چی بپوشم؟؟؟ سر کار چی بپوشم؟ روز خواستگاری چی بپوشم؟ ولنتاین چی بپوشم؟ سوال های همیشگی خانم ها! این سوال برای تمامی مناسبت ها ذهن ما را مشغول می کند، مهمترین موضوعی که باید رعایت شود در قرارهای عاشقانه، مرتب بودن و آراستگی در تمامی استایل ها است. ما در تگ‌موند همیشه در تلاش هستیم تا مسیر خوش پوشی را برای شما هموارتر کنیم و به همین دلیل این مطلب را برای شما آماده کرده‌ایم. با ما همراه باشید.

ترکیب ترند سال ۲۰۱۷ با ولنتاین

یک کت اورسایز ( Oversize ) قرمز همیشه بهترین انتخاب برای قرار عاشقانه شما در روز ولنتاین است. اگر شما از آن دسته از خانمهایی هستید که می ترسید کت های سایز بزرگ شما را چاق نشان دهد می توانید با محکم بستن یک کمربند مشکی ( کمربند های گوچی در آخرین فصل سال ٢٠١٧ از ترند های محبوب بین سلبریتی ها و  فشن بلاگر ها بوده) از روی کت، سایز واقعی خودتان را نشان دهید.

 

 

اگر تردید در استفاده از یک رنگ قرمز یا به اصطلاح نمی خواهید مونوکروم بپوشید در استایل روز ولنتاین ؛ می توانید یک رنگ دوم مثل صورتی یا سفید هم اضافه کنید.

 

 

 

انتخاب رنگ سفید : رنگ سفید جزء تداعی های فصل زمستان و پاکی است، این رنگ همچون یک لوح سفید در برابر هر رنگی می تواند ایجاد تضاد کند. رنگ پاکیزگی، بی الایشی ،دوستی و هرگز فراموش نکینیم که رنگ سفید فقط در لباس عروسی معنی پیدا نمیکند. از کثیف شدن لباس هاى سفید نترسید مطمئن باشید ارزش یک قرار بی عیب و نقص را دارد.

 

مخمل: اگر هیچوقت از پارچه هاى مخمل استفاده نکردید، الان وقتش رسیده تا در روز ولنتاین با پوشیدنش ظرافت و زنانگی خود را نشان دهید. مخمل یکی از حساس ترین پارچه ها است و مراقبت زیادی لازم دارد، این ویژگی در استفاده مخمل در استایل هم شامل می شود؛ مخمل از حساس ترین ها است باید مراقب ست کردن آن با دیگر لباسها و اکسسورى ها باشید.

 

لباس هاى گلدار: لباس هاى گل گلى حال و هواى عاشقانه را در قرار عاشقانه دو چندان میکند؛ لطافت دخترانگی بدون هیچ صحبتی پدیدار می شود. مواظب ترکیب پترن گلدار باشید چون خیلى سریع استایل را شلوغ و چشم و خسته مى کند.

 

دسته بندی شده در: