هنگامی که شما به راهنماهای مد و فشن نگاه می کنید، اغلب فکر می کنید برخی از آن ها مفید هستند و برخی دیگر بلااستفاده اند و اصلا خوب نیستند.ما در تگ‌موند، ۹۱ نکته را به شما می آموزیم که برگرفته از بهترین نکات فشن هستند. این نکات از نظر طراحان و متخصصان صنعت مد بهترین و کاربردی ترین ها هستند و مانند سنگ هایی قیمتی زندگی شما را شیک تر خواهند کرد.

۱) اگر می خواهید که شلوار جین خود را کتاه کنید، قبل از دادن آن به خیاط حتما آن را دو بار بشویید. زیرا لباس های جین اغلب با شسته شدن کمی کوتاه می شوند.

۲) علی رغم نوشته های روی تگ لباس های پشمی و ترمه ای، بهتر است که این نوع پارچه ها با دست شسته شوند. برای خشک کردن آن هم آن ها را در یک سبد خشک کن قرار دهید تا آب اضافی آن ها گرفته شود.

۳) برای جلوگیری از ریختن موهای لباس های مویی مثل موهر یا موی خرگوش، بهتر است آن را تا کرده در یک زیپ کیف قرار دهید و حداقل برای سه ساعت فریز نمایید.

۴) برای از بین بردن بوها و رایحه ها از روی لباس ها باید محلولی از یک قسمت سرکه و دو قسمت آب را به آن اسپری نمایید.

۵) برای از بین بردن لک دئودورانت از روی لباس، آن را با فوم محافظ چوب لباسی به آرامی بمالید. بعد از مدتی خواهید دید که لکه ها محو خواهند شد.

۶) اگر روی کیف مورد علاقه شما لکه روغن ایجاد شده، برای از بین بردن آن روی لکه را با پودر بچه کاملا بپوشانید. بگذارید تمام شب به همان صورت بماند. صبح می بینید که لکه پاک شده است. اگر احساس می کنید که هنوز لکه کامل ازبین نرفته، این فرآیند را تا پاک شدن کامل لکه ادامه دهید.

۷) بهترین روش برای داشتن الماس های درخشان در خانه این است که آن ها را با مایع ظرفشویی و یک مسواک قدیمی بشویید.

۸) راز داشتن لباس هایی با تن خور زیبا به منظور استفاده روزانه، لباس هایی به جنس لای کراست. فرمولی که باید به دنبال آن باشید: ۹۵ ٪ کتان و ۵٪ لای کرا برای تیشرت ها و حداقل ۲٪ لای کرا برای جین هاست. این کمک می کند تا لباس شکل خود را حفظ کند.

۹) همیشه لباس های خود را از طیف رنگی روشن به سمت تیره در کمد یا کشوی خود قرار دهید. چشم های شما طیف رنگی را دنبال می کند و این کمک می کند که منظم بمانید.

۱۰) چطور کیفیت یک لباس پشمی را بسنجیم؟ به آرامی لباس را بکشید. اگر دوباره به حالت اول برگشت کیفیت بالایی دارد.

۱۱) اگر وقت پرو کردن شلوار جین را در فروشگاه ندارید، از روش گردنی استفاده کنید. کمر شلوار را دور گردن خود بپیچید. اگر به راحتی دور گردن را پوشاند، نشان دهنده آن است که شلوار اندازه شماست.

۱۲) هرگز مایوی شنای خود را با ماشین لباسشویی نشویید. هم چنین آن را به صورت دستی خشک کنید. ماشین لباسشویی به لباس شما آسیب می زند و حالت کشسانی آن را از بین خواهد برد. بعد از تمام شدن تابستان یا یک دوره ورزشی طولانی می توانید مایوی خود را با ماشین لباسشویی دستی (نیمه اتوماتیک) و مایع لباسشویی ملایم بشویید. اما تأکید می کنیم این کار را بعد از بارها پوشیدن و استفاده از آن انجام دهید.

 

برچسب ها: