قراره در مورد اینا صحبت کنیم:

گرمی هوا، تابش آفتاب و تعریق زیاد همه و همه باعث میشوند همان آرایش همیشگی شما خراب شود و یا به چشم نیاید. ما در تگ‌موند قصد داریم در این پست نکات آرایش تابستانی را بگوییم که با رعایت آن ها آرایشتان با گرمای زیاد خراب نشود و در تمام روز بدرخشد.

آرایش پوست

قبل از هر چیز رنگ کرم پودر شما بسیار مهم است

همانطور که میدانید تابستان فصل آفتاب گرفتن و برنز کردن است پس کرمی که انتخاب میکنید کمی از پوستتان تیره تر باشد بد نیست البته نه خیلی تیره حدود یک درجه تیره تر و اگر کرم پودرتان کمی تن بژ یا  گندمی داشته باشد بهتر است.

به چند نکته دیگر نیز باید دقت کنید اگر کرم پودرتان حاوی SPF باشد بهتر است ولی اگر از کرم پودر معمولی استفاده میکنید قبل از کرم پودر کمی ضد آفتاب روی پوست بزنید و کاملا پخش کنید سپس کرم پودر را روی ضد آفتاب بزنید

ترجیحا از ضد آفتاب و کرم پودر ضد تعریق استفاده کنید ( به کلمه no sweat در روی بسته دقت کنید)

اگر پوست چربی دارید حتما از کرم پودر های oil free استفاده کنید.

بعد از پخش کردن کامل کرم پودر با یک دستمال کاغذی تمیز چند بار روی پوست ضربه بزنید تا کرم پودر های اضافی برداشته شود استفاده از پنکک هم میتونه آرایشتون رو ثابت کنه ولی بهتره آرایشتون خیلی سنگین نباشه تا پستتون اجازه نفس کشیدن داشته باشه .

بهتره آرایشتون رو بیک کنیدتا با تعریق زیاد بهم نریزه. ( با استفاده از پودر فیکس بی رنگ یا پودر تالک میتونین پوستتون رو بیک کنید)

کانسیلر رو زیر چشمتون کاملا پخش کنید و چند دقیقه بگذارید پودر بیک زیر چشمانتان بماند تا چربی کانسیلر را جذب کند سپس با براش، پودر را از روی پوست بردارید.

بهتر است برای کانتور کردن زیر گونه از پودر های هلویی تیره استفاده کنید. میتونین رژ گونه های براق با تن روشن استفاده کنید.

استفاده از هایلایتر جلوه آرایشتان را کاملا تغییر میدهد. روی استخوان گونه، بر آمدگی زیر ابرو، نوک بینی و بالای لب ها بهترین جا برای استفاده از هایلایتر است.

شاید داشتن کک و مک برای خیلی ها جالب نباشد ولی کک مک در تابستان نوعی سبک خاص به شما میده و چهرتون رو تغییر میده میتونین یه وقتایی با مداد چشم قهوه ای تعدادی کک و مک روی گونتون بکشید.

آرایش چشم

بهتره برای آرایش چشم از سایه های براق قهوه ای استفاده کنید. و از سایه سفید براق برای گوشه داخلی چشمتون استفاده کنید و زیر مژه های پایین کمی سایه قهوه ای بزنید.

میتونین لبه داخلی پلک پایین چشمتون رو با مداد سفید بکشید.

ترجیحا از خط چشم و سایه دودی استفاده نکنید چون احتمالا در طول روز پشت پلکتان عرق میکند و خط چشم پخش میشود.

میتونین فقط از ریمل استفاده کنید ولی بارها ریمل بزنید تا مژه هایتان پر و بلند شود.

آرایش ابروها

بهتره ابرو هاتون رو با مداد پر نکنید و تنها آنها را شانه کنید و یا اگر ابروهایتان خیلی کم پشت است با سایه کمی هاشور بزنید.

آرایش لب

ترجیحا از رژ های کمرنگ و براق استفاده کنید . احتمالا در طول روز زیاد آب میخورید و ممکن است رژتان هم بخورید پس ترجیحا از رژهای طبیعی و بدون سرب استفاده کنید. برق لب انتخاب خیلی خوبی برای تابستان است.

دسته بندی شده در: