یکی از بهترین مناسبت‌ها در تقویم فارسی روز مادر و روز زن است. مردم این روز را به یکدیگر تبریک می‌گویند و در کنار خانواده و عزیزان خود جشن می‌گیرند. معمولاً در این روز فرخنده، افراد فرصت را غنیمت شمرده و با تهیه هدیه، عشق و محبت خود را به کسی که دوستش دارند ابراز می‌کنند. برای اینکه در روز زن یک هدیه مناسب تهیه کنیم باید باتوجه‌به سلیقه آن شخص خرید کنیم. در این نوشتار از مجله تگموند لیستی از بهترین کادوهای روز مادر را تهیه کرده‌ایم تا شما بتوانید بر اساس سلیقه و بودجه خود انتخابی ایده‌آل و کاربردی برای هدیه‌دادن داشته باشید.

روز مادر سال ۱۴۰۱ چه تاریخی است؟

روز مادر چه روزیه؟

سال‌هاست که روز مادر و روز زن در کشور ما به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) گرامی داشته می‌شود. تاریخ عربی ولادت حضرت فاطمه (س) روز بیست جمادی‌الثانی است. به دلیل اختلاف بین تقویم شمسی و تقویم قمری، تاریخ این روز هرسال تغییر می‌کند. روز مادر در سال ۱۴۰۱ روز ۲۳ دی‌ماه است. فرصت زیادی تا آن روز نمانده است.

بهترین ایده‌ها برای هدیه روز مادر و روز زن

هدیه روز مادر

با نزدیک‌تر شدن به روز مادر همه افراد دغدغه خرید کادو را در سر دارند و سؤالاتی مانند ” روز مادر چی بخریم ” و برای ” روز زن چی بخریم ” در ذهن همه تکرار می‌شود. انتخاب یک هدیه زیبا و کاربردی کار راحتی نیست. خوب است ابتدا به این فکر کنید کسی که قصد خرید هدیه برایش را دارید، به چیزهایی علاقه‌مند است. سپس با توجه بودجه خود اقدام به خرید کادوی موردنظر کنید. در ادامه این مقاله بهترین پیشنهادهای به‌عنوان ایده کادو برای روز زن را مطرح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: انتخاب هدیه روز پدر

عطر انتخابی کلاسیک برای روز زن

خرید عطر زنانه هدیه روز زن

هنگامی که قصد خرید عطر و ادکلن برای هدیه روز زن و روز مادر را دارید، گزینه‌های متنوعی برای انتخاب وجود دارد. انتخاب عطر و ادکلن به سلیقه مصرف‌کننده بستگی دارد. می‌توانید در وسایل آرایشی شخصی که قصد هدیه‌دادن به او را دارید کمی کنجکاوی کنید تا متوجه سلیقه او برای انتخاب عطر و ادکلن شوید. رایحه عطر جاودانه است و هرگز فراموش نمی‌شود. اگر عطر موردپسند مادر یا همسر خود را تهیه کنید، هدیه‌ای کاربردی برایشان است؛ زیرا در همه موقعیت‌ها آن را با خود به همراه دارند.

کیف؛ هدیه‌ای کاربردی برای روز مادر

کیف زنانه هدیه روز زن

کیف‌های زنانه برای خانم‌ها جزو پوشاکی محسوب می‌شود که هر تعداد از آن داشته باشند، باز هم خرید کیف‌های جدید برایشان تکراری نمی‌شود. کیف زنانه انواع گوناگونی دارد. شما می‌توانید بر اساس نیاز عزیزان خود یک مدل از آن‌ها را برگزینید. برای مثال اگر مادر یا همسر شما شاغل هستند، کیف دستی رسمی انتخابی کاربردی برایشان است. همچنین کیف پول نیز در کنار کیف‌های دیگر آیتم شیک و کاربردی محسوب می‌شود. برای انتخاب رنگ، پیشنهاد می‌شود رنگ‌های ساده مانند مشکی، کرمی و قهوه‌ای را مدنظر قرار دهید. شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده جدیدترین مدل‌های کیف زنانه با تخفیف ویژه برای هدیه روز زن و روز مادر به وبسایت تگموند مراجعه کنید. مراجعه کنید.

لوازم آرایش؛ بهترین هدیه برای روز زن

خرید لوازم ارایش زنانه

محصولات آرایش جزو محبوب‌ترین هدایا برای خانم‌ها محسوب می‌شوند. لوازم آرایشی برای خانم‌ها جذابیت و زیبایی ایجاد می‌کنند؛ به همین دلیل خرید یک یا چند محصول آرایشی به‌عنوان کادو روز زن و روز مادر می‌تواند آن‌ها را بسیار خوشحال کند. محصولات آرایشی تنوع فراوانی دارد و شامل انواع رژ لب، سایه چشم، ریمل، لاک آرایشی و رژ گونه می‌شود. برای خرید آن‌ها حتماً به کیفیت برند توجه داشته باشید تا محصول موردنظر شما سلامت پوست را تضمین کند.

کتاب؛ برای مادران اهل مطالعه

خرید کتاب هدیه روز زن

یکی از بهترین و مفیدترین انتخاب‌ها به‌عنوان هدیه روز مادر، کتاب است. اگر مادر یا همسر شما به مطالعه و کتاب‌خوانی علاقه‌مند هستند، هیچ‌چیز مانند یک کتاب خوب برایشان لذت‌بخش نیست. مهم‌ترین نکته برای انتخاب کتاب، توجه به ژانر موردعلاقه فرد موردنظر است. احتمالاً از کتابخانه آن فرد و یا هنگام صحبت با او متوجه سلیقه‌اش برای انتخاب کتاب شوید. هدیه‌دادن یک کتاب خوب شبیه به پلی میان افکار شما و فردی که آن را دریافت می‌کند است. از مزایای خرید کتاب این است که مانند پوشاک هیچ‌گاه از مد نمی‌رود و همیشه ماندگار است.

ساعت؛ هدیه‌ای لوکس برای روز زن

خرید ساعت برای روز مادر

ساعت  مچی هدیه‌ای لوکس و بااصالت برای خرید روز زن و روز مادر محسوب می‌شود. امروزه ساعت مچی یک اکسسوری جذاب برای خانم‌های  شیک‌پوش است. ساعت‌ها دارای تنوع فراوانی هستند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه فرد موردنظر یک ساعت زیبا به‌عنوان کادو برایش تهیه کنید. اگر سلیقه مادر یا همسر خود را نمی‌دانید، معمولاً برای افراد مسن ساعت کلاسیم پیشنهاد می‌شود؛ و برای خانم‌های جوان ساعت‌های نگین‌دار و مجلسی و یا ساعت‌های دیجیتال انتخاب ایده‌آلی هستند. ساعت هدیه‌ای ماندگار است؛ زیرا وجود آن روی مچ آن فرد یادآور شما می‌شود.

عینک آفتابی؛ هدیه‌ای شیک برای روز مادر

خرید عینک آفتابی زنانه

اکسسوری‌‌ها هدیه‌های جذابی برای روز مادر هستند. عینک آفتابی یک مدل اکسسوری کاربردی و شیک برای هدیه روز مادر محسوب می‌شود. ازآنجایی‌که برندهای فراوانی با قیمت‌های متنوع از عینک‌ها موجود است، دست شما برای انتخاب باز است. علاوه بر این عینک آفتابی بهترین اکسسوری برای سلامت چشم‌ها است؛ ازاین‌رو عینک هدیه‌ای ارزشمند برای فرد موردنظر شماست.

جواهرات؛ هدیه‌ای گران‌بها برای روز زن

خرید جواهرات روز زن

جواهرات هر خانمی را خوشحال خواهد کرد. می‌توان به‌جرئت گفت جواهرات یکی از بهترین هدایا برای روز مادر و روز زن است. شما می‌توانید باتوجه‌به بودجه خود جواهرات طلا، نقره یا استیل را انتخاب کنید. گزینه‌های زیادی مانند گردنبند، انگشتر، گوشواره و دستبند برای انتخاب پیش روی شماست. شما می‌توانید برای مشاهده جدیدترین مدل‌های جواهرات زنانه با تخفیف ویژه برای هدیه روز زن و روز مادر به وبسایت تگموند مراجعه کنید.

لباس؛ هدیه‌ای محبوب برای روز مادر

خرید لباس زنانه

خرید لباس برای هدیه روز مادر بسیار کاربردی و محبوب برای خانم‌ها است. لباس‌های زنانه بسیار متنوع هستند و شما با هر مقدار بودجه‌ای می‌توانید برای روز مادر آن را به‌عنوان هدیه تهیه کنید. برای خرید لباس هدیه، باید به سلیقه آن فرد، آب‌وهوا و بودجه خود دست به انتخاب بزنید. برای مثال اگر مادر یا همسر شما شاغل هستند، یک مانتو یا کت زنانه انتخاب مناسبی است. ازآنجایی‌که در حال حاضر آب‌وهوای سردی داریم، کاپشن یا پالتو نیز جزو انتخاب‌های ایده‌آل محسوب می‌شوند. برای خرید لباس با بودجه محدودتر، پیراهن کژوال، شال و روسری، تیشرت و تاپ پیشنهاد ما به شما هستند.

کفش؛ هدیه‌ای ارزشمند برای روز زن و روز مادر

خرید کفش زنانه

اگر فکر می‌کنید شخصی که قصد هدیه‌دادن به او رادارید به کفش نیاز دارد، حتماً برای خرید آن اقدام کنید. شما می‌توانید باتوجه‌به نیاز آن فرد کفش مخصوص به آن را خریداری کنید. برای مثال اگر همسر یا مادر شما شاغل است، کفش رسمی کاربردی‌ترین انتخاب است و اگر آن شخص اهل ورزش است، انواع کفش کتانی یا ورزشی نیز آیتم ایده‌آلی هستند. شما می‌توانید برای مشاهده جدیدترین مدل‌های کفش زنانه با تخفیف ویژه برای هدیه روز زن و روز مادر به وبسایت تگموند مراجعه کنید.

کارت هدیه تگموند

کارت هدیه تگموند

اگر تصمیم‌گیری برای خرید هدیه روز زن برای شما سخت است، پیشنهاد ما کارت هدیه تگموند است. گاهی اوقات خرید هدیه باتوجه‌به سلیقه شخصی افراد سخت است، در این مواقع شما می‌توانید مبلغ موردنظر خود را به شکل کارت هدیه به عزیزان خود کادو دهید. در این صورت آن شخص باسلیقه خودش و باتوجه‌به نیازهای خود خرید می‌کند. شما می‌توانید در لینک پایین انواع محصولات پیشنهادی ما به‌عنوان هدیه روز زن و روز مادر را مشاهده کنید و با تخفیف ویژه خریداری کنید. همچنین شما عزیزان می‌توانید با تهیه کارت هدیه تگموند به عزیزان خود این امکان را بدهید تا باسلیقه خود خرید کنند.

مشاهده بهترین پیشنهادات هدیه برای روز زن و روز مادر

در آخر

برای خرید هدیه روز زن و روز مادر فروشگاه اینترنتی تگموند این امکان را به شما می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان خرید خود را ثبت کنید و حتی آن را به آدرس مادر خود ارسال کنید. تا روز مادر فرصت زیادی باقی نیست پس تخفیف‌های تگموند را از دست ندهید.

دسته بندی شده در: