هر سال از اواسط بهمن ماه، فکر ها میره سمت ولنتاین و اینکه چی کادو بخرن؛ دخترا هم همیشه براشون مهمه که بتونن شریکشون رو خوشحال کنن. ما در تگ‌موند بهتون میگیم چه کادو هایی برای ولنتاین بهتره

شاید توجه به زمان رابطه ملاک درست و دقیقی برای انتخاب هدیه نباشه ولی نادیده گرفتنش هم درست نیست.

بهتره برای روابطی که کمتر از سه ماه است شروع شده عاقلانه هزینه کنید و هدیه ای خیلی گران نخرید.

برای مثال یک دسته گل با تعدادی شکلات یا هر چیزی که فکر میکنید ممکنه دوست داشته باشه مثل یه کتاب یا یه خرس عروسکی کوچیک، میتونه ایده خوبی برای هدیه ی روز ولنتاین باشه!

بعضی از برند ها هم جعبه ها یا دسته گل های خاصی با شکلات و تزئینات مخصوص ولنتاین آماده کرده اند که میتونه انتخاب خوبی باشه.
میتونین همین حالا این جعبه ی هدیه رو برای ولنتاین سفارش بدید.

اگر حدود شش ماه و یا بیشتر است که با شریکتون آشنا شدید میتونین عطر مردانه ای با بوی مورد علاقه خودتون برای او بخرید؛ خرید عطر هم هزینه ی خیلی زیادی نداره هم میتونه فرصت خوبی باشه که شریکتون متوجه سلیقه شما در رایحه های عطر بشه.

بیش از هزار عطر مردانه از برند های مطرح جهان اینجا هست . میتونین همین حالا آنلاین سفارشتون رو ثبت کنید.

اگر حدود هشت ماه است که با شریکتون هستین بهتره کمی بیشتر هزینه کنید و هدیه ای ماندگار تر برای ولنتاین انتخاب کنید. شاید یک دستبند چرمی یا گردنبند مهره ای با روکش طلا و یا چیزی مشابه آن که خیلی گران قیمت نیست و در عین حال ارزشمند است و  همیشه میتونه همراه او باشه تا یاد شما بیوفته انتخاب زیرکانه ای ست!

زیور آلات مردانه را میتوانید اینجا ببینید.

انخاب هایی مانند کمربند، کیف پول، قاب گوشی یا یک عینک آفتابی خیلی شیک نیز خوب است.

اگر شریک شما سیگار میکشد فندک هم میتونه انتخاب خیلی خوبی برای هدیه ی ولنتاین باشه.

اگر رابطه چند ساله و جدی تری دارید شاید بهتره برای هدیه ی ولنتاین چیزی مثل یک ساعت مچی انتخاب کنید. داشتن ساعت مچی برای هر مردی واجب و شیک است و تا حدودی نشان دهنده شخصیت هر مرد است.

و شما که شریکتان را به خوبی میشناسید بهترین انتخاب ساعت مچی ارزشمندی متناسب با شخصیت او و سلیقه شماس.

در اینجا میتوانید بیش از ۵۰۰ مدل ساعت مردانه ببینید و آنلاین خرید کنید.

اگر ساعتی که دارید مدل مشابه خود در سایز مناسب برای مردان داره بهتره اون مدل رو انتخاب کنید تا ساعت های مشابه شما مانند حلقه ازدواج رابطه شما رو جدی تر و نزدیک تر بهم نشان دهد.

اگر هم در حال حاضر ساعت خوبی ندارید و از قبل برنامه ی خرید یک ساعت مچی خوب برای خود داشتید الان بهترین وقت برای خرید ساعت ست است.

برند های زیادی ساعت های ست باهم دارن .

اگر تصمیم به خرید یه ساعت خیلی خوب از یه برند مشهور دارین؛ تگ موند پیشنهادهای خیلی هیجان انگیزی برای ولنتاین امسال داره.

اگر همین حالا یه ساعت از برند کورنیش بخرید یه دستبند پاوول هویت هم به عنوان هدیه براتون ارسال میشه.

اگر میخوایین برای همسرتون یه هدیه ارزشمند، کاربردی و البته ماندگار برای ولنتاین بگیرید انتخاب کیف یا کفش چرمی میتونه خیلی خوب باشه.

یکی از برند هایی که میشه گفت بهترین انتخاب برای هدیه دادن است برند لوکس درسا ست که بخاطر بسته بندی بسیار خاص و مدل های بسیار ویژه میتونه بهترین گزینه برای ولنتاین باشه.

برند درسا در حال حاضر محصولات خود را با ۳۰ درصد تخفیف ویژه بفروش میرساند.

 

 

دسته بندی شده در: