راحتی در سفر از اهمیت بالایی برخوردار است و برای راحتی باید در نظر داشته باشید که در چه فصلی سفر می کنید تا بتوانید برنامه ریزی کنید. حال که تابستان است و سفرهای تابستانی شروع شده‌اند، سعی داریم تا در این مقاله برایتان بیشتر درمورد استایل مسافرت تابستانی در سفر صحبت کنیم. برای داشتن یک سفر تابستانی شیک و راحت، باید لباس‌ها و لوازم جانبی مناسب را انتخاب کنید. در این مطلب چند نکته برای شروع کار شما آورده شده است.

آب و هوای مکان مقصد را در نظر بگیرید

اولین قدم این است که مکان مقصد خود را در نظر بگیرید. آب و هوا، فرهنگ و فعالیت‌هایی که در آنجا انجام می‌دهید بر انتخاب لباس‌های شما تأثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، اگر به ساحل می‌روید، به لباس‌های شنا، حوله و لباس‌های ساحلی مانند سارافون یا شلوارک و تاپ نیاز دارید. اگر به یک شهر می‌روید، ممکن است به لباس‌های شیک‌تر مانند لباس و دامن یا شلوار و پیراهن نیاز داشته باشید.

همچنین ممکن است که سفر به یک منطقه سردسیر یا بارانی سفر کنید که نیازمند لباس های ضد آب و بوت باشد! بنابراین ابتدا آب و هوای مقصد را در تاریخ سفر خود چک و سپس اقدام به بستن چمدان خود کنید.

استایل مسافرتی

بررسی فعالیت های حین سفر

فعالیت‌هایی که در طول سفر انجام می‌دهید را نیز در نظر بگیرید. اگر قصد پیاده‌روی یا کوهنوردی دارید، به کفش‌های مناسب و لباس‌های راحت و کشسان نیاز دارید و اگر مقصد شما دارای ساحل باشد و قصد داشته باشید که در استخر یا دریا شنا کنید، به لباس شنا و حوله نیاز دارید.

لوازم ضروری مسافرت

راحتی را مد نظر قرار دهید

مهمتر از همه، راحتی را در نظر بگیرید. شما باید در طول سفرتان احساس راحتی کنید، بنابراین لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن ها احساس راحتی می‌کنید و می‌توانید به راحتی حرکت کنید. لباس های خیلی رسمی و برش دار انتخاب مناسبی برای سفر نیستند، مگر این که برای شرکت در یک رویداد به سفر می روید.

استایل مسافرت تابستانی

ضد آفتاب را فراموش نکنید

استفاده از ضد آفتاب چه در سفر و چه به صورت روزمره از اهمیت بالایی برخوردار است، اما برخی افراد  در سفر کمتر به استفاده از ضد آفتاب ها اهمیت می دهند. بهتر است توجه داشته باشید که استفاده نکردن از ضدآفتاب ها می تواند خطرات جبران ناپذیری را برای پوست شما به همراه بیاورد و پوست صورت و بدن شما را هم تیره کند که جلوه خوبی نخواهد داشت.

حتی اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید، باید از روغن های برنزه مخصوصی استفاده کنید که به شما این امکان را بدهند تا پوستی خوش‌رنگ و سالم داشته باشید.

اکسسوری های کاربردی را فراموش نکنید

اکسسوری هایی مانند عینک آفتابی، کلاه، کیف های کوچک با بند بلند یا کراس بادی ها از جمله اکسسوری های کاربردی برای سفر هستند که راحتی شما را تضمین خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم که برخی اکسسوری هایی که علاوه بر تکمیل استایل، حالت محافظتی هم دارند را از برندهای مطرح تهیه کنید تا از کیفیت آن ها مطمئن باشید.  برای مثال بهتر است عینک آفتابی خود را از برندهایی تهیه کنید که مطمئن هستید بهترین کیفیت را دارند و از چشمان شما محافظت خواهند کرد. برای مثال عینک ریبن، پلیس و اسپای از جمله بهترین عینک های آفتابی موجود در بازار هستند.

هوشمندانه لباس انتخاب کنید

برخی افراد با توجه به محلی که به آن سفر می کنند لباس های خود را انتخاب می کنند و این موضوع باعث می شود تا کمد آن ها پر از لباس هایی شود که استفاده نمی‌کنند و از طرفی هم نمی‌توانند آن ها را ببخشند چون برایشان سرشار از خاطرات خوب سفر است. اگر دوست ندارید که شما هم دچار این مشکل شوید بهتر است که هوشمندانه لباس بخرید که بتوانید در روزهای عادی هم آن را استفاده کنید.

در حین خرید لباس هم توجه داشته باشید برای داشتن یک استایل مسافرت تابستانه عالی، به دنبال لباس‌های سبک و قابل تنفس از جنس پنبه، کتان یا لینن باشید. رنگ‌های روشن و شاد را انتخاب و از مدل‌های گشاد و آزاد استفاده کنید. صندل، دمپایی یا کفش‌های تخت بپوشید و از لوازم جانبی مانند کلاه، عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب استفاده کنید. لباس‌های تنگ و چسبان، لباس‌های چروکیده و موهای بلند و رها شده را از استایلتان حذف کنید و از عطرهای خنک و تازه استفاده کنید اگر قصد دارید شلوارک بپوشید، مقاله راهنمای انتخاب شلوارک برای انواع اندام را به هیچ‌عنوان از دست ندهید. با رعایت این نکات ساده، می‌توانید در گرمای تابستان هم شیک و هم خنک به نظر برسید.

کفش

به احتمال زیاد در طول سفرتان زیاد پیاده‌روی خواهید کرد، بنابراین باید کفش‌هایی را انتخاب کنید که راحت باشند و از پاهایتان حمایت کنند.  انتخاب کفش مناسب برای سفرهای تابستانی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا کفش نامناسب می‌تواند باعث ناراحتی، تاول و حتی آسیب دیدگی شود. بنابراین بهتر است که خرید صندل زنانه و مردانه برای سفر را با دقت انجام دهید و حتما راحتی آن را در نظر بگیرید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله ۶ ایده برای ست کردن کفش زنانه در استایل روزمره را هم بخوانید تا بتوانید راحت‌تر برای استایل حین سفرتان برنامه ریزی کنید.

سخن پایانی

سفر تابستانی یکی از جذاب‌ترین اتفاقات این فصل است، اما به دلیل گرمای بیش از حد بهتر است که لباس های خود را با دقت زیادی  انتخاب کنید که راحت باشید و از سفر نهایت لذت را ببرید. در این مقاله سعی کردیم تا برخی نکات را به شما بگوییم تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید.

دسته بندی شده در: