برای خوش‌پوشی و  به‌روز بودن دانستن رنگ سال اهمیت زیادی دارد. این موضوع به شما کمک می‌کند که لباس‌های خود را براساس روحیه جدید سال استایل کنید و به روز بودن خود را به رخ بکشید. امسال هم مانند هرسال رنگ خاصی توسط کمپانی پنتون به عنوان رنگ سال معرفی شده که در این مطلب از تگ‌مگ به معرفی آن می‌پردازیم.

رنگ سال ۲۰۲۴ پنتون

کمپانی پنتون هر ساله با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی و یک رنگ را به عنوان رنگ سال معرفی می‌کند.  این کمپانی رنگ سال ۲۰۲۴ را Peach Fuzz معرفی کرد که ترکیبی از صورتی و نارنجی است که پیام آور آرامش، امید و خوشبینی است.  رنگ امسال با توجه به تنش‌های بین اوکراین و روسیه انتخاب شده که مردم را در این شرایط به آرامش دعوت می‌کند. این رنگ همچنین بازتاب ترس و امید نسل حال حاضر نسبت به آینده است.

هرچند رنگ هلویی امسال بیشتر مربوط به شرایط اجتماعی و فردی انسان‌هاست، اما یادآور خواص تغذیه‌ای زردآلو، پرتقال و هلو نیز هست که سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین هستند و باید در رژیم غذایی افراد استفاده شوند.

پیشنهاد مقاله: رنگ سال ۱۴۰۲

رنگ سال در دکوراسیون

چرا دانستن رنگ سال مهم است؟

دانستن رنگ سال به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های هوشمندانه‌ای در زمینه‌های مختلف پوشاک، طراحی داخلی و حتی تبلیغات و انتخاب هدایا داشته باشید. این رنگ به کمپانی‌های مختلف پوشاک و اکسسوری زنانه و مردانه کمک می‌کند تا محصولات خود را به صورتی تولید کنند که مورد پسند عوام قرار بگیرد.

رنگ سال در دکوراسیون داخلی

رنگ سال می‌تواند در طراحی داخلی کمک کند تا فضایی دلنشین و جذاب همراه با ترندهای روز داشته باشید و به روزترین لوازم دکوری را هماهنگ با فضا از نظر رنگی تهیه کنید. همچنین صاحبین کسب و کار به واسطه انتخاب رنگ سال برای محصولات یا دکوراسیون خود می‌تواند توجهات را به سمت خود بکشند و برای خود به راحتی تبلیغ کنند.

دکوراسیون هلویی

تاثیر رنگ سال در تبلیغات

با استفاده از رنگ سال می‌توانید توجهات را به راحتی به سمت تبلیغات خود جلب کنید. این تبلیغات به دلیل تحریک کردن بیننده به سمت رنگ جدید سال، مدت طولانی‌تری در ذهن مخاطب ماندگار می‌شوند و شما می‌توانید به روز بودن اطلاعات خود و برندتان را با استفاده از رنگ سال به رخ مخاطب بکشید. دانستن رنگ سال می تواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات خود را به شکلی جذاب و تأثیرگذار تبلیغ کنید.

ویژگی های رنگ Peach Fuzz

رنگ Peach Fuzz دارای طیف وسیعی از رنگ‌های روشن و پاستلی تا رنگ های تیره و تندتر است. بنابراین دست شما در ست کردن و استایل کردن با این رنگ بسیار باز است.

دیگر رنگ‌های ترند ۲۰۲۴

در کنار رنگ هلویی، رنگ‌های دیگری نیز امسال ترند هستند که در ادامه آن‌ها را هم معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید از این رنگ‌ها برای تکمیل استایل و میکاپ خود در سال جدید استفاده کنید و بدرخشید.

رنگ های ترند 2024

زرشکی تیره intense rust

این رنگ لوکس بودن را القا می‌کند و سرشار از گرماست که انتخابی عالی برای لباس‌های زمستانی و میکاپ است. رنگ intense rust تعادلی را میان تجملات و سادگی برقرار و  حالتی اصیل ایجاد می‌کند. همچنین بازگشت به سبک کلاسیک از جمله پیام‌های این رنگ است.

رنگ زرشکی

بنفش تیره midnight plum

این رنگ بهترین جایگزین مشکی برای امسال است. یک رنگ اصیل و لوکس بی‌طرف که رگه‌های گوتیک، دسیسه و سفر فضایی را در خود جای داده و رنگی مرموز است.

رنگ بنفش

خاکستری روشن susteined gray

خاکستری یک رنگ خاص و لوکس است که با اکثر رنگ‌ها قابل استفاده است. این رنگ در امسال با پیام اهمیت محیط زیست ترند شده است و اطمینان و عملی بودن را تداعی می‌کند.

رنگ خاکستری

سبز روشن cool matcha

این رنگ پاستلی با اکثریت رنگ‌های ترند امسال همخوان است و شادابی را برای استایل شما به همراه خواهد داشت. این رنگ سبز پیام آور اطمینان و سودمندی است و به عنوان یک رنگ کلاسیک تعادل را تداعی خواهد کرد.

رنگ سبز ماچا

استایل با رنگ سال ۲۰۲۴

برای استایل با رنگ Peach Fuzz می‌توانید یک بیس اصلی را انتخاب کنید و آن را با اکسسوری‌های مردانه و زنانه مشکی استایل کنید. هلویی، آبی روشن، صورتی کمرنگ، قهوه‌ای، خاکستری، سبز روشن و زرد از جمله رنگ‌هایی هستند که به راحتی با رنگ سال ۱۴۰۳ ست می‌شوند و ظاهری ملایم و آرام به شما می‌بخشند. در ادامه چند پیشنهاد استایل از طراحان را برایتان توضیح خواهیم داد و پالت رنگی استایل و چند استایل را معرفی خواهیم کرد.

پالت رنگ برای رنگ سال

رنگ‌های پاستلی کمرنگ

مریم ناصر زاده کالکشن استایل خود را با رنگ‌های پاستلی و کمرنگ معرفی کرده و از سایه‌های سبز و نارنجی استفاده زیادی داشته که استایل‌های او را خاص و دلپذیر می‌کند. استفاده از رنگ‌های مکمل باعث شده تا استایل‌های او شاداب و جذاب باشند.
پالت رنگ برای استایل

رنگ‌های روشن و براق

ادن چوی در کالکشن جدید خود از سایه‌های براق رنگ‌ها استفاده کرده که چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کنند. او از نارنجی و آبی تند در طراحی پالت رنگ خود استفاده کرده که تفاوت زیادی را ایجاد کرده و بسیار جذاب است.
پالت رنگ با نارنجی

رنگ‌های لطیف

ایزابل مارانت در کالکشن امسال خود از رنگ‌های میانی و سایه‌های هلویی و ترکیب آن‌ها با سبز و آبی استفاده کرده است که باعث بوجود آمدن یک پالت رنگی بوهمین شده است و توجه طرفداران این سبک را برانگیخته است.
پالت رنگ های زمینی

رنگ‌های زمینی

اولا جوهانسون هم کالکشن خود را با ترکیبی از رنگ سال ۲۰۲۴ و هارمونی بنفش و قرمز طراحی کرده که بسیار رمزآلود و چشم نواز است. استایل‌های او در حالی که ظاهری بسیار شاداب و دلپذیر دارند، اما رگه‌های رمز و راز را نیز دارند که یک ترکیب خاص و عالی است.

پالت رنگی استایل

رنگ‌های پاستلی

جاناتان سیمخای هم یک کالکشن خاص و پاستلی را با رنگ نعنایی و سایه‌های تیره هلویی طراحی کرده که راحتی را تداعی می‌کنند و در عین حال با ترندهای روز هماهنگی خوبی دارند.

پالت رنگی استایل

رنگ‌های تند

آلبرتا فررتی کالکشن خود را با سایه‌های رنگ سال به خصوص نارنجی طراحی کرده و در کنار آن از فیروزه‌ای، سبز روشن  و قهوه‌ای هم استفاده کرده است که یک ترکیب عالی و چشم نواز برای هر استایلی محسوب می‌شود.

پالت رنگ با هلویی

سخن پایانی

رنگ سال ۲۰۲۴ به تازگی معرفی شده است و ما تلاش کردیم در  همین ابتدا برایتان این مطلب را حاضر کنیم تا بتوانید رنگ‌های استایل خود را به راحتی و با فکر و زمان کافی به رنگ‌های ترند روز نزدیک کنید. حال شما بگویید کدام یک از پالت‌های معرفی شده را بیشتر دوست دارید؟ خودتان چه رنگ‌هایی را با رنگ امسال پیشنهاد می‌کنید؟ اگر دوست داشتید لباس جدیدی با رنگ سال ۲۰۲۴ تهیه کنید، پیشنهاد میکنیم سری هم به فروشگاه اینترنتی تگموند بزنید.

دسته بندی شده در: