هنگامی که شما به راهنماهای مد و فشن نگاه می کنید، اغلب فکر می کنید برخی از آن ها مفید هستند و برخی دیگر بلااستفاده اند و اصلا خوب نیستند.ما در تگ‌موند، ۹۱ نکته را به شما می آموزیم که برگرفته از بهترین نکات فشن هستند. این نکات از نظر طراحان و متخصصان صنعت مد بهترین و کاربردی ترین ها هستند و مانند سنگ هایی قیمتی زندگی شما را شیک تر خواهند کرد.  در قسمت های گذشته به برخی از نکات کاربردی پرداختیم، هم اکنون چند مورد دیگر را به شما خواهیم آموخت.

۴۱) هرگز از کفش هایی که کفی تخت دارند استفاده نکنید. پاشنه کفش حتما باید ۳ تا ۵ سانتی متر بلندتر از قسمت پنجه باشد.

۴۲) قبل از آن که کت های خود را از جلوی دست جمع کنید، آن ها را شسته و به خوبی خشک کنید. سپس روی رخت آویز آویزان کنید و روی آن ها کاور مخصوص لباس بکشید. این کاورها از بیدزدگی لباس جلوگیری می کنند.

۴۳) اگر کمد کوچکی دارید، کفش های خود را داخل جعبه نگهداری نکنید بلکه آنها را در کنار هم روی کف کمد بچینید.

۴۴) اگر به یک مهمانی یا عروسی زمستانه دعوت شده اید، پیشنهاد می کنیم که یک بالاپوش خز بدون آستین به همراه دامن مینی ژوب بپوشید.

۴۵) برای نگهداری لباس های خر به همان شکل اول، از برس مو و بخار استفاده کنید. با این روش از درهم رفتن پرزها جلوگیری کنید و لباس خود را همواره نرم و لطیف نگهدارید.

۴۶) سنگ های قیمتی مارکیز روی انگشتر بسیار مناسب اند. زیرا انگشت های شما را لاغرتر و کشیده تر نشان می دهند. سنگ های گلابی شکل یا بیضی هم همین خاصیت را دارند.

۴۷) در حالت ایده آل، اندازه یک دامن باید اندکی بالاتر از زانو باشد. هرچقدر این اندازه رعایت نشود قد را کوتاهتر نشان می دهد.

۴۸) شلوار شما کمی تنگ است؟ اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود و زمانی که هنوز کمی کمی مرطوب است قسمت کمر را با دست بکشید.

۴۹) هنوز هم بیرون بودن قسمتی از پوست بدن شیک به نظر می رسد. درصورتی که شلوارک یا دامن خیلی کوتاه پوشیده اید سعی کنید قسمت ساق پای خود را با جوراب بلند بپوشانید به طوری که فقط قسمت کوچکی از پوست ران پیدا باشد.

۵۰) پوشیدن یک لباس با سایز مناسب بسیار اهمیت دارد. شما حتی اگر یک شلوار خانگی به سایز مناسب و کاملا اندازه بدنتان بپوشید، می تواند شما را شکیل و زیبا نشان دهد.

۵۱) ویندکس محصولی است که می تواند محصولات چرمی شما را مثل روز اول براق کند بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن وارد شود.

۵۲) شلوار جینتان را مثل یک حرفه ای تا کنید. شلوار را روی یک سطح صاف پهن کنید. شلوار را از وسط تا کنید (به صورت چپ و راست). پایین لگ ها را تا وسط قد تا بزنید. سپس دوباره لگ ها را تا کمر تا بزنید.

۵۳) قدرت یک بالش با رویه ابریشم را نادیده نگیرید. ابریشم هم به بهبود کیفیت خواب شما کمک می کند و هم باعث می شود که پوست و موی شاداب تری داشته باشید.

۵۴) بهترین جا برای نگهداری زیورآلات (به جز طلا) و بدلیجات شما، زیپ کیف می باشد. زیرا از ورود هوای و رطوبت جلوگیری کرده، باعث می شود که زیورآلات شما مخصوصا نقره ها، دیرتر کدر شوند و خراش بردارند.

۵۵) اگر لباسی که می خواهید اتو کنید دارای دکمه یا گیره است، قبل از اتو کردن روی آن قسمت را با قاشق بپوشانید تا روی لباس رد نیندازد.

۵۶) اقلامی را که می دانید نمی توانید به خوبی از آن ها مراقبت کنید را نخرید. مثلا اگر لباسی نیاز به شستشوی دستی دارد و شما نمی توانید لباس را با دست بشویید، سعی کنید لباس دیگری بخرید.

۵۷) اگر می خواهید آستین لباس خود را بالا بزنید، یک دکمه به قسمت بالای آستین بدوزید و یک نوار باریک به همان قسمت از پشت آستین بدوزید و با استفاده از آن ها آستین را بالا نگهدارید.

۵۸) اگر صبح از خواب بیدار شده اید و بوی بدن و یا عطر روز قبل نامطبوع شده، از پاکننده آرایش با پایه روغن برای از بین بردن این بوی بد استفاده کنید.

۵۹) اگر عادت دارید کفش های چرمی خود را بدون جوراب بپوشید، یک تکه پارچه نرم و نخی داخل کفش قرار دهید تا رطوبت و عرق پا را جذب خود کند و عمر کفش طولانی تر شود.

۶۰) داشتن گوشواره، از ابتدایی ترین مسایلی است که هر خانومی باید به آن توجه نماید. اما شکل گوشواره باید متناسب با چهره شما انتخاب شود. اگر صورت لاغری دارید از گوشواره بلند و کشیده استفاده کنید و اگر صورت گردی دارید، بهترین گزینه گوشواره های گرد هستند.

برچسب ها: