با فرا رسیدن فصل سرما یکی از دغدغه های مهم همه آقایان و خانم ها خوش پوشی و جذابیت هرچه بیشتر در این فصل است. اصول زیادی در دنیای مد وجود دارند که با رعایت آن ها می‌توانید صاحب یک استایل جذاب و ویژه شوید. در این مطلب ما به شما کمک میکنیم که با انتخاب بهترین لباس های مردانه و زنانه و چیدن آن ها کنار اکسسوری های مناسب بتوانید زمستان را با خوش پوشی سپری کنید.

لایه ای پوشیدن

یکی از مهمترین قسمت های تیپ زمستانی یا پاییزه لایه ای لباس پوشیدن است. شما می خواهید در عین گرم بودن بدنتان، کارا نیز باشید. نباید زیاد لباس بپوشید که قدرت حرکت از شما سلب شود در عین حال باید به قدری بپوشید که بدنتان گرم بماند. ساده بپوشید. ابتدا یک زیر پیراهن سپس روی آن پیراهن بپوشید. سپس یک بافت نازک و روی آن ژاکت بپوشید. در مرحله ی آخر یک اورکت مناسب روی همه ی این ها بپوشید.

نکاتی برای آقایان در پوشیدن لباس

۱-ما از ترکیب لباس های آبی، سیاه و سفید آقایان لذت می بریم. اگر می خواهید ظاهری مناسب و رسمی برای ملاقات های کاری خود داشته باشید، این ۳ رنگ ساده را انتخاب کنید.

۲-شما می توانید رنگ ها را با هم ترکیب کنید. یک شلوار سبز، بلوز راه راه آبی و کتی طوسی برای محل کار، لباسی کلاسیک و مناسب برای شما است.

۳- اگر با کت و شلوار کراوات نمی زنید، یقه باریک تر انتخاب کنید.

۴-همیشه دکمه کت خود را در حالی که نشسته اید باز کنید

۵- به طرح روی تیشرت خیلی دقت کنید. علاوه بر آن حین خرید دقت کنید که تیشرتی انتخاب کنید که اندازه ی قفسه ی سینه ی شما با آن یکی باشد. برای پوشیدن تیشرت، پیشنهاد ما به شما ست کردن آن با یک پیراهن خوش رنگ از روی آن است.

جنس لباس زمستانی مردانه

در این فصل دو جنس برتر پنبه ای و پشمی مطرح هستند:

پنبه ای: به اندازه لباس های پشمی شما را گرم نمی کند ولی باز هم برای این فصول مناسب است. شستشوی بسیار آسانی دارد. پیراهن های پنبه ای را به عنوان عضو اصلی تیپتان در نظر بگیرید. ژاکت های پنبه ای هم مناسبند اما بازهم می گویم که به اندازه ی مدل های پشمی گرم نیستند.

پشمی: لباس زمستانی مردانه پشمی گرم ترین گزینه برای فصل های سرد شمرده می شوند. بافت های پشمی را انتخاب کنید و از زمستان سرد خود لذت ببرید..

فصل پاییز و استایل پاییزی زنانه

۱-ما در این فصل بهتر است رنگ موهای خود را از رنگ‌های روشن به رنگ‌های تیره تغییر دهید. درواقع با شروع فصل پاییز بهتر است از رنگ‌های روشن و ملایم که بیشتر برای تابستان مناسب هستند، خداحافظی کرده و به سراغ رنگ‌هایی با تناژ تیره‌تر مانند قرمز مسی و قهوه‌ای شکلاتی بروید. البته به یاد داشته باشید که برخی رنگ‌ها، مانند قهوه‌ای تیره و مشکی، برای همه‌ی فصل‌ها مناسب هستند.

۲-وقت آن رسیده است که کیف تابستانی خود را کنار گذاشته و یک کیف مناسب با فصل پاییز که اندکی بزرگ‌تر و زمخت‌تر است را تهیه کنید.

۳-در فصل پاییز برای رنگ رژ لب رنگ‌های متمایل به طلایی مناسب هستند. برای مثال رنگ نارنجی مایل به زرد، مسی، رنگ‌های تند، تناژ رنگ برنزی، قهوه‌ای و قرمز همگی می‌توانند برای فصل پاییز مناسب باشند.

۴-پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث میشه سالم و سرجال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیاین.

۵-بهتر است دستکش پاییزی از جنس پشم نباشد چون پس از شستن و یا حتی زیر باران خیس شدن، دیر خشک می‌شود.