه کنین. برای مطالعه راهنمایی‌های بیشتر و مشاهده چک لیست ادامه مطلب رو بخونین. 

چطوری مطمئن بشیم لباس‌هایی که خریدیم به هم میاد؟

بیشتر کسایی که همیشه از ناهماهنگ بودن لباس‌هایی که خریدن می‌نالن فقط یک نکته کوچیک رو رعایت نمی‌کنن. اگر شما هم لباس‌های زیادی دارین ولی فکر می‌کنین هیچ کدومشون اونطوری که باید با هم هماهنگ نیستن ما فکر می‌کنیم مشکل شما رو بدونیم.

لباس عید چی بخریم

یک نکته طلایی در مورد خرید لباس وجود داره و اون اینه که شما اول باید بدونین که لباسی رو که انتخاب کردین قراره با چی بپوشین بعد اون رو بخرین. این که بدون فکر یک لباس رو انتخاب کنین و بخواین بعدا تصمیم بگیرین که چی باهاش بپوشین می‌تونه در دراز مدت شما رو صاحب یه کمد پر از لباس ولی ناکارآمد بکنه. اگر اطرافتون کسی رو دارین که همیشه لباس‌هاش به خوبی با هم هماهنگ هستن باید بدونین این یک اتفاق نیست. کسایی که لباس‌های هماهنگ می‌پوشن برای انتخاب هر کدوم از آیتم‌های استایلشون ساعت‌های زیادی فکر کردن. در واقع کل منظور ما از این پاراگراف اینه که خرید‌های هیجانی معمولا به نتایج خوبی ختم نمی‌شن. حتی بهتون پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به قصد خرید از خونه خارج بشین به آیتم‌های مورد نیازتون فکر کنین. این که خواسته‌های خودتون رو بدونین بهتون کمک می‌کنه بهترین راهنمایی رو از فروشنده‌ها بگیرین و سوال‌های عذاب آور و همیشگی فروشنده‌ها راجع به این که چه مدلی مد نظرتونه به فرشته نجاتتون تبدیل بشه.

بیشتر بخوانید: چطور لباس عید بخریم که از همه جذاب‌تر باشیم؟ (مخصوص خانوم‌ها)

چک لیست خرید چطوری قراره به ما کمک کنه؟

لباس عید آقایان

به هر حال همه ما بخشی از درآمد خودمون رو صرف لباس می‌کنیم. اما اینکه بدونیم برای چه آیتمی باید صرفه جویی کرد و یا چه چیزی ارزش سرمایه‌گذاری رو داره به راحتی قابل تشخیص نیست. ممکنه به طور کلی اصل “روی چیزهای ضروری سرمایه گذاری کن، در مورد ترندها صرفه جویی کن” شما رو تا حدی راهنمایی کنه ولی همیشه هم تصمیم گیری به همین سادگی نیست. برای همین ما این چک لیست رو براتون آماده کردیم تا با داشتنش در قدم اول خرید هدفمندتری داشته باشین؛ هم با دونستن حدود قیمت هرکدوم از لباس‌های مورد نظرتون نیازتون بودجه‌ای که برای خرید لباس عید در نظر گرفتین رو بهتر مدیریت کنین.

چک لیست خرید لباس عید برای مردها :

کفش رسمی مردانه

خرید کفش مردانه برای عید

ما فکر می‌کنیم خرید کفش، مهمترین قسمت خرید برای یه آقا باشه. مدل و کیفیت کفش، هم می‌تونه یه تاثیر خیلی بزرگ روی کل استایل شما بذاره هم توی سلامتی و راحتی شما به شدت نقش داره. دقیقا به خاطر همین چیزاست که ما بهتون پیشنهاد می‌کنیم برای خرید کفش عید حسابی وقت بذارین و مهم‌تر از همه کیفیت رو فدای قیمت نکنین.

کت و شلوار مردانه

خرید کت شلوار مردانه برای عید

 این که رسمی‌ترین لباس هر مردی کت و شلوارشه به اندازه کافی انتخاب این لباس رو مشکل می‌کنه. اگه به خاطر نوع کاری که دارین یا هردلیل دیگه‌ای به طور مداوم از کت و شلوار ست استفاده می‌کنین حتما برای خرید این لباس دنبال برندهایی برین که ماندگاری و کیفیت محصولاتشون تضمین شده باشه. البته ممکنه شما از اون دسته آقایونی باشین که فقط برای عروسی‌ها کت و شلوارشون رو از کاور درمیارن! اگر اینطوره پیشنهاد می‌کنیم هزینه‌ای که برای این آیتم در نظر گرفتین رو برای چیزهای دیگه مثل کت تک یا شلوارهای کژوال خرج کنین.

 باید قبول کنین که وقتی به هر دلیلی کت رو از تنتون درمیارین تنها چیزی که به خوش استایل بودنتون مهر تایید می‌زنه یه پیراهن درست و حسابیه! پس سعی کنین پیراهن هایی رو انتخاب کنین که کاملا اندازتون باشن تا بدن شما رو متناسب نشون بدن. اگر اضافه وزن دارین یا قدتون اون قدری که می‌خواین بلند نیست می‌تونین با پوشیدن پیراهن‌های تیره یا پیراهن‌هایی که خط عمودی دارن خودتون رو خوش اندام‌تر نشون بدین!

خرید کت و شلوار مردانه

کت تک مردانه

خرید کت تک مردانه برای عید

 بالاخره می‌دونیم قرار نیست همه مهمونی‌ها رو با کت و شلوار رسمی شرکت کنین! اگر معمولا توی دوران عید به دورهمی‌های کوچیک و دوستانه دعوت می‌شین یه کت تک کژوال می‌تونه لباس مناسبی برای اینجور موقعیت‌هاتون باشه. علاوه بر این کت‌های تک کژوال می‌تونن شما رو امروزی‌تر و جوون‌تر نشون بدن. به خاطر همه این‌ها بهتون پیشنهاد می‌کنیم کت تک رو موقع خرید لباس عید فراموش نکنین!

شلوارجین مردانه

خرید شلوار جین مردانه

به نظر ما خرید شلوار جین یکی از جذاب‌ترین بخش‌های خرید عید محسوب می‌شه. شما کافیه یکبار برای خرید این لباس وقت بذارین تا هم برای مهمونی‌ها و دورهمی‌ها شلوار مناسب داشته باشین هم توی مسافرت‌ عید راحت لباس‌هاتون رو ست کنین. تازه علاوه بر همه این‌ها شلوارهای جین برخلاف بقیه شلوارها برای هربار استفاده نیازی به اتوکشی ندارن و همین موضوع اون‌ها رو به مناسب ترین گزینه برای سفر کردن تبدیل کرده!

جوراب مردانه

خرید جوراب مردانه

اگر می‌خواین کل تعطیلاتتون رو صرف پیدا کردن جوراب‌هاتون نکنین؛ پیشنهاد ما اینه که وقتی به خرید عید میرین به اندازه کافی جوراب بخرین تا اگه بر حسب تصادف چند جفت از اون‌ها رو گم کردین، بتونین سریع جوراب‌های جدید رو جایگزین کنین. جورب‌های مردونه مدل‌های متنوعی دارن و شامل ساق کوتاه، ساق بلند، کاج و ورزشی میشن. شما می‌تونید بر اساس نیازتون مدل مورد نظر خودتون رو خریداری کنید.

مشاهده همه جوراب‌های مردانه

تیشرت مردانه

خرید تیشرت مردانه

تیشرت یکی ازکاربردی‌ترین لباس‌های کمد آقایون محسوب میشه. اگه از اون دسته آقایونی هستین که پوشیدن تی‌شرت و پولوشرت توی فصل بهار بهتون حس خوبی می‌ده حتما یادتون بمونه موقع خرید عید این لباس‌ها رو از قلم نندازین. البته فراموش نکنین که حتما به جنس پارچه این آیتم‌ها توجه کنین چون پارچه‌های پلاستیکی برای فصل‌های گرم سال انتخاب خوبی نیست. بهترین نوع پارچه، نخی و پنبه‌ای هستن؛ چون‌که بدن رو خنک نگه می‌دارن و از تعریق جلوگیری می‌کنن.

خرید تیشرت و پلوشرت مردانه

سویی‌شرت و پولیور

خرید سویی‌شرت مردانه برای خرید عید

 شنیدین که قدیمیا می‌گن به هوای بهار اعتباری نیست؟ اگر شما هم تجربه سرماخوردگی توی بهار رو داشته باشین کاملا متوجه این حرف می‌شین! درسته که اکثر افراد فکر می‌کنن با اومدن بهار باید لباس‌های گرم رو از جلوی دست جمع کنن ولی ما قراره بهتون بگیم توی فصل بهار هم لباس های گرم و ضخیم لازمتون می‌شه. پس سعی کنین وقتی برای خرید عیدتون زمان می‌ذارین به فکر سویی‌شرت و پولیور هم باشین.

خرید سوییشرت و پلیور مردانه

خرید شلوار مردانه

خرید شلوارعید مردانه

 فکر می‌کنیم شلوارهای رسمی اونقدر کاربردی و مهم باشن که حتی بدون داشتن چک لیست خرید عید هم یادتون باشه اون‌ها رو تهیه کنین. اگر خیلی به استایلتون اهمیت می‌دین و اگر اندام متناسبی دارین شلوارهای پارچه‌ای با رنگ روشن می‌تونن شما رو خوش استایل نشون بدن. اگر هم کمی اضافه وزن دارین یا از لکه شدن لباس‌های روشنتون می‌ترسین رنگ‌هایی مثل سرمه‌ای و لجنی همیشه انتخاب‌های خوب و جذابی محسوب می‌شن.

کراوت و پاپیون

خرید کراوات برای عید

 

 درسته همه آقایون از کراوات و پاپیون استفاده نمی‌کنن ولی اونایی که اهل استفاده از این اکسسوری‌ها هستن به خوبی می‌دونن کراوات و پوشت چطور استایلشون رو از این رو به اون رو می‌کنه! اگر شما هم عاشق این اکسسوری‌ها هستین یا حداقل توی مناسبت‌هایی مثل مهمونی سال نو ازشون استفاده می‌کنین حواستون باشه که خرید این آیتم‌ها رو برای عید فراموش نکنین.

از کجا لباس عید بخریم؟

فروشگاه اینترنتی خرید لباس مردانه

تو مطب بالا ۱۱ مورد از لباس‌های مردونه مورد نیاز برای خرید عید رو معرفی کردیم. اما یادتون نره که چیزهایی مثل زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف هم می‌تونن توی لیست خرید عید شما قرار بگیرن. انتخاب با شماست! می‌تونین همین الان چک لیست بالا رو که ما براتون آماده کردیم توی گوشیتون ذخیره کنین یا این که چک لیست اختصاصی خودتون رو برای خرید لباس عید با کمک این مطلب بنویسین. شما عزیزان می‌تونین جدیدترین لباس‌های مردانه برای خرید عید امسال با قیمت‌های عالی رو در فروشگاه اینترنتی تگموند پیدا کنین. تخفیف‌های آخر سال تگموند رو از ندین!

دسته بندی شده در:

برچسب ها:

,