برای بستن، ESC را بفشارید

1 دقیقه زمان مطالعه
0

برتونیکس یک برند محبوب کفش‌های چرم و طبی است که امروزه در ایران طرفداران زیادی دارد و تقریبا اکثر افراد حداقل یکبار از محصولات این برند استفاده کرده اند.حتما شما هم تا به امروز نام برند برتونیکس را شنیده اید و از خود پرسیده اید که برتونیکس مال کجاست؟ اگر دوست دارید در باره تاریخچه برند برتونیکس و رسالت آن بیشتر بدانید، تا انتهای این مطلب با ما باشید.

ادامه خواندن
1 دقیقه زمان مطالعه
0

برند نیوبالانس یکی از برندهای مشهور حوزه ورزش است که در جهان طرفداران زیادی دارد. نیوبالانس شهرت خود را بیشتر به واسطه کفش‌های خود به دست آورده است که طراحی‌های خاص و ارگونومیک دارند. در این مطلب انواع محصولات نیوبالانس را معرفی می‌کنیم و در کنار شما به بررسی تاریخچه آن هم می‌پردازیم.

ادامه خواندن
1 دقیقه زمان مطالعه
3

چرم یکی از متریال‌های پرطرفداری است که از سال‌های دور مورد استفاده انسان‌ها قرار می‌گرفته است. کیف، کفش، اکسسوری و حتی مبلمان از جمله مواردی هستند که ممکن است چرمی  باشند. در این مقاله از تگ‌مگ سعی داریم تا بهترین برند‌های چرم در ایران را معرفی کنیم.

ادامه خواندن
1 دقیقه زمان مطالعه
0

تابستان فصل لذت بردن از تعطیلات و آفتاب دلچسب است. اما باید بدانیم که در این فصل نیاز پوست به مراقبت و به خصوص آبرسانی بیشتر از هر زمان دیگری است. چرا که آفتاب تند تابستان و هوای گرم آن می‌تواند به ساختار پوست آسیب وارد کند و در برخی موارد مشکلات بسیار جدی نظیر سوختگی، آکنه‌های دردناک و خشکی شدید برای فرد به وجود بیاورد. به همین خاطر در…

ادامه خواندن