داشتن استایلی خنک و شکیل یکی از دغدغه‌های افراد در فصل گرماست. شلوارک یکی از محبوب‌ترین لباس‌هایی است که در این فصل در استایل مردانه و زنانه استفاده می‌شود و شما می‌توانید بر اساس ترجیح  سلیقه خود آن را خریداری کنید، اما اگر برایتان مهم است که استایل شما ظاهری عالی داشته باشد و بهترین فرم بدن خود را به نمایش بگذارید نباید برای خرید شلوارک تنها به سلیقه اکتفا کنید. انتخاب شلوارک مناسب می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا باید با فرم بدنی شما همخوانی داشته باشد و عیوب را بپوشاند و نقاط قوت را برجسته کند. در این مقاله از تگ‌مگ به شما کمک می‌کنیم تا شلوارکی بر اساس فرم بدن خود انتخاب کنید و بدرخشید.

بهترین مدل شلوارک جین

وقتی صحبت از شلوارک جین مردانه به میان می‌آید مدل‌های متنوعی از آن وجود دارد که خرید شلوارک را سخت می‌سازد. درواقع شلوارک جین یکی از مدل‌های شلوارک است که هر کسی باید حداقل یکی از آن را در کمد خود داشته باشد. شلوارک جین علاوه بر خاص کردن استایل شما، برای انواع استایل کژوال و اسپرت می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

شلوارک جین کارگو و کلاسیک دو نمونه از ترندهای تابستانه ۲۰۲۳ هستند که انواع مختلفی از استایل را می‌توانید به کمک آن‌ها داشته باشید و بدرخشید.

بهترین مدل شلوارک برای افراد چاق

انتخاب شلوارک مناسب برای افراد چاق می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما با کمی دقت و سلیقه می‌توان شلوارک‌هایی را پیدا کرد که به زیبایی اندام شما را نشان دهد. افراد دارای پاهای درشت و چاق در بسیاری از مواقع اعتماد به نفس پوشیدن شلوارک را ندارند. چرا که فکر می‌کنند که شلوارک بدن آن‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهد. اما واقعیت این است که در صورت انتخاب مدل درست شلوار جین، شما هم می‌توانید با اعتماد به نفس از شلوارک در استایل خود استفاده کنید. شلوارک برمودا و شلوارک‌های بلند زیر زانو با رنگ‌های تیره از بهترین نمونه‌های شلوارک برای افراد چاق هستند.

  • شلوارک‌های فاق بلند: این مدل شلوارک‌ها شکم و پهلوها را می‌پوشانند و کمر را باریک‌تر نشان می‌دهند.
  • شلوارک‌های دمپا گشاد: این مدل شلوارک‌ها پاها را لاغرتر نشان می‌دهند و به تعادل اندام شما کمک می‌کنند.
  • شلوارک‌های راسته: این مدل شلوارک‌ها برای همه فرم‌های بدنی مناسب هستند و تعادل خوبی در اندام ایجاد می‌کنند.
  • شلوارک‌های راه‌راه: طرح راه‌راه عمودی پاها را بلندتر نشان می‌دهد.

بهترین مدل شلوارک برای پاهای لاغر

هنگام انتخاب شورت برای پاهای لاغر، باید از هر چیزی که خیلی گشاد یا بزرگ است خودداری کنید. این کار فقط توجه را به لاغری پاهای شما جلب می کند. در عوض، به دنبال یک مدل باریک تر باشید که خطوط پاهای شما را دنبال کند بدون اینکه خیلی تنگ باشد.

افراد دارای پاهای لاغر هم دوست دارند که در استایل خود پاهایی پرتر و حجیم‌تر داشته باشند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، شلوارک‌های کیسه‌ای و کاغذی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این فرم شلوارک خود را روی بدن شما رها نمی‌کند و با حفظ ظاهر خود پاهای شما را نیز پرتر نشان می‌دهد. شلوارک‌های گشاد و culotte هم از مواردی است که می‌توانید انتخاب کنید.

  • شورت فیت: این شورت ها دارای یک ساق صاف هستند که در زانو کمی باریک می شوند. آنها یک گزینه همه کاره هستند که می توان آنها را به صورت رسمی یا غیر رسمی پوشید.
  • شورت چینو: چینو نوعی پارچه کتان کجراه است که در رنگ ها و مدل های مختلف موجود است. آنها یک انتخاب عالی برای یک ظاهر غیر رسمی تر هستند.
  • شورت ورزشی: شورت ورزشی یک گزینه راحت برای انجام کارهای روزمره یا ورزش است. شلوارک‌های آستردار گزینه‌های بهتری هستند.

بهترین شلوارک ورزشی

ورزشکاران و دونده‌ها معمولا در فصول گرم سال شلوارک را برای تمرین‌های خود انتخاب می‌کنند. اگر شما به تازگی در این مسیر قدم گذاشته‌اید و نمی‌دانید که چه شلوارکی انتخاب کنید، باید بدانید که پارچه قابل تنفس و کشی راحت از مهم‌ترین نکاتی است که باید برای خرید شلوارک ورزشی به آن توجه کنید. شلوارک ورزشی نباید حرکت شما را محدود کند و عضلات شما را تحت فشار بگذارد و باید خیلی زود رطوبت خود را از دست بدهد.

بهترین شلوارک ورزشی برای شما به عوامل مختلفی مانند نوع ورزشی که انجام می‌دهید دارد.

  • دویدن: شلوارک‌های مخصوص دویدن باید سبک، خنک و دارای تنفس‌پذیری بالا باشند. همچنین، این نوع شلوارک‌ها باید دارای جیب‌هایی برای حمل لوازم ضروری مانند کلید یا تلفن همراه باشند.
  • بدنسازی: شلوارک‌های بدنسازی باید از جنس پارچه‌ای ضخیم‌تر و بادوام‌تر باشند تا در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت کنند. همچنین باید دارای کشسانی مناسب باشند تا آزادی حرکات را به شما بدهند.
  • فوتبال: شلوارک‌های فوتبال باید از جنس پارچه‌ای سبک و خنک باشد و آزادی حرکات شما را از بین نبرد.

بهترین مدل شلوارک برای پاهای چاق

اگر پاهای درشتی دارید و دوست ندارید با شلوارک پوشیدن آن‌ها را به نمایش بگذارید، بهترین انتخاب برای شما شلوارک اسکیت یا A-line است که پایین تنه شما را ظریف نشان خواهد داد. بهتر است این مدل شلوارک را با رنگ‌های تیره خریداری کنید که به ظریف‌تر نشان دادن استایل شما کمک می‌کند.بهترین مدل شلوارک برای پاهای چاق، شلوارک‌های گشاد و بلند هستند. این نوع شلوارک‌ها پاهای شما را لاغرتر نشان می‌دهند و به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهند.

  • شلوارک اسکیت: این نوع شلوارک در قسمت کمر گشاد است و به تدریج تا پایین تنه تنگ می‌شود. شلوارک اسکیت برای افرادی که پاهای چاق و باسن بزرگی دارند، انتخاب مناسبی است.
  • شلوارک A-line: این نوع شلوارک در قسمت کمر گشاد است و به سمت پایین تنه گشادتر می‌شود. شلوارک A-line برای افراد دارای پاهای چاق و ران‌های بزرگ مناسب است.

بهترین مدل شلوارک برای افراد کوتاه قد

برای افراد قد کوتاهی که دوست دارند هنگام پوشیدن لباس قدشان بلندتر دیده شود، بهترین انتخاب شلوارک فاق بلند یا کات دار است. همچنین شلوارک‌هایی با ارتفاع کم و بالای زانو خطای دید ایجاد کرده و توهمی از پاهای بلند برای شما می‌سازند. شلوارک‌های گشاد و بلند بدترین انتخاب برای این افراد است.

انتخاب درست سایز در خرید اینترنتی

انتخاب درست سایز در خرید اینترنتی لباس می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا امکان پرو لباس قبل از خرید وجود ندارد. با این حال، با رعایت چند نکته ساده می توانید احتمال انتخاب سایز مناسب را افزایش دهید. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما هم نگران هستید که اشتباه سایز خود را ثبت کنید، سری به مقاله راهنمای کامل انتخاب سایز لباس برای خرید اینترنتی بزنید.

سخن پایانی

حال که با شلوارک مناسب اندامتان آشنا شده‌اید وقت خرید شلوارک است. شما می‌توانید انواع مختلفی از شلوارک مردانه و زنانه را در فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده و به صورت آنلاین از برترین برندهای خارجی و داخلی خریداری کنید.