حتما در هنگام خرید پوشاک نام برند آر ان اس را شنیده اید. اگردر پوشش علاقمند به استایل های سبک و کژوال هستید پیشنهاد می‌کنم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید چراکه قصد معرفی برندی با کیفیت و اصالت ایرانی را داریم. Rns برند ثبت شده ی شرکت رنگین نخ صبا است که در سال ۱۳۸۹ توسط رضا مهاجرانی و امیر مهاجرانی ثبت شد. فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و مد و تولید پوشاک در ایران است.

خرید لباس

طراحی و تولید محصولات برای شما

در ابتدا تیم طراحی آر اِن اس با خلاقیت هر چه تمام محصولات کالکشن مورد نظر را طراحی می‌کنند بعد از انتخاب پارچه و ملزومات آن سپس، تیم تولید RNS با برنامه ریزی شروع به تولید کالکشن مجموعه خود کرده که در آن تمامی محصولات با استانداردهای از قبل مشخص شده وارد مرحله دوخت می‌شوند. اما مسئله‌ی حائز اهمیت این است که در تمامی این مراحل تیم آر اِن اس مهم ترین چیزی که به آن توجه دارند رضایت مشتری است پس تمامی متریال مورد نظر کالکشن ها از بهترین تامین کنندگان ایرانی تهیه میشود. تیم آر اِن اِس همواره سعی داشته تا در تولید محصولات خود از مواد اولیه طبیعی مانند پنبه و کتان و همچنین رنگ های طبیعی استفاده کند از این رو این مجموعه از حامیان و دوستداران طبیعت می باشد. در ادامه قصد داریم تا محصولات تولیدی این برند را بشناسیم.

خرید تیشرت مردانه و زنانه

تیشرت و پلو شرت

اگر علاقمند به استایل راحت و کژوال هستید برند آر ان اس تولید کننده انواع تیشرت و پولوشرت برای آقایان و خانم ها می‌باشد. تیشرت ها لباس هایی بدون یقه هستند و پولوشرت ها عموما دارای یقه و چند دکمه در قسمت گردن می‌باشند. پوشیدن تیشرت استایل شما را غیررسمی و کژوال جلوه می‌دهد. الان در تابستان بهترین زمان برای استایل کردن با تیشرت و پلوشرت است. برای اقایان تیشرت با شلوار جین و برای خانم ها استفاده از تیشرت برای زیر مانتو های جلو باز در تابستان ترکیب جذابی است.

خرید شلوار مردانه و زنانه

انواع شلوار

برند ار ان اس انواع شلوار را برای خانم ها و اقایان در طرح و جنس مختلف طراحی کرده است. مدل هایی مثل شلوار جین، شلوار پارچه ای، شلوار کتان در کالکشن های این برند موجود است. تنوع در محصولات فراوان است و شما می‌توانید انواع شلوار مردانه و شلوار زنانه با مدل هایی مثل کشی، دکمه ای، بندی و زیپی مورد نظر خودتان را از این برند تهیه کنید.

خرید کتونی

کفش راحتی

یکی دیگر از محصولات تولیدی این برند کفش و کتانی است. مهم ترین ویژگی کفش های راحتی همانطور که از اسم آن نیز پیداست راحتی و سبک بودن آن است تا برای استفاده روزمره مناسب باشد. یکی ازکفش های راحتی رایج و پرطرفدارکتانی است. برای خرید کتانی مهم ترین فاکتوری که باید به آن توجه داشت جنس رویه کفش، کفی، دوخت کناره و زیره کفش است. کیفیت محصولات RNS موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت چرا که در عین حفظ قیمت هیچ گاه برای کنترل هزینه‌ها از کیفیت کاسته نشده بلکه تلاش بر این بوده است که در هر قدم کیفیت محصولات نیز افزایش یابند. پس با خیالی آسوده میتوانید دست به انتخاب بزنید.

خرید لباس ورزشی

لباس های ورزشی

لباس ورزشی از جمله پوشاکی محسوب میشود که بدن باید هنگام ورزش در آن احساس راحتی داشته باشد. از دیگر ویژگی های لباس ورزشی مناسب، کیفیت الیاف آن است. برای تولید لباس ورزشی باید در عین راحت و سبک بودن لباس به جنس و مقاومت آن نیز توجه کرد تا در هنگام فعالیت های بدنی آسیبی به لباس وارد نشود. آر اِن اِس با توجه به همه‌ی فاکتور های گفته شده اقدام به تولید انواع پوشاک ورزشی مانند شلوار و شلوارک ورزشی، لباس شنا، تاپ ، تیشرت و پولو شرت برای خانم ها و آقایان کرده است.

خرید پیراهن مردانه

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه از جمله گزینه‌های جدا نشدنی در استایل اقایان است. ازترکیب پیراهن مردانه، شلوار های گوناگون و اکسسوری های مختلف میتوان استایل رسمی و یا اسپورت ساخت. اگر قصد خرید پیراهنی با کیفیت و قیمت مناسب را دارید، برند ار ان اس انواع پیراهن مردانه با تنوع مختلف مثل چهارخانه، رسمی و اسپورت را با بهترین شرایط برای مشتریان خود تولید میکند.

خرید بلوز زنانه

بلوز شومیز

از دیگر تولیدات این برند برای خانم ها بلوز و شومیز است. تفاوت شومیز و بلوز در دکمه آن است. در دوخت شومیز بر خلاف بلوز از دکمه استفاده میشود. بلوز و شومیز به تناسب طرح، مدل و نوع پارچه تعیین کننده سبک استایل شما هستند. با توجه به آنکه در تیم آر اِن اِس اصل بر سادگی و بروز بودن است، اگر به سبک استایل کژوال علاقه‌مند هستید بلوز و شومیز های این برند را به شما پیشنهاد می‌کنم.

خرید شال و روسری

اکسسوری

اکسسوری در دنیای فشن به جزئیات بزرگ و کوچکی گفته می‌شوند که تکمیل کننده استایل اصلی شما هستند. در واقع این جزئیات خوش‌رنگ اگر به درستی انتخاب شوند و در جای درست قرار گیرند می‌توانند نمایانگر هویت شما باشند. برند آر اِن اِس با در نظر گرفتن این موضوع اقدام به تولید اکسسوری برای خانم ها و آقایان کرده است. انوع شال، جوراب، هدبند، اکسسوری مو و… را میتوانید در جدید ترین کالکشن های این برند مشاهده کنید.

خرید پیراهن زنانه

پیراهن و اورال

پیراهن مجلسی و کژوال، تونیک، سارافون و سرهمی همگی از تولیدات جذاب برند آر اِن اس برای خانم ها هستند. از آنجایی که تنوع طرح و رنگ و پارچه‌های محصولات بسیار بالاست، اگر قصد خرید لباس زنانه را دارید توصیه می‌کنم کالکشن های تابستانه  این برند را در اولویت قرار دهید.

لباس راحتی

لباس راحتی

برند آر اِن اِس هم برای اقایان و همچنین خانم ها لباس راحتی نیز تولید کرده است. رنگ های متنوع و شاد طراحی متفاوت و فانتزی می‌تواند از جمله دلایلی باشد که شما را ترغیب کند تا خرید لباس راحتی را بر خلاف معمول جدی بگیرید. انواع لباس راحتی مثل تیشرت و شلوار و پیراهن خواب را می‌توانید با کیفیت خوب ومتناسب اندام خود را از آر ان اس تهیه کنید.

لباس زنانه

 

سخن پایانی

این مجموعه تمام تلاش خود را می‌کند که ملزومات مورد نیاز محصولات را از با کیفیت ترین‌ها را انتخاب کند تا مشتری نیز بتواند با بهترین قیمت ممکن البسه‌ی این مجموعه را تهیه نماید در تمام سال‌هایی که مجموعه‌ی RNS آغاز به کار نمود، هدفش پایین نگه داشتن هزینه‌ی‌های تولید و کاهش قیمت واسطه‌گری بود.

در صنعت مد وفشن سادگی چیزی است که همواره ماندگار می‌ماند، اگر شما علاقه‌مند به استایل سبک، راحت، ساده ولی در عین حال با‌کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما این برند پرتلاش ایرانی است، آر اِن اس برندی است که در شرایط سخت اقتصادی طرف مردم ایستاده تا با حفظ قیمت مناسب نیاز مشتریان خود را بی پاسخ نگذارد. از محصولات این برند دیدن کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.