اکو برند مطرح تولید کفش و کیف است که در سال ۱۹۶۳ توسط کارل توسبای در دانمارک تأسیس شد. این برند در ابتدا کار خود را با تولید کفش شروع کرد؛ و با گذشت زمان انواع کیف و اکسسوری و محصولات چرمی را به خط تولید خود اضافه کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کفش اکو می‌توان به باکیفیت بودن، راحتی، چرم و مواد مرغوب اشاره کرد. برند اکو جهان معتقد است باید کفش‌های خود را به شکلی تولید کند که با گذشت زمان فرم پاها را بگیرد. در ادامه بیشتر راجع‌به محصولات اکو صحبت می‌کنیم.

تاریخچه برند اکو چیست؟

کارل توسبای
کارل توسبای بنیانگذار برند اکو

همان‌طور که گفته شد، برند اکو توسط کارل توسبای سال ۱۹۶۳ در شهری کوچک در جنوب غربی دانمارک آغاز به کار کرد. کارل یک کفاش ماهر بود که آرزوی تأسیس یک کارخانه تولید کفش را در سر داشت. او برای رسیدن به این آرزو خانه‌ خود را فروخت و همراه با خانواده به سواحل جنوبی دانمارک مهاجرت کردند. این خانواده در آنجا در یک کارخانه از کار افتاده شروع به کار کردند. چند سال پس از تاسیس کارخانه، برند اکو اولین فعالیت خود در جهت پیشرفت را آغاز کرد و تولید چرم‌های باکیفیت برای کفش‌های خود را در دستور کار خود قرار داد. سال ۱۹۹۱ دربار دانمارک کفش اکو را به‌عنوان انتخاب برتر خود معرفی کردند. امروزه محصولات برند اکو وارد بازار کشورهایی نظیر هنگ‌کنگ، سوئد، نیوزلند، فنلاند، استرالیا، بلژیک و لهستان شده است.

بیشتر بخوانید: دانستنی های جذاب درباره ورساچه

بهترین ویژگی‌های کفش اکو

محصولات برند اکو

تنوع کفش‌های تولیدی اکو فراوان است. این برند با تولید انواع بوت، صندل، کفش کتانی، کفش راحتی و کالج تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. کفش‌های اکو به دلیل استفاده از متریال باکیفیت، انعطاف‌پذیر و سالم هستند؛ بنابراین شما می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود به آن اعتماد کنید. در ادامه بهترین ویژگی‌ کفش‌های برند اکو را معرفی می‌کنیم.

آن‌ها راحت هستند

خریداران کفش‌های برند اکو معتقدند این برند راحت‌ترین کفش‌ها را تولید می‌کند. برای موقعیت‌هایی که مجبور به ایستادن و راه‌رفتن زیاد هستید و یا در هنگام مسافرت‌ها کفش‌های اکو انتخاب مناسبی هستند. کفش اکو برای همه نوع پا؛ مانند پای پهن یا باریک مدل‌های متنوعی ارائه می‌دهد. به‌طورکلی کفش‌های تولیدی برند اکو به دلیل طراحی استاندارد و کیفیت بالا انتخاب مناسبی برای استفاده‌ طولانی‌مدت هستند.

کیفیت بالایی دارند

کفش‌های اکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و از پای شما حمایت می‌کنند. کفش اکو برای زمان‌های طولانی دوام و ماندگاری بالایی بری شما دارد. در کفش و صندل‌های اکو مواد فیک وجود ندارد و متریال و چرم‌های اصل در آن به‌کاررفته است. این کفش‌ها می‌توانند به دلیل کفی طبی و طراحی استاندارد، انتخاب خوبی برای افرادی که به دنبال کفش راحت، زیبا و کارآمد هستند باشد.

آن‌ها استاندارد هستند

هنگام خرید کفش اکو مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، حفظ سلامتی پاهای شماست. کفش‌های اکو از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تولید شده‌اند. قالب کفش‌ها و صندل‌های اکو طبی است و از انواع سایز پا حمایت می‌کنند. اگر قصد خرید کفش اکو را دارید، مطمئن باشید که هنگام پیاده‌روی‌های طولانی از پای شما حمایت می‌کند.

صندل اکو

صندل اکو

اکو انواع صندل‌های مختلفی مانند صندل پاشنه تخت، صندل لژ دار، صندل چرم و بنددار تولید می‌کند. صندل‌ بهترین آیتم برای فصل تابستان است. صندل‌های اکو هنگام پیاده‌روی‌های طولانی از پاهای شما حمایت می‌کنند. این صندل‌ها برای انواع پاها با سایزهای مختلف به‌خوبی طراحی می‌شوند. صندل اکو با شکل و ظاهر متنوع از جنس‌های مختلف مانند چرم و پلاستیک به زیبایی طراحی شده‌اند. صندل اکو وزن سبکی دارد، راحت است و می‌توانید در تمام روز با اطمینان از آن استفاده کنید.

کفش کتانی اکو

کتانی اکو

برند اکو انواع کفش ورزشی مانند کفش کتانی، کفش پیاده‌روی و دویدن تولید می‌کند. کفش‌های کتانی اکو دارای  ظاهر جذاب و کیفیت بالایی هستند. کتانی اکو به دلیل ظاهر جذاب با انواع لباس‌های اسپورت ست می‌شود. این کفش ها راحتی، استحکام و دوام زیادی را ارائه می‌دهند. آن‌ها یک کفش محبوب پیاده‌روی، گشت‌وگذار و سفر هستند. کفی استاندارد و بالشتک‌های انعطاف‌پذیر، از ایجاد زانودرد جلوگیری می‌کنند.

بوت اکو

بوت برند اکو

بوت و نیم بوت جزو آیتم‌های اصلی مد زمستانی هستند. برند اکو تولیدکننده انواع بوت و نیم بوت مردانه و زنانه بچه‌گانه می‌باشد. بوت‌های اکو بیشترین مقاومت را در برابر بارندگی دارند و اکثر آن‌ها کمترین میزان رطوبت را به درون کفش راه می‌دهند. بوت‌های اکو در اندازه‌ و مدل‌های مختلف، سنگین و سبک، از چرم و جیر تولید می‌شوند. شما می‌توانید انواع بوت اسپرت و مجلسی مناسب آب و هوای سرد را از برند اکو تهیه کنید.  

کفش رسمی اکو

کفش رسمی برند اکو

هنگام خرید مدل‌های متنوع از کفش‌های برند اکو، کفش رسمی یک مدل ضروری است که باید به آن توجه داشته باشید. کفش رسمی اکو انواع مختلفی دارد و از جنس‌های جیر، ورنی، چرم طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. برای خرید کفش مجلسی بهترین گزینه مدل‌های چرمی هستند؛ زیرا آن‌ها کیفیت و دوام بالایی دارند و برای موقعیت‌های رسمی شیک هستند. شما می‌توانید انواع کفش‌های رسمی مانند کفش آکسفورد، کفش دربی، سگک دار و مجلسی را از برند اکو تهیه کنید.

کفش کالج اکو

کفش کالج اکو

کالج کفشی کلاسیک، بدون بند با پاشنه کوتاه است که برای همه موقعیت‌های اسپورت و نیمه رسمی کاربرد دارد.  کفش کالج اکو با کیفیت بالا از جنس‌های جیر، نبوک و پارچه، فوم و چرم تولید می‌شود. بهتر است در فصل‌های سرد از جنس‌های ضخیم‌تر مانند چرم استفاده کنید. کالج‌های ورنی یا کتان برای فصل بهار و تابستان مناسب هستند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های کالج را با کیفیت و ماندگاری بالا از برند اکو خریداری کنید.

کفش راحتی اکو

کفش راحتی برند اکو

کفش‌های راحتی مدل غیررسمی هستند که برای استفاده روزمره کاربرد دارند. کفش راحتی اکو معمولا بادوام، ضدآب و سبک است. کفش‌های راحتی به دلیل اینکه در طول روز و معمولا برای زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، مهم است تا پاها در آن احساس راحتی داشته باشند. قالب‌های کفش راحتی اکو مناسب برای انواع پاها کاملا استاندارد و با کیفیت طراحی می‌شوند. همچنین آن‌ها مقاوم، انعطاف پذیر، قابل تنفس و عایق گرما هستند. شما می‌توانید کفش راحتی روزمره خود را از برند اکو تهیه کنید.

کیف‌های برند اکو

کیف برند اکو

کیف‌های اکو تنوع بی‌شماری دارد و برای خانم‌ها و آقایان کاربردی است. به طور کلی اکثر کیف‌های این برند به شکل کژوال طراحی شده‌اند. کیف اکو از چرم، پلی‌استر، پارچه پنبه‌ای یا ترکیبی از چند پارچه تولید می‌شود. کیف‌های چرمی آن همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، از چرم‌های باکیفیت تولیدی خود کمپانی اکو تهیه می‌شوند و بسیار شیک و محبوب هستند. شما می‌توانید انواع جدیدترین مدل‌های کیف رودوشی، کراس بادی، کیف دستی و کوله پشتی با کیفیت را از برند اکو تهیه کنید.

کفش اکو را از کجا بخریم؟

در نوشتار بالا به‌طور خلاصه درباره برند اکو محصولات آن صحبت کردیم. کفش اکو استانداردهای لازم برای قدم زدن را در محصولات خود فراهم کرده است. اگر به این برند علاقمند هستید و برای خرید کفش در کنار زیبایی به کیفیت آن‌ها نیز اهمیت می‌دهید، شما می‌توانید انواع کفش‌های اورجینال برند اکو را در وبسایت فروشگاه تگموند مراجعه کنید.