کیف از جمله اکسسوری‌هایی است که در ظاهر نهایی استایل تاثیر بسیار زیادی دارد. کیف زنانه انواع متنوعی دارد که می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. در این مقاله از تگ‌مگ در تلاشیم تا انواع کیف زنانه را به شما معرفی کنیم و کمک کنیم تا استایل خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل کنید.

کیف زنانه بندی توت بگ Tote bag

این کیف‌های بزرگ بهترین انتخاب برای استفاده کژوال و روزمره هستند. توت بگ معمولا دارای یک شکل ساده مکعبی است که دو بند بلند دارد و می‌توانید هرچیزی را با آن حمل کنید. کتاب، لپ‌تاپ‌های سبک یا خریدهای روزمره و وسائل شخصی. برخی هنرمندان و دانشجویان هم از این کیف‌ها استفاده می‌کنند.

کیف بزرگ زنانه

کیف دوشی زنانه Shoulder bag

کیف‌های دوشی از پرطرفدارترین مدل‌های کیف بانوان هستند. اندازه این کیف‌ها بر اساس نوع استفاده آن‌ها متغیر است و شما می‌توانید این کیف‌ها را با انواع استایل رسمی و روزمره استفاده کنید. برخی از کیف دوشی ها دارای بند میانی بلند هستند که اجازه می‌دهند آن را به صورت کج نیز روی شانه بیاندازید.

کیف رو دوشی زنانه

کیف کراس بادی زنانه Crossbody bag

کیف کراس بادی از ترندهای روز امسال است و نسبت به سایر کیف‌ها دسترسی بهتر و امنیت بیشتری هم دارد. کیف‌های کراس بادی اندازه کوچکی دارند و بهترین انتخاب برای خریدهای روزمره و دویدن هستند و شما می‌توانید کیف پول و گوشی خود را در آن‌ها بگذارید. کیف کمری و کراس بادی بهترین انتخاب برای استایل اسپرت هستند.

کیف کراس بادی زنانه

کیف کلاچ زنانه Clutch bag

کیف‌های کلاچ از دسته کیف‌های مناسب برای مهمانی‌های رسمی و مجالس است. کیف کلاچ اندازه‌ای بزرگ‌تر از کیف‌پول دارد و گاهی با یک بند بسیار نازک و گاهی بدون بند تولید می‌شود. کیف کلاچ برای قراردادن پول، کارت، موبایل و رژ لب مناسب است که نیاز شما را در طول مهمانی جبران کند.

پیشنهاد مقاله: ترفند ست کردن کیف و کفش زنانه

کیف کلاچ

کوله پشتی زنانه BackPack

شاید فکر کنید که کوله پشتی تنها برای مدرسه و دانشگاه است، اما حقیقت این است که افراد زیادی کوله پشتی زنانه را برای استفاده روزمره هم در نظر دارند. امروزه کوله پشتی‌ها در ابعاد و اندازه متنوعی تولید می‌شوند و برخی مدل‌های آن نظیر کوله پشتی چرمی را به راحتی می‌توانید با استایل نیمه‌رسمی هم ست کنید.

کوله پشتی دخترانه

کیف دستی زنانه Bowling handbag

کیف دستی بولینگ شباهت زیادی به کیف حمل توپ بولینگ دارد و به همین خاطر به این نام مشهور است. این کیف‌ها دارای دو بند کوتاه و بلند هستند که استفاده از آن‌ها را راحت می‌سازد. علاوه بر آن، کیف دستی بولینگ مدت زیادی است که از مد نیوفتاده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید کیف دستی را هم مطالعه کنید که با اطمینان بیشتری بتوانید یک کیف مناسب را برای خودتان انتخاب کنید.

کیف دستی زنانه

کیف زنانه کوچک فانتزی Mini bag

مینی بگ‌ها از جدیدترین ترندهای روز هستند و محبوبیت خاصی در بین بانوان به ویژه نوجوانان پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید مینی بگ‌های دخترانه را در رنگ‌ها و طرح‌های بسیار خاص و زیبا در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر پیدا کنید.

کیف فانتزی

کیف ساتچل زنانه Satchel bag

ساتچل درواقع یک کیف مکعبی با بندی بلند است که برای حمل کتاب و اسناد از آن استفاده می‌شد، اما امروزه کارمندان اداری و افراد و دانشجویان با استایل‌های نیمه‌رسمی هم از این کیف که به کیف اداری هم مشهور است برای حمل لپ‌تاپ و دیگر وسائل خود استفاده می‌کنند.

کیف زنانه شیک

کیف هوبو زنانه Hobo bag

مدل کیف هوبو یا هلالی برگرفته از کیسه حمل غذا و لباس‌های بی‌خانمانان است که وسائل خود را در یک پارچه میریختند و روی دوش می‌انداختند. کیف هلالی امروزه در اندازه‌ها و مدل‌های فانتزی زیادی تولید می‌شود و می‌توانید برای استایل مجلسی و روزمره خود از آن‌ها استفاده کنید.

کیف خورجینی

کیف مجلسی زنانه Evening bag

کیف‌های زنانه مجلسی یا minaudières از جمله کیف‌های پرزرق و برقی است که به صورت خاص برای مراسم رسمی شب تولید می‌شود. این کیف‌ها دارای جزییات زیاد و زرق و برق فراوانند و به هرلباسی شکوه  می‌بخشند. در این کیف‌ها از پولک، آینه دوزی و انواع منجوق ممکن است استفاده شود تا جلوه آن را دو برابر کند.

چگونه از کیف و کفش چرم خود مراقبت کنیم؟

کیف مجلسی زنانه

سخن پایانی

کیف‌های زنانه از تنوع بالایی برخوردارند، اگر شما هم از طرفداران کیف و اکسسوری هستید و به دنبال یک مدل مناسب برای تکمیل استایل خود هستید، در این مقاله انواع آن را به شما معرفی کردیم. حال اگر قصد خرید کیف زنانه دارید می‌توانید قیمت کیف زنانه و انواع آن را در فروشگاه اینترنتی تگموند مشاهده و به صورت آنلاین خریداری نمایید.